• mensen die League of Legends spelen?
    Meld u dan hier c:


    26 - 02 - '16

    Ja, maar ik ben er nog niet zo goed in.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ook niet, haha.
    Ben lvl 12 of zo.
    Welke champions speel jij vooral?


    26 - 02 - '16

    Ik level 8 ofzo, misschien zelf nog niet. Ik probeer Ashe onder de knie te krijgen voor ik met andere karakters begin.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 12:06 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik speel vooral Ashe, Teemo, Sivir en Pantheon.
    Maar Sivir is nog wel eens vervelend. Ze gaat heel makkelijk dood en je moet de boemerang echt goed raak gooien.


    26 - 02 - '16

    Ik ben niet gewoon om met een muis te lopen. Normaal speel ik met pijltjes en coördineer ik met mijn muis, maar dat geklik ben ik niet gewend en soms loop ik midden in een gevecht zonder dat ik het wil. :'D
    Best triestig eigenlijk, maar ik leer de technieken nu even onder de knie te krijgen door met mensen tegen bots te spelen en dat lukt me nu wel. Als ik gewoon tegen mensen speel zit het vol met smurfaccounts die me uitschelden en zo hoef ik niet te spelen. Binnenkort waag ik me wel weer tegen mensen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat heb ik ook hoor. Mijn muis doet nog wel eens stom en dan klik ik mis, of ik smijt de boemerang helemaal de verkeerde kant op of ik loop op het verkeerde moment weg. Mensen gaan dan helemaal haten enzo. Ik had ook een keer een champion en die zei 'first time [insert name of a champion] so don't rage' en vervolgens zat 'ie zelf de hele tijd te ragen :'D

    Ik heb trouwens nog nooit tegen echte mensen gespeeld, dat durf ik nog niet aan

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 12:12 ]


    26 - 02 - '16

    Wat is dat dan?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik speel!
    Maar dat wist je al. ^^


    Let the Night embrace you

    Welja ze zaten heel de tijd te zeggen dat ik een n00b was en dat ik echt suckte, maar het was de tweede keer ofzo dat ik het speelde, wat verwachten ze aan het eerste level. Dat ik een pro ben?
    Echt hatelijk die smurfaccounts.
    Wat ook zo vreselijk is dat mensen zeggen dat ze up gaan en dan gaan ze bot. Halloo ><
    Maar ik vind het wel een fijn spel en als ik wat tijd heb deze vakantie zal ik het wel nog eens spelen.
    Teemo heb ik ook eens gespeeld doen ik ashe nog niet had gekocht, ging ook wel nog. Die koop ik als volgt en ik ga waarschijnlijk een skin kopen voor Ashe


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zou wel eens proberen. x3


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    DamnBieber schreef:
    Wat is dat dan?
    Klik


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    @ Aestas, Het is echt een leuk spel, dus ik zeg doen c:

    @ Sagitta, ja dat wist ik ja c:

    @ Passerby, dat van up en dan bot gaan heb ik ook vaak meegemaakt terwijl ik bot had gezegd samen met mijn vriend als een soort van premade zegmaar. En toen wilde 'ie ook nog niet weggaan. Blijkbaar een troller of zo.


    26 - 02 - '16

    Passerby schreef:
    Welja ze zaten heel de tijd te zeggen dat ik een n00b was en dat ik echt suckte, maar het was de tweede keer ofzo dat ik het speelde, wat verwachten ze aan het eerste level. Dat ik een pro ben?
    Echt hatelijk die smurfaccounts.
    Wat ook zo vreselijk is dat mensen zeggen dat ze up gaan en dan gaan ze bot. Halloo ><
    Maar ik vind het wel een fijn spel en als ik wat tijd heb deze vakantie zal ik het wel nog eens spelen.
    Teemo heb ik ook eens gespeeld doen ik ashe nog niet had gekocht, ging ook wel nog. Die koop ik als volgt en ik ga waarschijnlijk een skin kopen voor Ashe

    Het erge is dan, ik ben level 30 door alleen maar customs en co op vs ai te spelen. Als je dán pvp speelt, dan wordt je pas uitgescholden voor noob. De enige manier waarop ik nu pvp kan spelen op mijn niveau, is door een smurfaccount aan te maken. Ik ben dan beter dan de nieuwelingen, wat weer oneerlijk is, maar op lvl 30 is pvp echt niet te doen als je geen ervaring hebt. Ik zou je dus aanraden om wel vaak pvp te spelen, want eens je lvl 30 bent zonder pvp ervaring, is het nog erger. :x


    Let the Night embrace you

    Mijn hele klas speelt dit. :p
    Ik zelf speel het niet, maar ik heb vroeger wel heel veel mmorpg's gespeeld. Als ik dingen niet zo snel beu werd, dan was ik het nu waarschijnlijk nog aan het spelen, want 2 jaar geleden was ik verslaafd aan dat soort games. ^^


    Take me to wonderland

    Sagitta schreef:
    (...)
    Het erge is dan, ik ben level 30 door alleen maar customs en co op vs ai te spelen. Als je dán pvp speelt, dan wordt je pas uitgescholden voor noob. De enige manier waarop ik nu pvp kan spelen op mijn niveau, is door een smurfaccount aan te maken. Ik ben dan beter dan de nieuwelingen, wat weer oneerlijk is, maar op lvl 30 is pvp echt niet te doen als je geen ervaring hebt. Ik zou je dus aanraden om wel vaak pvp te spelen, want eens je lvl 30 bent zonder pvp ervaring, is het nog erger. :x
    Mijn vriend heeft me daar al voor gewaarschuwd. Maar als ik de loop- en kliktechniek wat onder de knie krijg ga ik pvp doen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?