• Hier zijn we dan, vijftig jaar later. Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan, maar dit jaar gaat alles en dan ook alles veranderen. Iedereen heeft geprobeerd alle herinneringen van de gruwelen aan Voldemorts tijd diep weg te stoppen. Maar je zal altijd bewonderaars blijven hebben voor zulk soort afschuwelijke tovenaars. Zo is er deze jonge tovenaar Serpen Acelin Parsel, hij onderzoekt stiekem de afgrijselijkste dingen. Hij kent Voldemort door en door en weet welke fouten hij maakte. Serpen is gluiperig, slim en sluw. Hij steelt en geeft andere de schuld, zonder enkel mededogen. Hij verwond en is zo sluw opgesteld dat nooit iemand hem verdenkt. Hij heeft net als Voldemort had grootse plannen, alleen is er dit keer geen Jongen Die Bleef Leven, of de Orde Van De Feniks. Niemand verwacht nog ooit zo’n aanval en dat is juist waar Serpen gebruik van maakt. Het blindelings vertrouwen van anderen. Serpen zit in het laatste jaar op Zweinstein, hij moet tegen gehouden voordat alles te laat is en de geschiedenis zichzelf herhaalt!



    Rollen:
    Naam:
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje':
    Leerjaar(als leerling)
    Rol:
    Afdeling(als leerling):
    Beste vakken:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra


    Gryffindor:
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje(vol))

    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    Diana Lynae Hartley(Wachter, Aanvoerder) - Stiles
    Laurene Ann Evans(Zoeker) - Druella
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Nick Adams(Klassenoudste) - TheseWords
    Alice Mabel Fox - Jaimes
    Damian Braxton - Rechazame
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Dawn Maiden Valentine - Roww
    Drew James Valentine/i] - Roww
    Stefan Peterson - Lizor
    May Autumn Julia Winte - Roww
    Ambrose Katniss Black - xVanilla
    Aireal Garcia - JokerBaby
    Rose Violet Kane - DeadHead
    Matt & Pete Johnson - Roww
    Ariana & Camille Hastings - Lizor
    Eric Benjamin Button - WillNotLearn
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Jade Selah Harris(Jager) - Lizor
    Diana Lynae Hartley(Wachter) - Stiles
    Summer Melody Night(Drijver) - CarrotLouis
    William Dawson(Drijver) - WillNotLearn
    Mason Embrico Potter(Jager, aanvoerder) - Panday
    Clarisse "Rizzo" Camille Favre(Jager) - Stornoway
    Josh Clive ratsley(zoeker) - Seaver
    Afdelingsleider

    Hufflepuff
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)

    Julia Dubois(Klassenoudste) - TheseWords
    Leerlingen
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Anne Rose Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Stephen Granger - mismi
    Teamin Jace Sangue - Roww
    Elise Style - Lizor
    Destiney Style - Roww
    Zwerkbalteam(vol) + aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Ryan Thomas (Wachter, Aanvoerder) - Lizor
    Niada Amber Nightwatch(Zoeker) - Seaver
    Aimee Everdeen(Jager) - mismi
    Julia Dubois(Klassenoudste, Jager) - TheseWords
    Felicity Winter(Jager) - SupahBaby
    Chantay Lupin(Drijver) - Druella
    Afdelingsleider

    Ravenclaw
    Klassenoudste (vol)(1 jongen en 1 meisje)
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Leerlingen
    Abbony Blyss Harrison - Lifehouse
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Jake Bryan - Roww
    David Nolan Joshua Smith - Seaver
    Hayley Ann Thompson - Scatach
    Lauren Lopez - StarKiddie
    Arianne Slytherin - MaraCroft
    Cameron 'Cam' Gregory - Jaimes
    Nathaniel 'Nathan' Briel - WillNotLearn
    Zwerkbalteam (vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Sherleen Yara Addison(Jager) - Europe
    Aimee Rae Addison(Zoeker, Aanvoerder) - Europe
    Alex Ludwig(Klassenoudste, wachter) - mismi
    Christian Thom Smith(Jager) - Seaver
    Amory Viviane Pendragon(Klassenoudste, Drijver) - Stornoway
    Isabel Grace Welling(Jager) - Stiles
    Lune Kathlyn Marx(Drijver) - Lizor
    Afdelingsleider

