• Hoooii

    Ik twijfelde enorm, maar ik heb toch besloten om een nieuw idee van me te gebruiken en een nieuwe story te gaan starten. Ik zoek dus rollen voor mijn nieuwe OP story die ik ga beginnen, ik ben redelijk slecht in het bedenken van rollen, dus roep ik om hulp hier.

    Een journaliste en een gewone huisvrouw die elkaar kennen van de middelbare school waren elkaars vijand, ze dachten elkaar nooit meer tegen te komen tot een man die ze allebei zien zitten daar verandering in brengt. De twee vijanden zien elkaar weer voor het eerst na zoveel jaar tijdens hun jacht op de man die ze zien zitten. Ze dagen elkaar uit met opdrachten om te zien wie beter is en wie op het einde de man verdient, alleen komt daar heel veel bij kijken. Worden ze uiteindelijk vrienden of blijven ze vijanden? Wint één van hun de man of ziet hij ze beide niet zitten? Het is allemaal nog een groot vraagteken.


    Journaliste VS Huisvrouw

    Rollen die ik zoek:
    Journaliste
    2 à 3 collega's van journaliste
    Beste vriend(in) journaliste
    Huisvrouw
    Dochter/zoon van huisvrouw
    Vader van kind van huisvrouw
    Nieuwsgierige oude buurvrouw van huisvrouw
    Man die de journaliste en huisvrouw zien zitten

    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Verleden: (evt. gebeurtenissen)
    Familie: (hier hoef je bij de huisvrouw, het kind en de vader van het kind hun niet te vernoemen)
    Karakter:
    Evt. interesses:
    Overig/Extra:
    Waarschuwen?:

    Alvast bedankt!

    Ps: Als er meerdere mensen zijn die éénzelfde rol invullen, zal ik kijken welke het beste bij het verhaal past.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:42 ]


    16 - 09 - '17

    Was die Amanda als collega niet al één van Alexander zijn zussen?

    Oeps nee, ik heb die eerste foto dus ergens anders gezien, maar ik weet niet meer precies waar .. nvm

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 20:07 ]


    16 - 09 - '17

    Ik ga zo het zoontje afmaken, (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh is Valentine trouwenste jong? Want ik vond het zo onrealistisch als hij al kei oud is, als lucca pas 30 is haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Oh is Valentine trouwenste jong? Want ik vond het zo onrealistisch als hij al kei oud is, als lucca pas 30 is haha


    Nee, ik vind het goed zo eigenlijk (:


    16 - 09 - '17



    Rol: Nieuwsgierige oude buurvrouw
    Volledige naam: Maude Adriana Bell
    Leeftijd: 59
    Uiterlijk:



    Verleden: Maude is altijd al nieuwsgierig geweest. Maude begon met roddelen toen ze nog klein was, om mee te kunnen praten met de andere kinderen. Ze wilde erbij horen. Deze 'need' heeft ze nog steeds. Maude trouwde op haar 20e met Wilbur. Wilbur was een van die mannen die niet tegen zijn vrouw in durft te gaan. Uiteindelijk besloot zijn hart dat het genoeg was. Inmiddels is Wilbur al twee jaar dood. Maude doet nog steeds soms alsof ze hem mist, gewoon om de aandacht.

    Familie: Maude heeft één zoon: Harry Andrew Bell, en een kleinzoon van 1: Michael.


    Harry


    Michael

    Karakter: Maude is erg nieuwsgierig en wil graag altijd alles van iedereen weten. Ze doet zich voor als perfecte huismoeder, maar dit is enkel een muur die ze optrekt, zodat niemand ziet hoe geniepig en nieuwsgierig is. Ook heeft ze weinig zelfvertrouwen. Wanneer Maude boos is, gaat ze breien. Ze beeldt zich dan in dat ze de persoon op wie ze boos is met de naalden prikt. Maude heeft verder een liefde voor bakken, maar een hekel aan smerigheid.

    Evt. interesses: koekjes bakken, roddelen, over de schutting naar de buren kijken wanneer ze dit niet zijn, gesprekken afluisteren, schoonmaken.


    Waarschuwen?: Zeker!


    We need a bigger boat.

    Alleen nog collega's nodig! (:


    16 - 09 - '17

    Ik wil nog wel een collega invullen?


    Tell me about it, stud.

    Bradshaw schreef:
    Ik wil nog wel een collega invullen?


