• Hallo,

    Ik weet nu echt niet eer wat ik ben! Dus... Ik ben een meisje van 13 en val op jongens, maar sinds een paar maand geleden krijg ik een meisje maar niet uit mijn hoofd! Als ik in mijn bed lig denk ik constand aan haar! Vroeger was ik wel bi, maar na een tijdje niet meer! Nu weet ik echt niet meer wat ik ben!!
    Dat meisje kent mij niet eens, en ik ken haar niet goed ook! We zitten zelfs niet in de zelfde klas, maar ik weet nu echt niet wat ik ben!! Krijg ik haar niet uit mijn hoofd omdat ik aar gewoon beter wil leren kennen, of ben ik op haar!!
    héélp!!

    Xx


    You'll never dream alone. <3

    Leuk advies! ^^


    You'll never dream alone. <3

    eh, ik denk toch echt, dat je kans hebt dat je bi bent;) misschien is dat je bang voor de waarheid bent(ik eigk af en toe ook;$$) maar misschien ;)


    your eyes are like stars in the night.

    weet niet x'D
    ik zeg dat ik hetero ben, voor zover ik weet.
    ik denk dat je t pas echt weet als je bevoorbeeld met haar heb gezoent ofzo.
    voel je er niks bij?! zegt t waarscheinlijk genoeg x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Geen zorgen meid! Als je 13 bent ben je jezelf nog volop aan het ontdekken. En als je bi bent, wat maakt het uit ieder zijn eigen ding hé :)!


    What's wrong whit loving someone?

    Geen zorgen meid! Als je 13 bent ben je jezelf nog volop aan het ontdekken. En als je bi bent, wat maakt het uit ieder zijn eigen ding hé :)!


    Dankjee voor je advies!!^^
    Maar ik denk dat ik bang ben om bi te worden dankzij mijn ouders, die hebben daar zo te zien iets tegen, en als ze daar achterkomen...

    Maar echt dankje voor je advies^^

    Xx


    You'll never dream alone. <3

    Je bent gewoon jezelf
    Verder niemand
    stop jezelf niet in een hokje! Vind je dat meisje leuk dan is dat zo geniet er van enzoo,,val je op jongens dan is dat zo boeiend...
    Stop met jezelf in hokjes te stoppen, en geniet gewoon van de fijne gevoelens die je krijgt
    sterkte ermee
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Alleen jijzelf kunt bepalen wat je bent. Het kan zijn dat je inderdaad bi bent.:'D Je moet geduld hebben, als je later nog niet over die meisje heen hebt, is er een kans dat je bi bent, inderdaad. Of nog verder zelfs, dat je niet op jongens valt.:'D
    x


    ok

    Hallo,



    Ik weet nu echt niet eer wat ik ben! Dus... Ik ben een meisje van 13 en val op jongens, maar sinds een paar maand geleden krijg ik een meisje maar niet uit mijn hoofd! Als ik in mijn bed lig denk ik constand aan haar! Vroeger was ik wel bi, maar na een tijdje niet meer! Nu weet ik echt niet meer wat ik ben!!

    Dat meisje kent mij niet eens, en ik ken haar niet goed ook! We zitten zelfs niet in de zelfde klas, maar ik weet nu echt niet wat ik ben!! Krijg ik haar niet uit mijn hoofd omdat ik aar gewoon beter wil leren kennen, of ben ik op haar!!

    héélp!!



    Xx

    Schat, als je bi bent, ben je bi, het is niet zo dat je na een tijdje geen bi meer bent ofzo ;s

    Je bent gewoon bi. Je valt op meisjes & jongens, zo'n probleem is da toch niet? En je kan niet zomaar zeggen van ik ben bi, en dan weer niet. Je bent noch maar 13, dus dat kan nog heel veel veranderen. Momenteel weet je niet echt met je lichaam raad, ofja je lichaam weet niet echt raad wat die moet doen bij een jongen of bij een meisje. Daarom..


    What you see, is what you get.