Jihaaa, eindelijk, morgen wordt ik 16XD lol. Ik ben echt blij maar mijn verjaardag word minder. Morgen zijn mijn vriendinnen het eerste twee uur er alle drie niet. Een heeft intake en twee moeten klimmen... Vervolgens mag ik tot 16;10 op school zitten. Als ik om half vijf dan eindelijk naar huis mag ligt mijn lieve baan de folders te wachten.... Ik vind mijn baan opzich leuk maar nu baal ik ervan. Ik weet al een deel van de cadeautjes ; 1D kaartje voor concert en een nieuwe horloge. En vrijdag wordt stressen.. 12 uur uit, eten, folderen, haren doen, dan komen mijn broer zijn collega's voor geluidsapparatuur te brengen, omkleden, opmaken, en natuurlijk van te voren douchen en eten en dan om half 8 komt mijn vriendin die het hele weekend blijft en dan feesten tot iets van 1 uur half 2.. De volgende dag lekker beautyavond met mijn vriendin halen.Haar iets belangrijks proberen te vertellen wat gaat falen en zondag voor familie en vrienden....
Volgens mij is dit totaal niet interessant maar ik wou het jullie vertellen dus hoe ziet jullie weekend eruit?
[ topic verplaatst door een moderator ]
Change is for weirdos ~ Niall Horan