Amused schreef:
(...)
Een beetje respect voor Rutger en alle andere mensen achter de schermen mag ook wel.. Er zat een fout in de server, dus Rutger kon er niets aan doen dat Q uit lag. Wees blij dat Rutger er direct iets aan probeert te doen. De fout zoeken in de server duurt lang, zeker omdat ze niet weten waar het probleem ligt. Rutger heeft er al een aantal mensen bij gehaald om hem te helpen, dus ik hoop echt dat jullie een beetje begrip kunnen tonen. Rutger steekt meer als genoeg tijd in de site.
+ Ik ben zeer blij dat de rest dit op de positieve manier opvat, ook al is het misschien op de vereerde persoon.. Er wordt al genoeg gezeurd op Quizlet, dus dit positieve topic deed me zeker glimlachen!
Ik heb geen verstand van dit soort zaken, het enige wat ik weet is dat ik vandaag niet op de site kon en daar denk ik dan heel simpel over: vervelend. Of het Rutgers schuld is of niet en of hij heel veel tijd in zijn site steekt, doet er voor mij niet toe. Echter, voor een site waar sommige leden geld voor betalen en waar veel mensen dagelijks online zijn, vind ik dat er té regelmatig té veel rotzooi aan de hand is.
Daarbij heb ik Rutger nergens een verklaring of een excuus zien schrijven. Misschien heb ik dit gemist, anders vind ik het merkwaardig dat hij dit niet heeft gedaan. Ik weet nog altijd niet waarom de site het niet deed en wanneer de site het weer zal doen zonder telkens foutmeldingen te geven. Laat staan dat ik Rutger dankbaar ben op het moment.
Nogmaals: dit heeft niks met Rutger zelf te maken, noch de systeembeheerders. Ik heb echt wel respect voor wat ze doen hoor, maar niet op het moment dat de site het niet/slecht doet. Ik hoop dat je dit begrijpt.
i put the fun in funeral