• The 101th anual Hunger Games
    24 tributes, 1 arena
    Everything changes
    Nothing stays the same
    Trust nobody
    And don't lose yourself in the Games

    And may the odd's be ever in your favor


    Dit jaar hebben de spelmakers weer iets nieuws bedacht. De 100e Hunger Games zijn geweest en die waren een groot succes. Toch vonden ze het dit keer weer tijd worden voor iets nieuws. Elke dag zal de Arena veranderen. Dag 1 in het voordeel van district 1, dag 2 in het voordeel van district 2...enz. Na 12 dagen zal de Arena kleiner worden en beginnen de dagen weer overnieuw. Elke nacht kan er ook een tribuut van plaats gewisseld worden met een ander. De tribuut uit 4 kan bijvoorbeeld van plaats wisselen met die uit 9.

    Jongens
    Meisjes

    District 1 [Luxeproducten Capitool] :
    -Dylan Marc Bostell||SunnySpring
    -Carmela Lorenza rossini||Lucerna

    District 2 [Wapens en Vredesbewakers] :
    -Josh Cameron Sky||ZiamStorason
    -Bree Amalia Rovers||Amas

    District 3 [Technologie] :
    -Daniel James Ebens||xMerlex
    -Robin Lily DutoI|SunnySpring

    District 4 [Visserij] :
    -Jonah Rion See||Charitable
    -Jody Morgan Roberts||Celebration

    District 5 [Medisch onderzoek] :
    -|| Bloedbad
    -Alexis Jane Howard||JustArchery

    District 6 [DNA-manipulaties en -mutaties] :
    -|| Bloedbad
    -Summer Helena Chamberlain||Charitable

    District 7 [Hout] :
    -Matthew Elliot Turner ||Nyan
    -Iris Quinty Browne||Helium

    District 8 [Textiel] :
    -|| Bloedbad
    -|| Bloedbad

    District 9 [Industrie] :
    -|| Bloedbad
    -Louise Kirla Offkins||Nyan

    District 10 [Vee] :
    -Brandon Levis||Amas
    -Bloedbad

    District 11 [Landbouw] :
    -Jayden Flynn Jase||ZiamStorason
    -Jazzlyn Caitlyn Valentine||Bibble

    District 12 [Steenkool] :
    -|| Bloedbad
    -Scarlett Dakota Gray||amy66

    Regels:
    ~Geen Mary Sue/Gary Stue (ideale personages).
    ~Minimaal 5 zinnen per post (je wordt natuurlijk niet uit de RPG gezet als je dit niet doet, maar let hier wel even op).
    ~OOC tussen haakjes, maar het liefst in het nog komende praattopic.
    ~Geen one-liners.
    ~Het moet wel realistisch blijven, je personage gooit bijvoorbeeld niet altijd raak.
    ~Lees de post's van anderen goed door, vooral de Caesarpost's, want daarin staat bijvoorbeeld of het dag of nacht wordt.
    ~Topics worden alleen aangemaakt door Amas en Celebration


    Wij trekken ong. iedere week een lootje, waarop staat wie er doodgaat. Zo hebben wij evenveel kans om dood te gaan als de rest van de tributen. De RPG begint op het moment dat de tributen de Arena ingaan (dus het laatste moment met de stylist en dan de Arena in).


    Happy Hungergames,
    Xx Amas en Celebration

    rollentopic

    praattopic

    topic 2

    De 1e dag(bloedbad:
    De arena is gebouwd met allemaal diamanten*blingbling*
    Noord-diamantendoolhof
    Oost-diamanten bos(ja het is mogelijk)
    Zuid- Straten met allemaal creepy diamanten stanbeelden van hunger games dingen(bijv. Spotgaai, de dood van een tribuut, enz...)
    West- Rotsen en heuvelachtige landschappen(opnieuw van Diamant :) )
    Midden- Raad eens waar de hoorn van gemaakt is? DIAMANT!

