• Ik wil graag 'art' oftewel 'kunst' in japanse tekens op mijn rug. Omdat ik niet als een idioot de verkeerde tekens wil hebben, kan iemand dit voor dezekerheid controleren voor mij :$ En weet iemand misschien of ik ergens andere lettertypes kan vinden voor die kanji? :D

Aanschouw;

[ topic verplaatst door een moderator ]

Tortura schreef:
    (...)
    Ligt eraan op welke plekken en wat je pijngrens is.

Dat wil ik ook wel weten.
    Bij je bovenarm, aan de buitenkant, is dat een pijnlijke plek? c:

26 - 02 - '16

Jezus, als zij blij wordt van die tattoo, moet ze hem nemen. Ik zie toch ook iedereen met drie vogeltjes op hun pols rondlopen nowadays.

Lekker doen als dit iets is wat voor jou een diepere betekenis heeft. Een tattoo is van jou en jou alleen.

ars moriendi

Deceiver schreef:
    (...)

Op mijn rug, op mijn vinger, op mijn arm en op mijn voet/enkel
    Ik heb een vrij hoge pijngrens :Y)

Mijn tatoeëerder zei dat het op de arm niet zoveel pijn doet. Zelf heb ik het niet kunnen ondervinden, want ik had mijn tattoe uiteindelijk op een andere plaats laten zetten.

[ bericht aangepast op 16 april 2013 - 19:40 ]

Take me to wonderland

Itami schreef:
    (...)
    Mijn tatoeëerder zei dat het op de arm niet zoveel pijn doet. Zelf heb ik het niet kunnen ondervonden, want ik had mijn tattoe uiteindelijk op een andere plaats laten zetten.

Okay, want ik wil zelf een tekstje op mijn arm laten zetten, maar ik ben nog maar 13 >.< dat duurt dus nog wel ff

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Volgens mij doet een tattoo meet pijn waar je huid 'zachter' is en lichter. Vergelijk maar eens bijvoorbeeld: binnen- en buitenkant van je arm.
    Of sowieso wat gevoelige plekken, zoals misschien op/achter je oor, zoals ik tattoo's het gezien. Of je rug, maar dat ligt er maar net aan wat je pijngrens is.

Maar de kans is ook groot dat hier geen ene reet van klopt en ik hier gewoon uit m'n nek zit te lullen, aangezien ik geen tattoo's heb. :Y) Pick your pick.

Deceiver schreef:
    (...)

Okay, want ik wil zelf een tekstje op mijn arm laten zetten, maar ik ben nog maar 13 >.< dat duurt dus nog wel ff

Ik wil een tattoo op mijn gehele onderarm. Dat wordt pas leuk :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    (...)

Ja, nice! Ik moet nog even wachten -.-' Niet leuk >.< Ik wil nu een tattoo *klein kind stemmetje*
    Damn... Vanaf wanneer mag je een tattoo zonder toestemming van je ouders?

Deceiver schreef:
    (...)

Ja, nice! Ik moet nog even wachten -.-' Niet leuk >.< Ik wil nu een tattoo *klein kind stemmetje*
    Damn... Vanaf wanneer mag je een tattoo zonder toestemming van je ouders?

18, dus veel succes met wachten. Maar goed ook, eigenlijk. Ik vind echt niet dat je op je 13de al verstandig kan beslissen over tatoeages. Hoelang kan je daar nou over na gedacht hebben?
    Als je zo graag nu een tattoo wilt, weet je dan ook al wat en waarom en waar?

Your make-up is terrible

DarkSavior schreef:
    (...)

Oeh, die tattoo die je in dat andere topic poste? Dat wordt nog een hele klus voor de tattoo-artist. :33

ars moriendi

Michonne schreef:
    (...)

18, dus veel succes met wachten. Maar goed ook, eigenlijk. Ik vind echt niet dat je op je 13de al verstandig kan beslissen over tatoeages. Hoelang kan je daar nou over na gedacht hebben?
    Als je zo graag nu een tattoo wilt, weet je dan ook al wat en waarom en waar?

Stand My Ground op mijn arm, omdat Stand My Ground heel veel betekenis heeft voor me. Blijf jezelf, wees sterk en je slaat jezelf er wel doorheen

Bayern schreef:
    (...)
    Oeh, die tattoo die je in dat andere topic poste? Dat wordt nog een hele klus voor de tattoo-artist. :33

Die wil ik wel ja. En jup, maar eerst maar eens zorgen dat ik er geld voor heb. :Y)

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Deceiver schreef:
    (...)

Stand My Ground op mijn arm, omdat Stand My Ground heel veel betekenis heeft voor me. Blijf jezelf, wees sterk en je slaat jezelf er wel doorheen

Ik ben benieuwd of je dat nog vind als je 18 bent.

Your make-up is terrible

Ik wil eigenlijk sinds mijn 14e een tatoeage van een pootafdrukje van een kat. Ik weet alleen nog niet waar ik 'm op mijn lichaam wil hebben. Ik twijfel tussen arm en onderrug, alhoewel ik arm een mooiere plek vind.

26 - 02 - '16

Michonne schreef:
    (...)

Ik ben benieuwd of je dat nog vind als je 18 bent.

Dat denk ik wel. Ik heb een behoorlijk zware periode achter de rug en ik wordt nu nog gepest door 1 gastje. Stand My Ground staat gewoon voor dat ik mezelf sterk heb gehouden tijdens die periode

Deceiver schreef:
    (...)

Op mijn rug, op mijn vinger, op mijn arm en op mijn voet/enkel
    Ik heb een vrij hoge pijngrens :Y)

Onderarm is gewoon makkelijk te doen, en ik kan je dat van die vinger pas in juli vertellen, want dan laat ik er eentje zetten :Y)

To infinity and beyond •