Hoe cute ik Thomas' z'n foto's gisteren vond, hoe graag ik hem vandaag achter het behang wil plakken, bwugh -.-
Gisteren een uur bezig geweest om dat verrekte konijnenhok te verschonen. Beestje heeft sinds enkele weken een nieuw hok, maar dat is niet bepaald een klein dingske. Je ziet amper het konijn zitten en hebt er echt wel je werk aan om het zuiver te maken :'D
Enfin, ik kom zojuist terug van dat manneke naar school brengen. kijk ik in dat hok, en dat konijn zit op z'n plateau en ik vind hem eigenlijk erg raar doen en raar uitzien. Kijk ik naar het wc-rolletje dat erin ligt, en dat is zeikwater nat. Kijk ik beter, heeft dat kind dat konijn gewoon bijna verzopen door een flacon met water te vullen en over dat arme ding heen te kappen -.- In die bak stak een laag water waar je u tegen zegt en ik me vanmorgen maar afvragen wat die stoel aan het aanrecht deed en die flacon naast de kooi. Goed, nu weet ik het dus -.-
En echt, geheid als ik hem vanmiddag ernaar vraagt, komt hem met de geweldige uitleg dat het beestje in bad moest. Echt zo'n uitleg wat voor zo'n kind logisch is en dan sta ik weer met een mond vol tanden aangezien als ik dan zeg dat het niet hoeft en hij weer zegt van: ja maar ik moet ook elke dag in bad. In dat opzicht ken ik Thomas goed genoeg, aangezien die dus altijd met van die opmerkingen komt waar je niks op kan terug zeggen -.-