• Lemontree schreef op 2 dec 2012 - 19:23:
    Wat is jullie toekomst droom?

    mijne is om een keer in een film een goede rol te spelen



    dat schreef ik, zoals jullie zien 2 dec.

    nu is er een kans dat die droom waar wordt ook! :D

    5 juni heb ik mijn toneelstuk van 4 havo, een regisseur komt kijken of ik in zijn film mag mee spelen.

    en sinds hij alleen nog maar jongens zoekt, heb ik grotere kansen op een grote rol!
    de film gaat in a'dam in prémiere, en IK BEN ZOW BLIJ

    *springt een rondje met de gene die als eerste reageerd*



    Mijn vraag aan jullie:
    hebben jullie al een 1e stap naar jullie toekomst droom gemaakt?


    You're amazing the way you are, never give up!

    Gefeliciteerd.
    Ik heb iets te veel fantasie en moet over een jaar profielkeuze doen maar vraag me nog maar niet welke richting.
    Als eerste heb ik denk ik meer doelen, de 1e: mijn VWO diploma halen zonder te blijven zitten of te zakken en het over te moeten doen.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Genius schreef:
    Bij mijn vriend blijven voor altijjjjjjjd. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mijn doel: voor mijn VWO slagen en ik ben nu halverwege. Daarna weet ik het niet meer, waarschijnlijk wordt het een jaartje couchsurfen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Naar Artez in Arnhem. Schrijver worden. Kinda cliché voor iemand op een verhalensite.


    Searching heavens for another earth

    Dit jaar voor VWO slagen en het volgend schooljaar met Europese Talen en Culturen beginnen. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Genius schreef:
    Bij mijn vriend blijven voor altijjjjjjjd. :Y)


    + Een beroep in de zorgsector.


    26 - 02 - '16

    Succes!
    Mijn toekomstdroom? Dat ik mijn school afmaak, mijn studie in Utrecht mag gaan volgen en daarna zie ik het wel weer. Het liefste vertrek ik daarna naar Engeland om de taal beter te beheersen, want ik wil Engelse boeken schrijven.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Succes!
    Mijn toekomstdroom? Eerst mn VWO diploma halen, daarna een soort "tussen jaar" waar ik in Canada verblijf en daar stage etc ga lopen.
    En daarna weet ik het nog niet, nog 4 jaar te gaan voordat ik slaag dus ik heb nog de tijd!

    Euhm, samenwerken met mijn crush.
    Mijn CAE certificaat en IB diploma halen, VWO diploma halen en dan vertrekken naar Engeland voor een studie :Y)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik heb de 700 eerste woorden van een verhaal geschreven, ja. Nu moet ik het nog af zien te krijgen (cat).


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Ik heb de 700 eerste woorden van een verhaal geschreven, ja. Nu moet ik het nog af zien te krijgen (cat).



    applausje voor jou
    *claps*

    nu moet je wel hé, je bent eraan begonnen, nu zal je verder moeten :P


    You're amazing the way you are, never give up!

    Super leuk en ik ga voor je duimen!

    Mijn toekomstdroom... ik heb m'n gezinnetje. Een onwijs lieve vriend en een zoontje waar zowat iedereen weg van is, dus tja, mijn toekomstdroom is al zo'n beetje uitgekomen, aangezien ik dat zowat m'n hele leven al wilde :3 Met een jaar a twee jaar kunnen we hoogstwaarschijnlijk een eigen huisje kopen, dan nog een hond erbij en wie weet nog een tweede kleine en ik heb m'n perfecte huisje,boompje,beestje ^_^

    M'n tweede toekomstdroom is toch echt een boek uitgeven, iets wat de meesten hier wel zullen hebben :'D ik vrees alleen dat dat nog een tien-jaren-plan gaat worden, aangezien ik de traagste schrijfster ever ben en veel te onzeker over m'n schrijven, waardoor ik veel te snel op wil geven XD
    Achja, ik ben nu 3 jaar effectief aan het roepen dat ik een boek echt wil uitgeven en ben er ook sinds 3 jaar serieus mee bezig, dus wie weet dat mijn zielenkindje (verhaal waaraan ik dus al zolang schrijf) ooit afgeraakt en daadwerkelijk uitgegeven wordt (:


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Merrow schreef:
    Super leuk en ik ga voor je duimen!

    Mijn toekomstdroom... ik heb m'n gezinnetje. Een onwijs lieve vriend en een zoontje waar zowat iedereen weg van is, dus tja, mijn toekomstdroom is al zo'n beetje uitgekomen, aangezien ik dat zowat m'n hele leven al wilde :3 Met een jaar a twee jaar kunnen we hoogstwaarschijnlijk een eigen huisje kopen, dan nog een hond erbij en wie weet nog een tweede kleine en ik heb m'n perfecte huisje,boompje,beestje ^_^

    M'n tweede toekomstdroom is toch echt een boek uitgeven, iets wat de meesten hier wel zullen hebben :'D ik vrees alleen dat dat nog een tien-jaren-plan gaat worden, aangezien ik de traagste schrijfster ever ben en veel te onzeker over m'n schrijven, waardoor ik veel te snel op wil geven XD
    Achja, ik ben nu 3 jaar effectief aan het roepen dat ik een boek echt wil uitgeven en ben er ook sinds 3 jaar serieus mee bezig, dus wie weet dat mijn zielenkindje (verhaal waaraan ik dus al zolang schrijf) ooit afgeraakt en daadwerkelijk uitgegeven wordt (:


    omg, super lief :3

    en als je boek daadwerkelijk wordt uitgegeven, dan ben ik de eerste die hem koopt :D
    heel veel succes ;)


    You're amazing the way you are, never give up!

    Ik wil je bubbel trouwens niet lekprikken, maar je bent nog niet gekozen hè? Haha. Ik zou me niet al helemaal geweldig voelen als ik uberhaubt nog 'auditie' moest doen, maar goed.

    Ik heb geen idee wat mijn toekomstdroom precies is. Ik wil in elk geval mijn passie voor schrijven combineren met mijn liefde voor voetbal, maar hoe ik dat wil gaan doen, moet ik nog kijken. En verder.. tsja, toekomstdroom.. Ik zie wel. Heb niet zo lang geleden geleerd dat ik me niet op 19-jarige leeftijd al moet vastpinnen/vasthouden aan een bepaald toekomstbeeld. Let it be, zeg maar.


    ars moriendi

    Heb heel veel dingen :3


    Tijd voor koffie.