Illuminati schreef:
Ik heb vorig jaar eindexamen gedaan, dus ik hoef gelukkig niet meer!
Als de SE's je goed afgingen moeten de CSE's je ook wel lukken.
Ja, of slechte/lage cijfers halen voor je SE's en vervolgens je CSE's goed doen..
Dat is bij ons gebeurd. In de wiskunde B klas waren maar twee voldoendes.. Ik met nog een ander meisje. De rest was onvoldoende. Ook hadden we voor natuurkunde een hele tijd geen les gehad in het 4e jaar van de havo, omdat de docent ernstig ziek was en er natuurlijk geen vervanging was. Deze lessen zouden nog ingehaald worden door middel van extra lessen maar dit is natuurlijk nooit gebeurd.
Maarja, op een gegeven moment zijn we toch maar eens met onze afdelingsleider gaan praten en hebben ze iemand buiten de school ingehuurd om wiskunde uit te leggen en te oefenen. Nou bleek hij ook heel goed te zijn in natuurkunde en scheikunde dus hebben wij als beta-klas de twee weken voor de examens lange dagen op school gezeten om deze vakken nog eens goed te oefenen en met succes, want (bijna) iedereen was geslaagd, ondanks de fikse onvoldoendes bij wiskunde etc. Na eerst een foute keus gemaakt hebben qua opleiding studeer ik nu Toegepaste Biologie.
Dan ga je toch een beetje twijfelen aan de moeilijkheidsgraad van de SE die door die docent werden gemaakt.....
Maar ik heb mijn examen dus al gehad.. heb wel over 2 weken weer tentamens. Maar voor iedereen die examens heeft: Heel veel succes!!!
[ bericht aangepast op 2 april 2013 - 22:08 ]