• BELANGRIJK BERICHT VOOR ALLE AWESOME MENSJEEEES:
    Het wordt, naar mijn mening, eens tijd voor een "reünie tinychat".
    Deze doen we denk ik best in het weekend, of op een vrijdagavond.
    Moest je een datum weten, zet 'm maar even neer. :'D


    *De paasvakantie is onmogelijk omdat Marthe en Evelien weg zijn.
    *De meivakantie is ook onmogelijk omdat Lieke dan weg is.

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 14:14 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Shit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    IK GA DOOD


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Howell --> Malfie ;D


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

          'Zo, Sarah. Is er iemand die je naar huis kan brengen?' vraagt de de agent. Het is al de zoveelste keer dat hij me die vraag stelt en hij weet wat ik zal antwoorden.
          'Ik raak wel thuis,' zeg ik. De man knikt, het is steevast hetzelfde ritueel. 's Nachts, als slechts een zoemende lantaarn de straat verlicht, slenter ik door het centrum van de stad. Thuis is de situatie verstikkend, het gebeurt vaker dan wekelijks dat ik er wegvlucht. Om de avondlucht door mijn longen te voelen circuleren, om niet te moeten horen hoe hij wordt uitgescholden door mijn vader. Ik hou te veel van hem.


    Sarah is gelukkig. De eerste x-aantal (het hangt ervan af hoe oud ze is) jaar van haar leven leidt ze een prachtig leven. De goede schoolpunten, de gezellige taferelen die je ziet bij een gezin met twee kinderen, haar broer Jonas, allemaal dingen die bijdragen aan haar rustige leventje. Totdat de situatie opslaat. Elke nacht hoort ze hoe Jonas schreeuwend en smekend om genade de nachten slapeloos doorbrengt. Als ze ontdekt dat hij mishandeld wordt, is dat een verschrikkelijke gedachte die een serieuze domper op haar dagen zet. Na een tijd kan ze het niet meer aan en vlucht elke nacht het huis uit. Overdag voelt ze zich verplicht alsof te doen dat haar leven nog steeds op wieltjes loopt en er niets mis is. Ze vertrouwd haar geheim aan niemand toe en praat er niet over met Jonas. Tot Jonas haar erover aanspreekt. Hij kan haar overhalen om ervoor te zorgen dat ze van thuis weggehaald wordt. Alleen, nu Sarah zelf veilig is, zet ze alles op alles om haar broer uit zijn lijden te verlossen.
    Uiteindelijk blijkt dat Sarah slechts een tipje van de sluier heeft opgelicht. Wat ze nog niet te zien heeft gekregen, overtreft haar ergste nachtmerries.


    Is dit een idee voor een verhaal?


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Doodheid. ;o


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    UNIVERSAL WAS AWESOME.


    help

    Aestas schreef:
          'Zo, Sarah. Is er iemand die je naar huis kan brengen?' vraagt de de agent. Het is al de zoveelste keer dat hij me die vraag stelt en hij weet wat ik zal antwoorden.
          'Ik raak wel thuis,' zeg ik. De man knikt, het is steevast hetzelfde ritueel. 's Nachts, als slechts een zoemende lantaarn de straat verlicht, slenter ik door het centrum van de stad. Thuis is de situatie verstikkend, het gebeurt vaker dan wekelijks dat ik er wegvlucht. Om de avondlucht door mijn longen te voelen circuleren, om niet te moeten horen hoe hij wordt uitgescholden door mijn vader. Ik hou te veel van hem.


    Sarah is gelukkig. De eerste x-aantal (het hangt ervan af hoe oud ze is) jaar van haar leven leidt ze een prachtig leven. De goede schoolpunten, de gezellige taferelen die je ziet bij een gezin met twee kinderen, haar broer Jonas, allemaal dingen die bijdragen aan haar rustige leventje. Totdat de situatie opslaat. Elke nacht hoort ze hoe Jonas schreeuwend en smekend om genade de nachten slapeloos doorbrengt. Als ze ontdekt dat hij mishandeld wordt, is dat een verschrikkelijke gedachte die een serieuze domper op haar dagen zet. Na een tijd kan ze het niet meer aan en vlucht elke nacht het huis uit. Overdag voelt ze zich verplicht alsof te doen dat haar leven nog steeds op wieltjes loopt en er niets mis is. Ze vertrouwd haar geheim aan niemand toe en praat er niet over met Jonas. Tot Jonas haar erover aanspreekt. Hij kan haar overhalen om ervoor te zorgen dat ze van thuis weggehaald wordt. Alleen, nu Sarah zelf veilig is, zet ze alles op alles om haar broer uit zijn lijden te verlossen.
    Uiteindelijk blijkt dat Sarah slechts een tipje van de sluier heeft opgelicht. Wat ze nog niet te zien heeft gekregen, overtreft haar ergste nachtmerries.


    Is dit een idee voor een verhaal?


    Oeh jaa!
    Als je nog een co-auteur nodig hebt die soms schrijft, I'm here!


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    OliverMurs schreef:
    (...)
    Je bent dus niet vergiftigd door je eten?

    Nee, maar het scheelde niet veel. :Y)


    •*• Lululu •*•

    Hahahaha :')
    Serieus? Mainstreet, als je dat zo schrijft, laat " duizende tienerharten" op hol slaan.. Right (cat)

    [ bericht aangepast op 2 april 2013 - 11:34 ]


    •*• Lululu •*•

    Die Mainstreet hebben een eigen cd, hè. Zag 'm vrijdag in de Free Record Shop, kwam niet meer bij lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Echt? * ligt plat*
    Die kerels zingen zo vals :')
    Tienermeisjes, ik denk eerder twaalfjarigen.


    •*• Lululu •*•

    Ja, dat vind ik dus ook. Snap uberhaupt niet dat iemand ze een contract heeft aangeboden. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Sommige mensen zijn zo gemeen :')
    Ze zeggen dat alle verhalen die in de top Prut en slecht geschreven zijn, alleen omdat ze over One Direction gaan.. Waar slaat dat nou weer op?


    •*• Lululu •*•

    Een van hen heeft vast een rijk familielid ofzo.. :')
    Ik heb ze een keer horen zingen op tv, vaaaaaals.


    •*• Lululu •*•