    Slytherin
    Klassenoudste (vol))(1 jongen en 1 meisje

    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Leerlingen
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Callum Darren Hastings(Volger) - Stornoway
    Athan James Hastings - Stornoway
    Alicia Malfoy - TheseWords
    Leslie Fields - Jaimes
    Ruby Agony Hope(volger) - Seaver
    Dawn Emilia Harper - Panday
    Magenta Sherburne - Theep
    Jayden Odair - Lizor, Jaimes
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Felice Lily Billington - Druella
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver
    Aline Rush - Jaimes
    Aviera Delena Degrassi - Stuttgart
    Lily Janice Hastings - Druella
    Jason Eroin Black - WillNotLearn
    Adam Bryan Gontier - Roww
    Mabel Aurelia Winter - Roww
    Daniëlle Stephani Winter - Roww
    Allison Katherina Elena Petrova - Lizor
    Rosalyn 'Rose' O'Donnel - Druella
    Finn Jason Forbes - Lizor
    Leyla Aléne Lockwood - Stuttgart
    Cailyn Rosean Riddle - Druella
    Meryl Diana Parsel - xVanilla
    Sean Connor Duke - Lizor
    Amelia 'Amy' McAllister - Druella
    Evelyn 'Eve' Campbell - Jaimes
    Zwerkbalteam(vol)+ aanvoerder(vol)(2 drijvers, 1 zoeker, 1 wachter en 3 jagers)
    Nadia Amaris Mercer(Jager, klassenoudste) - Stiles
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Saphire Catastrophe Finddler(Zoeker) - Seaver
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Damen Alexander Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Daniël Edward Weasley(Drijver) - WillNotLearn
    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager) - Lizor
    Afdelingsleider

    Leraren:
    Astronomie

    Kimberly Patriot - Door iedereen
    Toverdranken
    Verzorging van Fabeldieren

    Damian Whitfield - WillNotLearn
    Waarzeggerij
    Bezweringen

    May Angelique Hastings - Druella
    Kruidenkunde
    Linea Butcher - Door iedereen
    Verweer tegen de Zwarte Kunsten(vol)
    Fiona Fera Filch - Seaver
    Geschiedenis van de Toverkunst
    Dreuzelkunde

    Marc Louis Johnson - Roww
    Voorspellend Rekenen
    Leer der Oude Runen
    Gedaanteverwisseling(vol)

    Harold Livingsstone - Seaver

    Schoolhoofd
    Nicolas Kayson Viren Finddler - Seaver
    Toekomstig Schoolhoofd
    Caleb Damon Parsel - Lizor
    Plaatsvervangend Schoolhoofd
    Conciërge
    Bibliothecaresse
    Schoolverpleegster

    Maya Alison Lockwood - Druella
    Vlieglerares en Zwerkbalscheidsrechter
    Jachtopziener, sleutelbewaarder en terreinknecht


    Serpen Acelin Parsel(Aanvoerder, Jager, klasseoudste) - Lizor
    Volgers
    Ashley Caroline Lestrange(Wachter, volger) - Druella
    Aurelie Quendi(Jager, Volger) - LotStuff
    Melissa Johnson(volger) - Seaver
    Arianna Johnson(volger) - Seaver


    Regels:
    -Je mag meerdere dingen tegelijk zijn.
    VB: Aanvoerder+Jager+Leerling van Gryffindor
    -Nabestaande van personen uit officiele Potter verhaal mogen
    -Reactie 4 regels
    -OCC tussen ([{*- enz.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -Niemand buitensluiten
    -Alleen je eigen personage besturen
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is
    -Personages mag zoveel als je wilt, maar zorg wel dat je het nog een beetje kan handelen.
    -Nieuwe topics worden aangemaakt door degene die het laatste bericht stuurde, als ik NIET online ben (:
    -Naamverandering door geven, a.u.b

    (...)

