• Ik vind een jongen leuk maar weet niet hoe ik aan hem moet laten merken dat ik hem helemaal geweldig fantastisch greaaaat vind.. Iemand?


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Gewoon, het tegen hem zeggen?


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hangt van het type jongen af.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Junns schreef:
    Gewoon, het tegen hem zeggen?


    Jij weet dus niet hoe onzeker ik ben :p


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Wat dacht je van zeggen? :p


    Take me to wonderland

    Leviosae schreef:
    Hangt van het type jongen af.


    Niet al te stoer, lief.


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    BeAlright schreef:
    (...)

    Jij weet dus niet hoe onzeker ik ben :p

    Hoe ga je het hem anders laten weten? :p Misschien ervoor zorgen dat je erachter komt hoe hij over je denkt?


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)
    Hoe ga je het hem anders laten weten? :p Misschien ervoor zorgen dat je erachter komt hoe hij over je denkt?


    Ja maar HOE dan? :p ik wil een beetje een band met hem krijgen


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Sorry, ik kan je niet echt helpen. Ik ben van mezelf vrij cheeky en kan eigenlijk wel met iedere jongen praten. Meiden zijn weer een heel ander verhaal, haha.
    Maar kijk of hij van muziek/sport houd en of je wat gemeen heb. Zeker die dingen kunnen een band scheppen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    BeAlright schreef:
    (...)

    Ja maar HOE dan? :p ik wil een beetje een band met hem krijgen


    Praat met hem. Niet meteen grote verhalen, maar een 'hoi, hoe gaat het' is al een begin.


    #WWED - What Would Emma Do?

    je moet juist niet eerst een band met hem krijgen,
    dan wordt je goede vrienden met hem en is het des te moeilijker om het hem te vertellen,
    omdat hij je dan als vriend ziet.
    je moet af en toe naar hem kijken totdat hij een keer terugkijkt.
    dan kijk je steeds vaker en lacht een keer heel voorzichtig naar hem.
    (maakt niet uit of je knalrood wordt, had ik ook)
    het resultaat uiteindelijk is dat hij je, of leuk zal vinden, of niet,
    maar dat is veel beter dan dat jullie vrienden worden terwijl jij stiekem verliefd om hem bent,
    en hij er niks van weet

    mariskar4 schreef:
    je moet juist niet eerst een band met hem krijgen,
    dan wordt je goede vrienden met hem en is het des te moeilijker om het hem te vertellen,
    omdat hij je dan als vriend ziet.
    je moet af en toe naar hem kijken totdat hij een keer terugkijkt.
    dan kijk je steeds vaker en lacht een keer heel voorzichtig naar hem.
    (maakt niet uit of je knalrood wordt, had ik ook)
    het resultaat uiteindelijk is dat hij je, of leuk zal vinden, of niet,
    maar dat is veel beter dan dat jullie vrienden worden terwijl jij stiekem verliefd om hem bent,
    en hij er niks van weet



    dit is een goeie, ik ga het zeker proberen(stiekem heb ik dat al gedaan en keek hij vaak terug met een lach :$)


    Can you remember who you were, before the world told you who you should be?

    Ik heb precies hetzelfde ik ben mega verlegen en onzeker over de jongen, hij is mega lief enzo, maar je wilt tog een stap maken
    Eerst is het wel handig als hij je mag en dat jullie vrienden worden, en dat als je vrienden bent dat je niet vast komt te zitten in de freindzone. want daar kom je dan vaak niet meer uit x. probeer vaak met hem te praten. maakt niet uit of vriendinnen er bij zijn. zorg dat je je op je gemak bij hem gaat voelen. dan gaat hij je na een tijdje uit zich zelf aanspreken. en vraagt hij je mee om af te spreken of leuke dingen te doen. en dan gaat alles heel snel ;3

    Uhm, laten we zo zeggen dat ik al zeven maanden op een jongen verliefd ben. Ik had eerst met hem gepraat en daarna vrienden geworden. Laatst hield hij de deur voor me open.
    So yeah, ik weet niks voor jou ;3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Als je eerst vrienden met hem wordt kun je hem beter leren kennen en ook aan zijn minder positieve kanten. Mocht je niet weten hoe je hem moet zeggen hoe je voelt, dan kan je hem altijd een ouderwetse liefdesbrief schrijven. Dat is het perfecte middel voor verlegen mensen. En soms is het goed om te wachten. Zelf heb ik een half jaar lang mijn best gedaan om dichter bij hem te komen en ik heb hem uiteindelijk uit gevraagd voor een date. Ik hoop dat je er iets aan hebt. c:


    there is an ocean in my heart, hidden behind eyes of celadon.