• Op dit moment haat ik school werkelijk intens.
    Ik werk altijd vooruit en we hebben nooit tussenuren, voor de proefwerkweek hadden we bijvoorbeeld handen vol werk wat nog even snel af moest en nu heb ik twee tussenuren waarin ik geen huiswerk heb om vooruit te werken en geen toets heb om te leren.Resultaat? Ik mag half elf tot half een voor me uit gaan staren.
    Mijn handvaardigheid docent die ik het 7de en 8ste uur had wilde me niet in haar les laten werken het 3de en 4de omdat ze op dat moment een andere les geeft wat dus niet handvaardigheid is, terwijl ik gewoon stilletjes aan een tafel wil schetsen voor mijn examen opdracht.
    En dan zeggen leraren dat leerlingen niet kunnen plannen, right.:|


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Tja, welkom op de middelbare school.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Er is altijd wel wat vooruit te werken. :') Vooruit werken kan altijd, je moet gewoon zoeken naar het juiste vak. Misschien heeft je docent wel een goede reden, zoals andere leerlingen die ook het 7de en 8ste les hebben.
    Of vraag een extra opdracht voor punt voor die twee uren. Heb je ook nog een vak dat je kunt ophalen gedaan.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Parachutes schreef:
    Tja, welkom op de middelbare school.


    Heb daar nooit last van gehad tot nu, ik zit dit jaar in me examenjaar dus ja.


    You were born original, don't die as a copy.

    Om je school daar nou intens voor te gaan haten. (cat) Dat soort dingen gebeuren altijd, het is normaal. Ze kunnen niet met elke leerling rekening houden. Helaas zijn de kinderen van tegenwoordig zo opgevoed dat ze denken dat zij het belangrijkst is en alles zich maar aan hen moet aanpassen in plaats van andersom. Dan krijg je dus dit soort problemen.


    Your make-up is terrible

    .

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 10:57 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Michonne schreef:
    Om je school daar nou intens voor te gaan haten. (cat) Dat soort dingen gebeuren altijd, het is normaal. Ze kunnen niet met elke leerling rekening houden. Helaas zijn de kinderen van tegenwoordig zo opgevoed dat ze denken dat zij het belangrijkst is en alles zich maar aan hen moet aanpassen in plaats van andersom. Dan krijg je dus dit soort problemen.


    Nee dat soort dingen zijn niet normaal want dat gebeurt normaal nooit bij ons.=.=
    Ik ben de ijverigste leerling in mijn jaar dus ik dacht vorige week toen we een verkort les rooster hadden en om 12:10 elke dag en vaak nog eerder door uitval uit waren om al mijn geschiedenis huiswerk af te maken wat dertig bladzijden waren en nu deze zeik.=.=


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Heb daar nooit last van gehad tot nu, ik zit dit jaar in me examenjaar dus ja.


    Ik heb er al zes jaar last van. :Y) Maar mijn school is dan ook niet bepaald de beste.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    SPECS schreef:
    (...)

    Nee dat soort dingen zijn niet normaal want dat gebeurt normaal nooit bij ons.=.=
    Ik ben de ijverigste leerling in mijn jaar dus ik dacht vorige week toen we een verkort les rooster hadden en om 12:10 elke dag en vaak nog eerder door uitval uit waren om al mijn geschiedenis huiswerk af te maken wat dertig bladzijden waren en nu deze zeik.=.=


    Wees dan gewoon blij met het geluk dat je hebt gehad de afgelopen jaren zeg. Weet je hoeveel mensen constant tussenuren hebben en nooit wat te doen hebben? In plaats van te denken dat ze zich allemaal maar moeten aanpassen omdat jij even niets te doen hebt, kan je ook gewoon bedenken dat het normaal heel anders gaat. Daarbij zijn er vast ook wel anderen die tussenuur hebben met je en met wie je om kan gaan, sociaal contact enzo?


    Your make-up is terrible

    SPECS schreef:
    (...)

    Heb daar nooit last van gehad tot nu, ik zit dit jaar in me examenjaar dus ja.


    Gohja, ik heb het al zo vaak gehad dit schooljaar, om den duur leer je daar ook mee leven (':
    & Als wij tussenuren hebben, of hoe wij het noemen studie, dan mogen we niet eens een woord zeggen en moeten we in de refter gaan zitten, 2 stoelen tussen laten zodat we zéker niet kunnen praten en naar muziek luisteren of sms'en mag je ook vergeten, gezellig (':

    [ bericht aangepast op 28 maart 2013 - 11:08 ]

    Lifeisajoke schreef:
    (...)

    Gohja, ik heb het al zo vaak gehad dit schooljaar, om den duur leer je daar ook mee leven (':
    & Als wij tussenuren hebben, of hoe wij het noemen studie, dan mogen we niet eens een woord zeggen en moeten we in de refter gaan zitten, 2 stoelen tussen laten zodat we zéker niet kunnen praten en naar muziek luisteren of sms'en mag je ook vergeten, gezellig (':

    Zo zien mijn tussenuren er ook uit. Als je praat, mag je lekker twee uur na blijven op woensdag. Vraag gewoon om een extra opdracht, dan heb je wat om te doen?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Memoria schreef:
    (...)
    Zo zien mijn tussenuren er ook uit. Als je praat, mag je lekker twee uur na blijven op woensdag. Vraag gewoon om een extra opdracht, dan heb je wat om te doen?


    Nee danku. Ik kleur nog liever alle hokjes in van een cursusblad dan dat ik om nog zo'n extra opdracht vraag. Je ziet die dingen toch nooit terug, waarom zou ik dan de moeite doen ? --'
    Jups, idd, op woensdag. Behalve als je de klusjesman hebt die toezicht moet houden, van hem mag je alles, slapen, praten, sms'en, muziek luisteren, hijzelf ligt ook te slapen, dus ja, geen probleem, love that guy (':

    Nouja, twee tussenuren is beter dan twee uur les en er is vast wel íets waarmee je vooruit kan werken.
    De meeste mensen hebben trouwens al jaren dat ze voor de toetsweek nog allerlei dingen moet inleveren, of juist vlak na de toetsweek. Wees blij dat je dat nu pas hebt.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Als ik tijdens een tussenuur niks te doen heb, ga ik tekenen. :Y)
    Maar ik heb altijd een boek of manga bij voor een onverwacht tussenuur.

    Nooit tussenuren? Heerlijk.
    Ik heb er acht in een week, heel vaak heb ik nooit wat te doen, ik zou graag met je ruilen. (cat)


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Vertel mij wat. Op een gegeven moment had ik in de week vijf tussenuren, en vervolgens waren twee lessen over elkaar heen gepland, waardoor ik NOG een dag tot half vijf moet zitten, en dus een extra uur heb.


    Tijd voor koffie.