• Jihaaa, eindelijk, morgen wordt ik 16XD lol. Ik ben echt blij maar mijn verjaardag word minder. Morgen zijn mijn vriendinnen het eerste twee uur er alle drie niet. Een heeft intake en twee moeten klimmen... Vervolgens mag ik tot 16;10 op school zitten. Als ik om half vijf dan eindelijk naar huis mag ligt mijn lieve baan de folders te wachten.... Ik vind mijn baan opzich leuk maar nu baal ik ervan. Ik weet al een deel van de cadeautjes ; 1D kaartje voor concert en een nieuwe horloge. En vrijdag wordt stressen.. 12 uur uit, eten, folderen, haren doen, dan komen mijn broer zijn collega's voor geluidsapparatuur te brengen, omkleden, opmaken, en natuurlijk van te voren douchen en eten en dan om half 8 komt mijn vriendin die het hele weekend blijft en dan feesten tot iets van 1 uur half 2.. De volgende dag lekker beautyavond met mijn vriendin halen.Haar iets belangrijks proberen te vertellen wat gaat falen en zondag voor familie en vrienden....

    Volgens mij is dit totaal niet interessant maar ik wou het jullie vertellen :Y) dus hoe ziet jullie weekend eruit?

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gefeliciteerd! (hoera)(flower)

    16 is echt een hele leuke leeftijd! Tenminste, zo had ik het ervaren ;) Ik had echt een te gek sweet sixteen feest met mijn vriendinnen, ik ben geslaagd voor mijn Mavo eindexamen, ik heb Berlijn bezocht en kreeg voor het eerst een vriendje! Ik heb er echt goede ervaringen mee gehad en er ook echt van genoten. Omdat er zoveel leuke dingen gebeurden! :)
    Ik hoop dat het bij jou ook super wordt! Geniet ervan!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Half twee? Je wordt zestien, slaap is een overbodig kwaad!
    Alvast gefeliciteerd :]


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Half twee? Je wordt zestien, slaap is een overbodig kwaad!
    Alvast gefeliciteerd :]
    haha ik weet het maar ik mag niet langer en daarbij hebben veel mensjes de volgende dag dat ze moeten werken enz. dusja. maar mij kennende ga ik met mijn vriendin tot een uur of 5 liggen kletsen(yeah)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Alvast gefeliciteerd!


    Tijd voor koffie.

    Ah, drukke weekenden, ik zie ze al in zicht ;P
    Gefeliciteerd alvast en veel plezier!

    Vrijdagavond boodschapjes doen voor een feest wat ik met vrienden geef, daarna door naar de opening van een theaterfestival. Zaterdag lekker uitslapen en huiswerk maken en dan smiddags/eind van de middag alvast gaan helpen met opzetten van het feest en in de avond party'en ^^
    Zondag weer uitslapen en dan weer naar het theaterfestival voor de Generale Repetitie van mijn toneelstuk (die ik die volgende week moet opvoeren :'D). En dat volgende weekend wordt ook al een feest ;P En het weekend daarna ook ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Gefeliciteerd :)
    Voor het weekend is mijn agenda helemaal leeg, wat betekent dat ik dus voornamelijk ga studeren...


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Gefeliciteerd.
    Mijn weekend bestaat uit werken, werken en paardrijden...


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Blazerer schreef:
    Alvast gefeliciteerd.
    Ook ik zit vast aan school- en gewoon werk. Jij heel veel plezier!


    Tell me about it, stud.

    Hihi mijn dag was super ze hadden op school cake kocht ahha.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan