• Zet hier maar al jullie onzin, stelletje spammers *O*


    TOPIC VIJF









    De leden:

    Frodo = Bes
    Tortura = Maia
    Svale = Anne
    Tension = Shirley
    Dempsey = Marlijn
    Amused = Hanne
    Liberacorpus = Carlijn
    Karev = Aniek
    Coockies = Demi
    Katl1 = Katleen
    Merrow = Justine
    Chocobo = Daniela
    Aestas = Fren
    SweetNiallx = Rosaline/Roos
    Wiarda = Jip
    dayxdreamer = Evi
    Walker = Berna
    Hamblet = Rani
    Evigilavi = Fren

    [ bericht aangepast op 3 juni 2013 - 18:50 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    katl1 schreef:
    Hoi mensjes
    Ik doe weer mee met de Paul Harland Prijs, heeft er iemand zin om mijn verhaal (kritisch) na te lezen?
    (...)
    Niet de beste omschrijving ever
    Het verhaal telt 18 pagina's.
    Als je het naleest, heb ik graag ten laatste 25 juni (dus over 3 weken) antwoord.
    Ik heb al een paar vrijwilligers, maar hoe meer hoe beter, al hou ik het op een maximum van tien
    En voor wie het naleest, ga ik op zoek naar een kleine beloning
    dus als je wil lezen, graag een pb'tje met je mail, of hier gewoon in het topic is ook goed :)


    Ik heb hem al in m'n mailbox *O*


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    De kleine kwam met een onwijs leuke verrassing thuis vandaag! De schoolfoto's!!!
    Z'n allereerste, aangezien hij vorig jaar typisch genoeg ziek was toen de fotograaf kwam XD Me is zo onwijs happy want ik vind ze veel te cute.

    Klik op de plaatjes voor de vergroting, en let niet op de kwaliteit want ik heb ze met m'n gsm gemaakt, zodat ik ze kon doorsturen naar m'n ma der gsm :'D



    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ahw, wat ontzettend scháttig! *smelt*


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    katl1 schreef:
    Hoi mensjes
    Ik doe weer mee met de Paul Harland Prijs, heeft er iemand zin om mijn verhaal (kritisch) na te lezen?
    (...)
    Niet de beste omschrijving ever
    Het verhaal telt 18 pagina's.
    Als je het naleest, heb ik graag ten laatste 25 juni (dus over 3 weken) antwoord.
    Ik heb al een paar vrijwilligers, maar hoe meer hoe beter, al hou ik het op een maximum van tien
    En voor wie het naleest, ga ik op zoek naar een kleine beloning
    dus als je wil lezen, graag een pb'tje met je mail, of hier gewoon in het topic is ook goed :)

    Ik wil wel lezen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Karev schreef:
    (...)
    Ik wil wel lezen?


    Merci!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    @Katl1, ik zou het ook wel voor je willen doen ^^ dan neem ik dat gewoon mee met het verhaal van @GhostCider. Daar heb ik dit weekend namelijk de tijd voor (: Alleen heb nu nog een paar deadlines te halen met school. Maar ik wil dus ook wel (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik kan het ook wel proberen als je nog mensen zoekt?^^


    •*• Lululu •*•

    @Jaimy en Dempsey:
    Graag!!! Sturen jullie me even je mailadres?


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Ah, mijn emailadres heb ik al eerder in het topic gezegd (: jaimyadoreslogan@gmail.com dat is toch niet echt persoonlijk die email en die mogen mensen wel weten (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Justine, wat schattig ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    @Jaimy: mailtje verzonden!

    @Juus: sgattig!!!!


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    Waarschuwing zeverpost!

    Hoe cute ik Thomas' z'n foto's gisteren vond, hoe graag ik hem vandaag achter het behang wil plakken, bwugh -.-
    Gisteren een uur bezig geweest om dat verrekte konijnenhok te verschonen. Beestje heeft sinds enkele weken een nieuw hok, maar dat is niet bepaald een klein dingske. Je ziet amper het konijn zitten en hebt er echt wel je werk aan om het zuiver te maken :'D
    Enfin, ik kom zojuist terug van dat manneke naar school brengen. kijk ik in dat hok, en dat konijn zit op z'n plateau en ik vind hem eigenlijk erg raar doen en raar uitzien. Kijk ik naar het wc-rolletje dat erin ligt, en dat is zeikwater nat. Kijk ik beter, heeft dat kind dat konijn gewoon bijna verzopen door een flacon met water te vullen en over dat arme ding heen te kappen -.- In die bak stak een laag water waar je u tegen zegt en ik me vanmorgen maar afvragen wat die stoel aan het aanrecht deed en die flacon naast de kooi. Goed, nu weet ik het dus -.-

    En echt, geheid als ik hem vanmiddag ernaar vraagt, komt hem met de geweldige uitleg dat het beestje in bad moest. Echt zo'n uitleg wat voor zo'n kind logisch is en dan sta ik weer met een mond vol tanden aangezien als ik dan zeg dat het niet hoeft en hij weer zegt van: ja maar ik moet ook elke dag in bad. In dat opzicht ken ik Thomas goed genoeg, aangezien die dus altijd met van die opmerkingen komt waar je niks op kan terug zeggen -.-


    Deze post is verder dus totaal negeerbaar, maar ik moet het gewoon even kwijt aangezien ik me er echt zo in kan opjagen -.-


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    @Marlijn: ik kan je dat bestand om de ene of andere reden niet sturen... (had je e-mail gewoon geknipt en geplakt, maar ik krijg een bericht dat de mail niet verzonden kan worden, en helaas ben ik zo dom geweest dat pb'tje per ongeluk te verwijderen :S)

    [ bericht aangepast op 5 juni 2013 - 10:30 ]


    Niemand is dom, mensen zijn gewoon goed in andere dingen

    katl1 schreef:
    @Marlijn: ik kan je dat bestand om de ene of andere reden niet sturen... (had je e-mail gewoon geknipt en geplakt, maar ik krijg een bericht dat de mail niet verzonden kan worden, en helaas ben ik zo dom geweest dat pb'tje per ongeluk te verwijderen :S)

    Moet ik het je nog een keertje sturen, met twee adressen? Of heb je ondertussen al genoeg mensen gevonden?^^


    •*• Lululu •*•

    Mijn tekening van vandaag (:


    '' Type Sangster if you can see this. "