• Noem jij jezelf introvert of extravert? ( Introvert is verlegen, in je zelf gekeerd. Extravert is juist open en "op anderen gericht".)
Een beetje van beide.
• Ben je snel verlegen?
Hmmm, ligt eraan met wie ik omga, maar over het algemeen valt dat wel mee.
• Praat je snel over je gevoelens?
Ik praat snel over mijn gevoelens als ik op dat moment met mensen omga die ik vertrouw. Anders niet.
• Vraag je snel om hulp (aan vreemden)?
Ligt eraan wat voor hulp. Als ik de tijd nodig heb of een vuurtje nodig heb dan wel. Maar als het gaat om echt hulp hulp, dan nee. Alles behalve.
• Doe je iets sneller als je er een beloning voor krijgt?
Ligt eraan wat voor een beloning en wat ik moet doen.
• Ben je liever alleen of in een groep en waarom?
Ik ben beide. Op sommige dagen wil ik helemaal alleen zijn en laat ik ook niemand bij je (behalve mensen die ik vertrouw). En op andere dagen ben ik een echte groepspersoon en ga het liefst met zoveel mogelijk mensen om en ben ik zo gezellig als wat.
I make no sense, I know.
• Stel je krijgt een onverwachte toets, hoe reageer je (denk aan stressen, rustig blijven, het gevoel onderdrukken enz.)?
Ik zou hem kapot stressen, totdat ik het blaadje voor mijn neus krijg. Dan wordt ik rustig en ga ik gewoon aan het werk.
• Je hebt een date, maar je komt pas 3 minuten voordat je date je komt ophalen thuis, hoe reageer je?
Ik ben een jongen, dus ik zou hem niet gaan stressen. Ik gok dat het meisje toch later zal komen, omdat ze er vast tiptop uit wilt zien. Dus ik heb sowieso tijd zat om eventjes wat deo op te doen, mijn kleding recht te trekken en eventueel een ander shirt te pakken.
• Iemand chanteert je, hoe reageer je?
Ik zou boos worden en daarna kijken hoe ik degene kan terug pakken. Ik ben nogal wraakzuchtig.
• Twee mensen hebben een ruzie, hoe reageer je? (Denk aan helpen, weglopen, het negeren en je gevoel erbij)
Ligt eraan hoe erg het is. Als het een "normale" ruzie is, dan grijp ik ook niet in. Maar zou iemand gewoon neer geslagen worden, dan zal ik ingrijpen, want dat kan gewoon niet.
• Je vergeet dat je een belangrijke presentatie hebt en komt daar ongeveer een uur van te voren achter, maar hebt nog niks voorbereid. Hoe reageer je?
Voor presentaties ben ik altijd nerveus en denk ik toch dat ik het niet zal kunnen. Dus het zou niet zoveel anders zijn dan normaal. Ik zou snel wat dingen opzoeken en doorlezen. Daarbij, als het belangrijk is zal ik genoeg moeten weten om het te kunnen redden met improvisatie.
[ bericht aangepast op 27 maart 2013 - 11:31 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.