    De 2e dag:
    De Arena is donker!
    noord-Donker doolhof. Muren zijn bijna niet te zien....
    Oost-donker bos (mutilanten? :P )
    zuid-De standbeelden zijn donker. (Standbeelden bijv. van oude tributen, vrienden enz...)
    west- donkere rotsen en heuvels (duuh )
    midden- en je raad het al: Donkere hoorn.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2013 - 13:57 ]


    imperfection is beauty

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Donker bos
    'Ik ken de constuctie wel, maar ik weet niet of het lukt met 2 stokjes of 2 stenen. Laten we het maar eens proberen.'zei hij,waarna hij zich bukte om wat dingen te zoeken.
    'Is dit een steen?'vroeg hij me en ik keek even wat hij in zijn handen had,het leek meer op een stuk mos."Ik heb geen idee" mompel ik.
    Hij gooit het weg.'Kan je me helpen om stenen te vinden die zo in een kring moeten liggen, blaadjes, en droog hout?' vroeg hij me dan en ik knikte.
    "Ja ik zoek wel wat,blijf hier."zeg ik en loop wat verder om wat stenen te verzamelen,ik probeer ook zo voorzichtig mogelijk wat takken van bomen af te kraken.
    Als ik zo'n 5 stenen heb en 10 takjes ,loop ik terug naar Daniel al leg het voor hem neer.
    "Ik heb wat spullen."zeg ik dan en kijk hem aan ,wat nu?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel James Ebens II D3 II Bos (w/Louise) :

    "Ja ik zoek wel wat,blijf hier." zegt ze tegen me. Tja, wat kan ik anders doen. Uit het niets komt mijn districtgenote in mijn gedachten. Waar zal die nu zitten? En heeft ze al een bondgenootschap? Dan komt Louise weer terug. "Ik heb wat spullen." zegt ze nadat ze ze voor me heeft gezet. Ik voel de spullen voor me. Mooi, ze heeft dikke stenen gevonen. Ik probeer ze gedeeltelijk in een kring te zetten. De kring is nog niet rond. 'Kan je nog een paar van deze halen?' zeg ik terwijl ik een steen omhoog houd. Ik probeer verder te gaan met de takjes. Het lukt me niet om ze rechtop tegen elkaar te zetten. 'Uhh, Louise? Mag ik die nachtkijker even?' liever zeg ik het niet, maar anders kan ik het echt niet maken.


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louise Kirla Offkins||district 9 ||Donker bos
    'Kan je nog een paar van deze halen?' vroeg hij me ,waarna hij een van de stenen omhoog hield."Ja ,ik ben zo terug."zeg ik en loop weer wat verder om nog zo'n 4 a 5 stenen bij elkaar te rapen en terug te keren naar Daniel. Ik struikel eens ,waardoor ik op mijn buik val en op de stenen.
    Het doet wel pijn en iok moet hard op mijn kiezen bijten om niet te huilen,na even vind ik Daniel en leg ik de stenen bij de andere.
    'Uhh, Louise? Mag ik die nachtkijker even?' vroeg hij me en ik kijk hem verschrikt aan.
    "K-krijg ik hem dan terug?"vroeg ik angstig en neem zijn hand dan vast,zodat ik weer waar ik de nachtkijker moet aangeven.Ik slik even en doe de nachtkijker dan af e leg het in zijn hand.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel James Ebens II D3 II Bos(w/Louise) :

    ."K-krijg ik hem dan terug?" vraagt ze aan me. 'Tuurlijk!' Ze klinkt bang. Ik kan het niet checken aan haar gezicht... Ik heb zo'n medelijden met haar, ookal weet ik niet waarom ze zich zo 'vastklampt' aan de kijker. Ik sta op het punt om mijn woord terug te trekken als ze me de kijker aangeeft. Ik probeer zo snel mogelijk de constuctie in elkaar te zetten. Perfect. Ik kijk even naar Louise, wat zij lekker niet kan zien. Ik was bijna vergeten hoe ze er uit zag. Ik zie iets op haar buik. Ondangs ze er paniekerig uitziet, ziet ze er wel goed uit. Ik richt me weer op haar buik, is dat bloed? 'Louise, wat is er gebeurt met je buik?' en ik kruip naar haar toe. Ik leg mijn handen op haar buik. 'Niet schrikken hoor.' zeg ik. Het is lastig de wond onder het shirt te zien. Dit is echt awkward maar ik zeg het toch: 'Mag die omhoog?' en ik trek zachtjes aan haar shirt. 'Maar een klein stukje hoor! Om je wond te zien.'


