• Onrespectvol als je het mij vraagt, wat is jullie mening?

[ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 19:54 ]

Wacht, zie ik dat goed? Hij is gevallen en doordat er zoveel mensen om hem heen staan kan hij amper opstaan? Bah, vreselijk.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Verschrikkelijk.
    Op dit soort momenten schaam ik me echt dat ik bij het "fandom" hoor

Miep

Rumpleteazer schreef:
    Verschrikkelijk.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Dit is een reden waarom ik 99% van ons fandom haat, het punt is dan ook nog dat de meeste die daar staan 8/9 jaar oud zijn:@

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

nessje schreef:
    Dit is een reden waarom ik 99% van ons fandom haat, het punt is dan ook nog dat de meeste die daar staan 8/9 jaar oud zijn:@

*Facepalm*

quidquid excusatio prandium pro

nessje schreef:

Ik denk niet dat die 8 à 9 jaar oude fans het probleem zijn. De oversekste fans die ouder zijn des te meer.

Miep

Rumpleteazer schreef:
    (...)

Ik denk niet dat die 8 à 9 jaar oude fans het probleem zijn. De oversekste fans die ouder zijn des te meer.

kijk goed naar de video, op het eind zie je het vooral, allemaal kleine dwergen die rondhuppelen met een camera omdat ze Niall hebben gezien.

'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

nessje schreef:
    (...)

kijk goed naar de video, op het eind zie je het vooral, allemaal kleine dwergen die rondhuppelen met een camera omdat ze Niall hebben gezien.

Dus? Blij omdat ze hun grote idool hebben gezien? Heb je de oudere niet gezien? Ik weet wel zeker dat die die kleintjes wegduwen omdat die vooraan willen staan en zo oogcontact willen maken met Niall in de hoop dat hij met hun trouwt.

Miep

Rumpleteazer schreef:
    (...)

Dus? Blij omdat ze hun grote idool hebben gezien? Heb je de oudere niet gezien? Ik weet wel zeker dat die die kleintjes wegduwen omdat die vooraan willen staan en zo oogcontact willen maken met Niall in de hoop dat hij met hun trouwt.

Ja, dat wel, maar het enige wat ze hiermee bereiken is een chago Niall die ons allemaal gaat haten omdat we hem geen rust gunnen....

Rumpleteazer schreef:
    Verschrikkelijk.

To infinity and beyond •

Als ik hem was zou ik m'n fans wel haten ja, lol.

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

Ik vind het echt walgelijk dat deze mensen Niall en zijn familie zelfs op déze dag geen greintje privacy gunnen. Idiots.

"Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

nessje schreef:

Wacht even, je moet je niet gaan viseren op de 8/9 jarige in het 1D fandom. Viseer je op alle fans van 1D. Want hou oud ze ook zijn, het overgrote deel van dat fandom reageert op dezelfde respectloze manier.

Take me to wonderland

Rumpleteazer schreef:
    Verschrikkelijk.
    Op dit soort momenten schaam ik me echt dat ik bij het "fandom" hoor.

This ^

&
    gingercheeks schreef:
    Ik vind het echt walgelijk dat deze mensen Niall en zijn familie zelfs op déze dag geen greintje privacy gunnen. Idiots.

[ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 19:03 ]

† Love? I want to sleep.

Ze snappen niet waarom zoveel mensen dit fandom haten, zoals Gemma enzo maar kom op verschieten ze er zelf van. Wie doet nu zo iets op één van de belangrijkste dagen van Niall zijn leven. Nope, mijn verstand kan er echt niet bij en zeker niet na het zien van deze foto:

[ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 19:05 ]