• Hey,
    Ik maak nu ook covers. Hier zijn een paar voorbeelden van de covers die ik eerder al gemaakt heb:









    - Tekst:
    - Foto's (Liefst ook eentje voor de achtergrond. Als je het echt niet weet wil ik ze ook wel zoeken, maar dan moet er wel een duidelijke beschrijving bijzitten):
    - Username erop? Ja/Nee:
    - Eventueel voorkeur lettertype:
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal:
    - Extra:




    Al af:
    Bieberen
    Bieberen [2]
    xSunshineee
    Lavigna
    1Dreamzz
    JCaylen
    SanneHoran
    JCaylen [2]
    1Dreamzz [2]
    justforfun1D
    MattSmith
    LoxiaPisola
    MyPelle
    Proudfoot
    MyPelle [2]
    Sunshineee [2]
    MyPelle [3]
    MyPelle[4]
    GhostCider
    xLondonGIRL
    Ik heb vooral in het weekend tijd, doordeweeks is de kans groot dat je even moet wachten.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2013 - 14:59 ]


    "Family don’t end in blood”

    aMarshmallow schreef:
    - Tekst: Titan of Snakes
    - Foto's: Background, Pic 1, Pic 2, Pic 3 (alleen het ei plz).
    - Username erop? Ja/Nee: Nope
    - Eventueel voorkeur lettertype: Abaddon (van Dafont.com)
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: -
    - Extra: ik had in gedachten dat hij een soort van achter dat puin naar boven kwam ofzo, dus alleen de nek van de slang. Ik zou hem graag in kleur willen, alleen zo dat de kleur van de slang een beetje bij de kleur van het puin past, en het ei ook (een beetje sepia-achtig).

    Alvast bedankt!!

    xx




    Alsjeblieft! Sorry voor het lange wachten x


    "Family don’t end in blood”

    Je hebt laatst deze cover voor me gemaakt en ik wil je om een gunst vragen. Ik ben namelijk van plan om een Part II te maken op die story en daarom wil ik je dit vragen:

    Zou je de tekst Part II: Let me love you. And I will love you. Until you learn to love yourself. ~ Ewan McGregor er onder kunnen zetten? Alleen de tekst hoeft aangepast te worden. De rest mag je zo laten.

    En dan nog iets: Het heeft echt helemaal geen haast. Doe er zo lang mogelijk over als je wilt.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2013 - 16:20 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hoi hoi.. Zou je ook een cover voor mij willen maken?

    - Tekst: The Different and The Agreement ~ Edward and Marcel Styles
    - Foto's: Bij elke hoef je er maar 1 te gebruiken, maar dan kun je nog een beetje kiezen wat jij beter vind passen:
    Edward:
    1
    2
    3

    Marcel:
    1
    2
    3

    Achtergrond: weet ik niet precies.. Misschien iets met een zonsondergang of iets waar een groot verschil tussen zit.. Jij mag kiezen wat je er een beetje bij vind passen..

    Overig:
    1


    - Username erop? Ja/Nee: Ja.
    - Eventueel voorkeur lettertype: Maakt niet uit, als het maar een beetje sierlijk is.
    - Eventueel een korte samenvatting van het verhaal: -
    - Extra: -

    Als je iets niet duidelijk vind of meer uitleg wilt.. Mijn GB en PB staan altijd open :)

    xx

    [ bericht aangepast op 4 aug 2013 - 19:03 ]


    I'm tired of acting like I'm not hurting..