• Hier kunnen we alles overleggen :)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Hahahah. Waar is Mordred eigenlijk? Issie dood?Mag ik al met Vin? :P


    Maaaan dat zijn veel vragen... Pff lig al in bed maar ga niet slapen want dan word ik om half zeven wakker en hoef er pas om half negen uit. Begin pas om half elf morgen :33


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zoek anders Cole en Liv op want in het begin was je heel close met Cole en nu ben je wt meer afstandelijk. Je zei eerst dat je hem als broertje zag enzo dus zoek hem anders eventjes op :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Als ik irritant ben moet je het zeggen maar ik ben hyper en kan er niets aan doen. Komt door mijn gedragstoornis en dan ga ik ook wel eens hyper schrijven en zo, dus eigenlijk gaat het over in mijn vingers. Je moet blij zijn dat ik het niet in de rpg's heb en dat die hyperheid(is dat een woord??) er maar zelden is! BAM!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [url][/url]

    noelle1111 schreef:
    Zoek anders Cole en Liv op want in het begin was je heel close met Cole en nu ben je wt meer afstandelijk. Je zei eerst dat je hem als broertje zag enzo dus zoek hem anders eventjes op :)


    HIJ KOMT ERAAAAAN! :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KellyBelly schreef:
    Als ik irritant ben moet je het zeggen maar ik ben hyper en kan er niets aan doen. Komt door mijn gedragstoornis en dan ga ik ook wel eens hyper schrijven en zo, dus eigenlijk gaat het over in mijn vingers. Je moet blij zijn dat ik het niet in de rpg's heb en dat die hyperheid(is dat een woord??) er maar zelden is! BAM!


    [ik vind je helemaal niet irritant hoor. Ik vind je juist een geweldige schrijfster :)


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik vind het juist heerlijk dat ik niet de enige hyperactieve typster in de topic ben. Ik lees alleen dan weer heel langzaam, dus je merkt er maar weinig van.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Ik vind het juist heerlijk dat ik niet de enige hyperactieve typster in de topic ben. Ik lees alleen dan weer heel langzaam, dus je merkt er maar weinig van.


    Ik lees ook niet zo heel snel hoor, hihi. Maar highfive mededrukkepersoon! Wij zaten toch ook samen in een andere rpg? Toen waren we een tweeling en toen was de mijne gay xD
    Nee serieus, gen van mijn personages kan straight blijven... raar... nee nirt I love gays :3

    noelle1111 schreef:
    (...)

    [ik vind je helemaal niet irritant hoor. Ik vind je juist een geweldige schrijfster :)


    HellYeah. Thank youuuu~ ik vind het ook zooo leuk he schrijven. Nou ja, rpg'en dan hihi. :3 Jij schrijft ook wel leuk trouwens.
    Jullie allemaal! ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vincent is er trouwens :33


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja dat klopt! De mijnen meestal ook niet. Al lukt het me vrij aardig als ze aan het begin al bezet zijn of echt hele grote sukkeltjes XD


    Bowties were never Cooler

    Cole Woods is er ook weer XD


    "Rebellion's are build on hope"

    Hahah.

    Oh sorry als mijn stukje vol spelfouten staat, typte dat binnen twee minuten en op mobiel dus tja hihi


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja me too maar reageer snel op Colr :D


    "Rebellion's are build on hope"

    Ik wacht liever tot er meerdere gereageerd hebben denk ik. Tenzij ik toestemming krijg van dr andere.

    Trouwens ik heb zooo een cool ei he, hij is van... keramiek of zo? Maar het lijkt net een drakenei, hij heeft ookcdie grootte echt mooi! Hou van dat ding ;3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Merlin ook XP


    Bowties were never Cooler

    Meh ik reageer nog één maal en dan ga ik slapen denk ik. :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.