    Is goed, dat zou lief zijn (:


    16 - 09 - '17

    Rol: Collega
    Volledige naam: Joanna Xandra Jones
    Leeftijd: Joanna is 27 jaar.
    Uiterlijk:



    Leighton Meester
    Joanna is een brunette met bruine ogen. Haar huid is sneeuwwit en wordt ook niet bruiner. Zelfs in de zomer blijft Joanna een spierwitte huid hebben. Zelf zit ze daar niet mee. Joanna heeft een gemiddelde lengte van 1.68 meter en weegt daarbij zo'n 54 kilo. Joanna is dus aan de slanke kant, maar niet te licht. De stijl van Joanna is heel klassiek. Ze houdt helemaal niet van de moderne stijl en is meer van de kleding, zoals dat in de jaren '20/'30 gedragen werd. Vrouwelijk en stijlvol zijn haar twee hoofdpunten. Die komen in elk outfit terug. Joanna draagt bijvoorbeeld nooit spijkerbroeken, omdat ze dat voor mannen vindt. Verder is ze heel netjes en zijn haar rokjes dus nooit te kort en haar inkijk nooit te diep. Joanna houdt zich aan echt standaarden als het op haar kleding aankomt en is dus heel degelijk. Zelf omschrijft ze het het liefst als smaakvol. De nachtmerrie van Joanna is om er verslonst of goedkoop uit te zien.
    Verleden: Joanna's verleden is niet heel bijzonder. Gelukkig maar, Joanna heeft namelijk nog nooit iets ergs meegemaakt. Op de basisschool was Joanna altijd een van de geliefdere meisjes, die vrienden was met iedereen in haar klas. Op de middelbare school verminderde dit een beetje, maar nog steeds had Joanna een leuk groepje vrienden om op terug te vallen. Op de middelbare school zat ze al in commissie van de schoolkrant en haalde ze altijd hoge cijfers voor opstellen en verslagen. Het was toen al duidelijk dat Joanna het in zich had om een geweldig journalist te worden. Het is dan ook niet heel verbazend dat Joanna na haar middelbare school ervoor koos om journalistiek te gaan studeren. Op de universiteit ontmoette ze ook de liefde van haar leven: Sebastian Fields. Met hem woont ze nu zo'n 2 jaar samen en afgelopen kerst is Sebastian voor Joanna op zijn kniëen gegaan. Joanna heeft ja gezegd en de twee willen dit jaar nog in het huwelijksbootje stappen!
    Ryan Gosling
    Familie: Joanna is de dochter van de 52-jarige Martinus Jones, een belastingadviseur. Haar moeder is de 50-jarige Jacky Miller, een journaliste. Joanna heeft een jonger broertje van 24, namelijk Tomas 'Tom' Jones, een schilder. Joanna's familie is een heel liefdevolle familie, die de oude tradities nog naleeft. Zo gaat Joanna elke zondag een kopje koffie doen bij haar ouders en helpt ze haar ouders als het nodig is. De moeder van Joanna is een succesvol journaliste en daar heeft Joanna dan ook haar passie voor journalistiek vandaan.
    Sam Robards, Lena Olin & Beau Mirchoff
    Karakter: Joanna is een vrijgevochten, emanciperende vrouw. Ze is een feministe en komt graag voor haarzelf en andere vrouwen op. Ze is er erg trots op om een vrouw te zijn. Joanna heeft soms een iets te grote mond en zegt soms dingen die ze beter niet kon zeggen. Ze wil altijd het laatste weerwoord hebben en laat een ander haar niet beledigen. Dat is haar zwakte. Wanneer iemand een beledigende opmerking maakt, zou ze het gewoon moeten negeren, maar in plaats daarvan gaat Joanna er altijd tegenin. Joanna heeft dus een heel sterk karakter en is heel direct. Ze neemt zeker geen blad voor de mond en is recht door zee. Dit kan soms een intimiderende uitwerking op anderen hebben. Ook werkt het soms tegen haar met haar werk, omdat ze als journalist soms vragen stelt die eigenlijk niet door de bocht kunnen. Toch is ze een gerespecteerd journalist en dat is mede dankzij Joanna's inzet. Ze is een harde werker en gaat overal 100% voor. Ook is Joanna een hele intelligente vrouw, die altijd weet waar ze het over helpt. Dit is dan juist weer in haar voordeel, als journalist.
    Evt. interesses: Naast schrijven is muziek een grote hobby van Joanna. Ze schrijft haar gevoelens altijd van zich af en dit kan dan ook uitmonden in songteksten. Daarbij speelt Joanna gitaar en heeft ze een gouden keeltje. Toch zal Joanna er nooit iets mee doen, behalve het gewoon als hobby te gebruiken. Joanna is namelijk veel te onzeker over haar muzikale kwaliteiten om te proberen ermee verder te komen.

    [ bericht aangepast op 7 april 2013 - 23:15 ]


    Tell me about it, stud.

    De collega is af! Hopelijk is het ongeveer wat je bedoelde. (:


    Tell me about it, stud.

    Bradshaw schreef:
    De collega is af! Hopelijk is het ongeveer wat je bedoelde. (:


    Ja, dankjewel!


    16 - 09 - '17

    Wanneer begin je? ben benieuwd :3

    [ bericht aangepast op 11 april 2013 - 19:08 ]


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Wanneer begin je? ben benieuwd :3


    Als de rollen af zijn


    16 - 09 - '17

    De story is er!
    Journaliste VS Huisvrouw
    Nog eens bedankt voor het helpen met de rollen!


    16 - 09 - '17