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Louise Kirla Offkins ||District 9|| bos
    'Tuurlijk' zei hij nog voordat alles zo donker was.
    'Louise ,wat is er gebeurd met je buik?" vroeg hij me dan en ik kijk in de richting van het geluid.
    "Ik ben gevallen."zeg ik stil.
    Ik voel zijn handen plots op mijn buik en ik schrik lixhtjes en verbijt de pijn.
    Het is waarchijnelijk een schaafwond."Niet schrikken hoor.' zei hij dan en ik knikte even.
    "Mag die uit?"vroeg hij me dan en ik kijk hem met opgetrokken wenkbrouwen aan.
    'Maar een klein stukje hoor.Om je wond te zien.'vervolgde hij erna en ik zuchte even ,waarna ik knikte.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Daniel James Ebens II D3 II Bos(w/Louise) :

    Ze knikt. Voorzichtigmhaal ik het shirtje iets omhoog. Ik merk dat het wat aan haar vast zit, vast door het bloed. Ik stop een paar centimeter boven haar navel. 'Louise!' Ze moet op iets gevallen zijn. Ik zie op bepaalde punten losse stukjes huid. Dit is net iets verder dan een schaafwond, en nu met bloed. Ik haal meteen mijn water uit mijn rugzak. 'Zou je even kunnen gaan liggen?' oja, ze weet niet wat ik doe. 'Ik schenk dan even wat water over je wond, dan gaat een deel van het vuil er uit.' Ik weet niet veel van wonden, maar dit kun je minstens even doen. Ik ondersteun haar rug zodat ze makkelijker kan liggen.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 9:51 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    [Hey, ik heb eindelijk tijd om te reageren ^^ waarop kan ik reageren?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Je kunt mss op zoek gaan naar Matthew, die geswitcht is? Hij is bij Summer en Scarlett.]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Louise Kirla Offkins ||District 9|| bos
    Voorzichtig deed hij mijn shirtje wat omhoog,door het bloed plakte het wat aan mijn wond ,waaroor het begon te prikken als hij mijn shirtje vervan trok.
    'Louise!'zei hij waardoor ik even verschrikt opkijk. Was het zo erg?
    Ik voel wat gerommel en frons even mijn wenkbrouwen. 'Zou je even kunnen gaan liggen?' vroeg hij me.
    "Waarom?"vroeg ik hem dan.'Ik schenk dan even wat water over je wond, dan gaat een deel van het vuil er uit.' legde hij uit.
    Ik maakte een 'oh' gebaar en knikte dan.
    Ik voelde zijn hand mijn rug ondersteunen ,wat ik wel fijn vond en dan ging ik liggen. Ik bijt op mijn kiezen en wacht tot het ergste voorbij is.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Summer Helena Chamberlain || District 6 || bos:

    Scarlett klimt net de boom in, als ik naar beneden springt, dus ga ik ook weer even naar boven, omdat ik die nachtkijker nodig heb. 'Wat moet ik doen?' vraagt ze.
    'Zorgen dat hij niet doodbloed terwijl ik naar planten zoek', zeg ik. 'Mag ik die nachtkijker even hebben?' vraag ik, terwijl ik hem neem. 'Ik ga ze nu gaan zoeken.' zeg ik. In District 6 gebruiken we ook vaak planten, dus weet ik er ook behoorlijk wat van af. Al zou je dat misschien niet verwachten van 6, maar de planten worden daar vooral gebruikt om stoffen op uit te testen. Of ze aanvreten, gewoon zo blijven,... en zo leer je het eigenlijk vanzelf.
    Na een tijdje heb ik zoveel planten, dat ik er een paar laat vallen als ik in de boom klim. 'Zo', fluister ik in mezelf, terwijl ik de bladeren op een tak leg, en een paar andere laat opwarmen door ze in mijn handen te steken en er warme lucht op te blazen. Warm werkt veel beter om wonden te verzorgen.
    'Verlicht dat?' vraag ik aan de jongen, terwijl ik het blad erop leg, op zijn been. 'Als het verlicht, doe ik de rest van je wonden ook met dat spul.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Daniel James Ebens II D3 II Bos(w/Louise) :

