• Op dit moment haat ik school werkelijk intens.
    Ik werk altijd vooruit en we hebben nooit tussenuren, voor de proefwerkweek hadden we bijvoorbeeld handen vol werk wat nog even snel af moest en nu heb ik twee tussenuren waarin ik geen huiswerk heb om vooruit te werken en geen toets heb om te leren.Resultaat? Ik mag half elf tot half een voor me uit gaan staren.
    Mijn handvaardigheid docent die ik het 7de en 8ste uur had wilde me niet in haar les laten werken het 3de en 4de omdat ze op dat moment een andere les geeft wat dus niet handvaardigheid is, terwijl ik gewoon stilletjes aan een tafel wil schetsen voor mijn examen opdracht.
    En dan zeggen leraren dat leerlingen niet kunnen plannen, right.:|


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Daarom neem ik dus altijd een boek mee. Dan heb ik in ieder geval iets te doen als ik een onverwacht (of ingeroosterd) tussenuur heb. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Daarom neem ik dus altijd een boek mee. Dan heb ik in ieder geval iets te doen als ik een onverwacht (of ingeroosterd) tussenuur heb. (:


    Wel ik had naar de bieb kunnen gaan want die zit letterlijk vast aan onze school en er is een binnen ingang van school naar de bieb, maar ik had zo geen zin om te lezen.xd


    You were born original, don't die as a copy.

    Schetsen kan je toch ook ergens anders wel doen? Desnoods doe je het op de grond in de gang, yolo.
    Wauw, sommige scholen hier zijn echt streng over tussenuren o.o Ik heb ze vrij regelmatig en het gebeurt zelden dat ik iets zinnigs ga doen als leren. Het liefst gaan we met z'n alle naar de Deen of naar een snackbar zodat we drie kilo zwaarder en te laat de volgende les in komen. Of ik vraag aan de docent die ik als laatste uur heb of ik de les zelfstandig in een tussenuur mag doen, zodat ik eerder uit ben.


    i put the fun in funeral

    Je moet niet zo zeuren. Ik heb wekelijks zeven/acht tussenuren en zit 4 dagen tot vier uur op school (dan moet ik ook nog het 1ste (soms 2de of 3de) beginnen).


    There is nothing more badass than being yourself

    Ohh dat is echt heel normaal hoor. Maar ligt het aan mij of kun je dan gewoon extra schoolboeken meenemen zodat je wel kunt werken. Dat soort dingen komen gewoon voor. Dat gaat er echt niet om hoe ijverig een leerling nou is, het gaat gewoon om het feit dat het roostertechnisch vaak niet lukt iedereen een ideaal rooster te geven. Sowieso is er naar mijn mening altijd wel wat om te doen, al helemaal in het eindexamenjaar.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.