• Hoooii

    Ik twijfelde enorm, maar ik heb toch besloten om een nieuw idee van me te gebruiken en een nieuwe story te gaan starten. Ik zoek dus rollen voor mijn nieuwe OP story die ik ga beginnen, ik ben redelijk slecht in het bedenken van rollen, dus roep ik om hulp hier.

    Een journaliste en een gewone huisvrouw die elkaar kennen van de middelbare school waren elkaars vijand, ze dachten elkaar nooit meer tegen te komen tot een man die ze allebei zien zitten daar verandering in brengt. De twee vijanden zien elkaar weer voor het eerst na zoveel jaar tijdens hun jacht op de man die ze zien zitten. Ze dagen elkaar uit met opdrachten om te zien wie beter is en wie op het einde de man verdient, alleen komt daar heel veel bij kijken. Worden ze uiteindelijk vrienden of blijven ze vijanden? Wint één van hun de man of ziet hij ze beide niet zitten? Het is allemaal nog een groot vraagteken.


    Journaliste VS Huisvrouw

    Rollen die ik zoek:
    Journaliste
    2 à 3 collega's van journaliste
    Beste vriend(in) journaliste
    Huisvrouw
    Dochter/zoon van huisvrouw
    Vader van kind van huisvrouw
    Nieuwsgierige oude buurvrouw van huisvrouw
    Man die de journaliste en huisvrouw zien zitten

    Invullijstje
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Verleden: (evt. gebeurtenissen)
    Familie: (hier hoef je bij de huisvrouw, het kind en de vader van het kind hun niet te vernoemen)
    Karakter:
    Evt. interesses:
    Overig/Extra:
    Waarschuwen?:

    Alvast bedankt!

    Ps: Als er meerdere mensen zijn die éénzelfde rol invullen, zal ik kijken welke het beste bij het verhaal past.

    [ bericht aangepast op 13 april 2013 - 21:42 ]


    16 - 09 - '17

    Bradshaw schreef:
    Even een vraagje: Zijn de huisvrouw en de vader van haar kind gescheiden of zijn ze nog bij elkaar?


    Oh haha weet ik eigenlijk ook niet, ik heb er maar van gemaakt van wel hahaha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    (...)

    Oh haha weet ik eigenlijk ook niet, ik heb er maar van gemaakt van wel hahaha.


    Ik zie het ja. Oké, dan doe ik dat ook. (:


    Tell me about it, stud.

    Bradshaw schreef:
    Even een vraagje: Zijn de huisvrouw en de vader van haar kind gescheiden of zijn ze nog bij elkaar?


    Gescheiden


    16 - 09 - '17

    En.. Is Alexander goed? :3


    El Diablo.

    Malino schreef:
    En.. Is Alexander goed? :3


    Ja, ik vind m wel goed zo. Alleen dat hij een kind heeft vind ik niet zo, ik bedoel zo zag ik t toch al niet voor ogen, maar de rest is wel goed. Bedankt!


    16 - 09 - '17

    Oh... Moet ik dat weghalen of kan dat gewoon?


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Oh... Moet ik dat weghalen of kan dat gewoon?


    Laat maar zo hoor (:


    16 - 09 - '17

    Okii! (:


    El Diablo.

    Voor als je Lucca gaat gebruiken. (:

    Rol: Zoon van de huisvrouw.
    Volledige naam: Valentine Sam Montgomery-achternaam van de vader. Valentine wordt vaak aangesproken met Val of soms ook met Sam.
    Leeftijd: Valentine is een jongetje van vier en is geboren op 22 november 2008. Hij wordt dit jaar nog vijf.
    Uiterlijk:



    Jake Vaughn.
    Verleden: (evt. gebeurtenissen)
    Familie: Valentine's ouders zijn gescheiden. Het jongetje is eigenlijk nog te jong om zich er echt bewust van te zijn, maar er zijn dagen genoeg dat hij vraagt of hij samen met mama en papa wat kan gaan doen. Zijn moeder, Lucca, ziet hij het meest en hij is erg aan haar gehecht. Zijn vader, Jasper, is zijn grote voorbeeld en Valentine wil dolgraag worden zoals hij is. Valentine heeft geen broertjes of zusjes, maar wenst nog steeds voor een jonger broertje met wie hij kan voetballen.
    Karakter: Valentine is een aandoenlijk jongetje om te zien dat waarschijnlijk geen vlieg kwaad doet. Dat is dan ook waar hij goed in is, doen alsof hij een engeltje is terwijl hij eigenlijk houdt van kattekwaad. Nee, Valentine is zeker niet de liefste. Hij is echter heel schijnheilig en doet het liefste alles wat zijn ouders zeggen hem niet te doen. Hij is wel ontzettend intelligent, bijna hoogbegaafd zelfs. Dat is goed te merken aan de manier waarop hij afentoe antwoord geeft. Verder heeft hij veel mensenkennis en kan hij makkelijk een goede band met iemand leggen.
    Evt. interesses:

    [ bericht aangepast op 8 april 2013 - 14:52 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Dochter van Huisvrouw
    Volledige naam: Julia Lauren van der Stegen
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk:


    (link= file://localhost/C:/Users/Marloes/Pictures/Weheartit/Girls/13.jpg)

    Verleden: (evt. gebeurtenissen) In het verleden is zij gepest maar nu niet meer ze heeft nu lieve vriendinnen die er voor haar zijn

    Karakter:Het is een lief meisje die heel behulpzaam is maar wel een nieuwschierig aagje en ze wil altijd alles weten
    Evt. interesses: ze houd van zingen en van paardrijden
    Overig/Extra: ze heeft geen vriendje
    Waarschuwen?: graag

    Dankjewel mensen (:
    Ik zoek alleen nog die nieuwsgierige oude buurvrouw en 2 à 3 collega's van de journaliste.


    16 - 09 - '17

    Ik wil nog wel een collega doen?


    El Diablo.

    Malino schreef:
    Ik wil nog wel een collega doen?


    Ok, is goed


    16 - 09 - '17

    Dumbledore schreef:
    Voor als je Lucca gaat gebruiken. (:

    Rol: Zoon van de huisvrouw.
    Volledige naam: Valentine Sam Montgomery-achternaam van de vader. Valentine wordt vaak aangesproken met Val of soms ook met Sam.
    Leeftijd: Valentine is een jongetje van vier en is geboren op 22 november 2008. Hij wordt dit jaar nog vijf.
    Uiterlijk:



    Jake Vaughn.
    Verleden: (evt. gebeurtenissen)
    Familie: (hier hoef je bij de huisvrouw, het kind en de vader van het kind hun niet te vernoemen)
    Karakter:
    Evt. interesses:


    Ik ga Lucca zeker gebruiken, ja, zo zag ik de huisvrouw ongeveer voor ogen!


    16 - 09 - '17

    Rol: Collega.
    Volledige naam: Amanda Rochelle George.
    Leeftijd: Amanda is 25 jaar en jarig op 10 oktober.
    Uiterlijk:



    Amanda heeft een mooie getinte huid en prachtig, zwart haar. Op haar werk zit het meestal in een strakke staart, maar in haar vrije tijd heeft ze het het liefste los. Amanda heeft een mooi lichaam. Een plat buikje, een volle boezem en een paar lange benen. Ze gaat vaak naar de nagelsalon zodat haar nagels er verzorgd uit zien en draagt nepwimpers om volle wimpers te hebben. Qua make up gaat het meeste werk naar haar ogen, ze gebruikt namelijk altijd oogpotlood, mascara en eyeliner. Ook gebruikt ze vaak een mooie kleur roze lippenstift. Ze heeft een rijtje prachtige, parelwitte tanden. Qua kleding draagt het liefst een rokje met een blouse. Maar een skinny jeans is ook goed. Je zal haar nooit zien zonder hakken, ze haat platte schoenen.
    Verleden: Amanda is altijd al nieuwsgierig geweest, zo is ze ook achter vreselijke dingen gekomen. Ze heeft gezien hoe haar vader haar moeder mishandelde, en Amanda moest altijd haar kleine zusje troosten die bang was van het gegil. Toen Amanda dertien was werd haar vader opgepakt, haar tante had de politie gebeld. Voor de rest heeft Amanda wel een goede jeugd gehad, maar ze had tot haar zestiende een kleine angst voor mannen. Dat is nu gelukkig wel over.
    Familie: Amanda's beide ouders leven nog. Haar moeder is de 41-jarige Rachel. Haar vader in de gevangenis is de 47-jarige Leon. Verder heeft Amanda nog een jonger zusje van 21, Katy. Amanda heeft een kinderwens, maar bewaart dat voor later.
    Karakter: Amanda is een drukke, nieuwsgierige vrouw. Ze wil altijd alles als eerste weten, en het lukt haar meestal ook nog. Ze kan heel goed multitasken, ze doet soms wel 5 dingen tegelijk! Ze is heel sportief en sport dan ook echt bijna avond. Amanda is een echte roddeltante, ze neemt altijd elk zaakje door met haar twee beste vriendinnen. Verder is ze best flirty en houd ze van uitgaan. Dit doet ze dan ook elk weekend als ze niet al te veel werk heeft.
    Evt. interesses:
    Overig/Extra:

    Rest komt later!

    [ bericht aangepast op 6 april 2013 - 10:10 ]


    El Diablo.