    Als ze ligt open ik de fles water. 'Klaar? Het gaat wel even prikken maar dan kan je wond beter genezen.' Nog steeds ondersteun ik haar rug en met mijn andere hand schenk ik langzaam wat water op haar wond. Dit zal vast pijn doen. Ik stop even met schenken en leg de fles naast me neer. Ik pak snel de laatste cracker uit mijn rugzak, en geef hem aan Louise. 'Misschien helpt dit...?' Niet ver van me af ligt een schoon blad. Ik pak het op en dep voorzichtig op haar buik. 'Lukt het nog?' vraag ik bezorgd. Ik heb dit nog nooit gehad, maar ik kan me voorstellen dat dit pijnlijk kan zijn. Gelukkig is het grootste deel van het vuil er uit is gestroomd. Ik pak de fles weer en schenk het allemaal op haar buik. De laatste paar drupjes doe ik op het blad en dep er even mee. Ik laat haar nog even liggen want als ze omhoog komt beweegt haar buik en dat zal vast pijnlijk zijn...
    Ik stop de spullen weer in mijn rugzak. Opeens hoor ik een raar geluid uit de bosjes komen. Meteen zijn mijn oren gespitst. Nee, het zijn toch niet? Dat is toch alleen bij de finale ofzo? Je weet het maar nooit. Ik knijp mijn ogen samen en zie een oor boven de bosjes uitkomen. 'Fuck' fluister ik. Blijkbaar iets te hard want het dier komt op ons af. Ik schop het weg en pak snel Louise op. Gelukkig is ze licht. Dan pak ik mijn rugzak en mes en loop verder het bos in. Hopelijk zijn er niet meer van die beesten.

    [ bericht aangepast op 27 april 2013 - 16:10 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Scarlett Dakota Gray ll District 12

    'Zorgen dat hij niet doodbloed terwijl ik naar planten zoek,' antwoordt Summer op mijn vraag. Ik knik, wat ze dus niet kan zien. Daarna vraagt ze: 'Mag ik die nachtkijker even hebben? Ik ga ze nu zoeken.' Ik werp haar de nachtkijker toe en ze gaat weg.
    'Jij heet Matthew toch?' vraag ik dan aan de jongen. Oh god, ik zie nu helemaal niets meer, maar dan ook echt niets. 'Sorry dat ik je niet hielp toen je in gevevht was... Ik was een soort van versteend en kon niks doen, misschien door angst. Ik weet niet waardoor. Nogmaals sorry,' ratel ik. 'En ik vind dat ik het goed moet maken,' vervolg ik. 'Heb je honger?' vraag ik dan terwijl ik een cracker zoek in mijn tas. Als je niks ziet gaat alles een stuk moeilijker.


    It just takes one negative comment to kill a dream

    [Ik doe gewoon alsof Alexis al lang in het doolhof zit(A)]

    Alexis Jane Howard || District 5 || Doolhof
    Ik zak uitgeput neer op de grond. Al uren lijk ik hier rond te zwerven, en het is hier opeens zo donker. De muren van dit doolhof zijn amper te zien en hoewel ik bang word van het idee dat ik niet weet waar ik ben, weet ik ook dat anderen dat ook niet zullen weten. Dat geeft me nog een beetje opluchting.
    Ik kijk naar de wond in mijn schouder en bijt op mijn lip. Er zit een groot gat wat er niet echt hygiënisch uitziet en bloedt nog. Ik weet niet veel van dit soort wonden, dus maak het gewoon maar wat nat met de bidon water die ik mee heb gegrist bij de Hoorn. Dan trek ik maar wat mos van de grond en prop het op de wond. Vastbinden gaat niet, maar als ik mijn hand erop houd, stopt het vast wel snel met bloeden.
    Ik ga tegen de heg zitten aan de wand en neem een slokje water. De buit die ik heb weten te bemachtigen bij de Hoorn is schaars, een kleine bidon water en een boog met maar drie pijlen, maar ik ben er blij mee. Het had slechter af kunnen lopen. Toch ben ik niet geheel gerust: met deze arm zal ik de boog amper kunnen gebruiken. Normaal kan ik redelijk recht schieten, maar nu zal ik nog niet eens een konijn kunnen schieten.


    :)

    { Even aangepast }


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Jonah Rion See || District 4 || hoorn:

    '3 is genoeg.' zegt Jody ook, waar ik blij om ben. 'En ik wil de wacht ook wel houden.' ook daar ben ik best wel blij om, omdat we dan de dingen kunnen bespreken die we moeten bespreken. Ik ben er al achter dat ze 2 absoluut niet mag. Wat ik wel snap, ze overdrijven, maar je moet ze toch een kans geven, en dat ze 1 wel mag. Met Carmela kan ik nog leven, maar Dylan flirt veel te veel met Jody, en dat is niet leuk. Dat ga ik haar natuurlijk niet zeggen, want dat klinkt eigenlijk nogal belachelijk, maar toch vind ik het niet zo fijn dat hij flirt met Jody.
    'Bree?' vraag ik aan haar. 'Mag ik jouw nachtkijker hebben? Om de wacht te houden is dat wel nogal handig.'


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried