- Rosemary Abelle Jamyson - Dochter - Pebble
- Lucy Alli Jamyson - Dochter - Bieberen
- Emily Jamyson - Dochter - Jolene
- Merlin Charles Jamyson - Zoon - Silas
- Ryan Nathaniel Jamyson - Zoon - Somesley
- Jocelyn Evelyn Jamyson - Moeder - Somesley
- James Jamyson - Vader - ZiamStorason
Wolvenroedel
- Cameron Jase - Alfa - ZiamStorason
- Matthew Andy Dalmer - Nieuwe wolf - Jolene
- Thom Mason Daro - Derde wolf - Winterwolves
- Matt Heath Dyro - Beta - Winterwolves
- Jason Woods - Nieuwe wolf - eva2002
Hybrides
- Eva-Ly Alyona Ivanov - Sidestap
- Catherine Lilia Minski - Lavigna
- Micah Christian Dare - Eierdoos
Overige La Push/Forks inwoners [Hoeft niet perse]
- Mya Catherina Wayland - Silas
-
-
Regels
'Minimaal vier regels, makkelijk te halen. Als jij een groot stuk hebt, kunnen anderen dat ook hebben.
'Ontmoet het liefst zo veel mogelijk personages zodat je altijd wat te doen hebt.
'Je bent geen superheld. Vampiers hebben geen supergave's, wolven kunnen geen vampiers in één klap doden.
'Het liefst niet binnen één dag wel op tig verschillende plekken zijn geweest. Zo kunnen mensen in de war raken.
'Géén personages die perfect zijn. Mary-Sue's en Gary-Stu's zijn verboden.
'Alsjeblieft, geen ruzie. Houd het lekker gezellig voor iedereen. IC mag natuurlijk wel.
'Tijdsprongen moet je vragen, anders kunnen sommigen in de war raken of zijn ze nog in een gesprek.
'Er mogen niet alleen maar meisjes worden aangemaakt. Bij de hybrides het liefst één jongen, en bij de familie sowieso drie jongens.
'Een volmaakt personage aanmaken. Niet alleen maar naam, leeftijd, foto, klaar.
'Je mag maximaal twee rollen. Als je -je tweede rol gaat verwaarlozen haal ik je van je tweede rol af.
'Na vijf dagen niet reageren zonder te melden waar je bent/waarom je niet reageert lig je eruit
'Alleen ik maak de nieuwe topics aan. Ik doe niet mee omdat ik het druk heb, maar zo kunnen er meer mensen meedoen!
'Leef je uit!
Begin
De familie Jamyson leeft al langer in La Push, en heeft afgesproken met de wolven dat ze geen mensen mogen doden. Ook mogen de wolven niemand van hun aanvallen. De Hybrides daarin tegen zijn nieuw, en komen op dit moment aan bij hun nieuwe huis. Ook kennen de wolven, de Hybrides en de familie Jamyson elkaar niet. Je mag ontmoeten wie je wilt, maar overleg wel even of je met iemand gaan imprinten. Alle imprints zet ik hieronder. Je mag alleen met mensen, of Hybrides. Good luck!
All those fairytails are full of shit - Maroon 5