    Rollentopic
    Rooster
    Rollenstory

    By Lizor.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Joshua Matthew Keely.

    "Jij bent anders wel degene die zich tussen twee pilaren verstopt en alleen je voet uitsteekt," Sist ze kwaad naar me. "Tuurlijk, schuif de schuld maar op een ander" Ik kijk haar nog even aan.
    "Ik doe niet alsof ik je niet ken dan, ik ben je dan alweer vergeten aangezien je me helemaal niets boeit, nietsnut dat je bent." - "Oke, prima. Doe wat je niet laten kan." Aangezien ik geen zin in ruzie heb, hou ik het kort. Anders zou ik er wel tegenin gaan, maar wat heeft het voor zin? Ruzie met iemand die denkt dat ze alles is. Het had leuk geweest, maar ik pas. Zonder nog maar iets te zeggen draai ik me om, om vervolgens weg te lopen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Roww schreef:
    Adam
    Ik zie hoe ze op me af komt en naast me neer knielt.
    Ze pakt al snel haar wand en gebruikt de spreuk 'balsemio' en erg langzaam helen de wonden, waarschijnlijk ook omdat het weerwolf beten zijn en die helen niet zo makkelijk met spreuken.. Als ze me vraagt wat er is gebeurt krijg ik er nog met moeite uit: "Weerwolven.." Kreunend probeer ik me overeind te zetten maar ik zak al snel in elkaar door de wond op mijn been "Ik.. Moet naar.. De ziekenzaal" Zeg ik kreunend van de vreselijke pijn die mijn lichaam te gemoet komt door die vreselijke wonden.
    Als de zon niet op tijd opgekomen was dan was ik er nu waarschijnlijk al niet meer, dan had dat beest me gewoon aan stukken gescheurt.. Maar gelukkig kwam de zon me redden. Waarom wist ik eigenlijk ook niet, ik heb zulke vreselijke dingen gedaan.. Waar verdien ik het aan om nog te leven? Misschien ga ik wel dood ook, maar moet ik eerst gewoon nog lijden voor de vreselijke dingen die ik gedaan heb. Ach, het is mijn eigen schuld.. Ik heb tenslotte iemand zonder logische reden vermoord.. Misschien wil ik niet eens meer leven ook..


    Little do you know

    Lizor schreef:
    (...)
    Hoe beginnen we? ^.^


    Ik ben vandaag naar A'dam, maar tegen de avond kan ik wel reageren. Eh, misschien dat hij in de bibliotheek is en dat zij daar ook zit ? Valeska houd wel van lezen, alleen doet ze het als niemand anders haar ziet, aangezien ze van Zwadderich is.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Andhera schreef:
    (...)

    Ik ben vandaag naar A'dam, maar tegen de avond kan ik wel reageren. Eh, misschien dat hij in de bibliotheek is en dat zij daar ook zit ? Valeska houd wel van lezen, alleen doet ze het als niemand anders haar ziet, aangezien ze van Zwadderich is.


    Ryan Thomas
    Ik zit in de bibliotheek van Hogwarts een boek over Zwerkbal te lezen. Een eindje verderop zit een meisje te lezen, zo te zien een Zwadderaar. Ik kijk op en glimlach naar haar. Het is bijna verlaten in de bibliotheek, volgens mij zijn wij de enige twee die hier nog aanwezig zijn zo laat. Ik heb vandaag de hele dag getraind zoals gewoonlijk, trainen voor Zwerkbal is eigenlijk het enige wat ik nog doe. Wat kan ik anders doen in de kerstvakantie?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Valeska Caisy Tiar.

    In stilte zit ik, zoals gewoonlijk, in mijn eentje in de bibliotheek met een boek over bijzondere toverdranken. Ik heb een grote interesse in toverdranken en ben er dan ook best goed in, maar ik lees weinig uit zulke boeken. Dat komt omdat ik als Zwadderaar nou niet graag word gezien als het meisje dat boeken in de bibliotheek leest. Net wanneer ik de ingrediënten voor een brouwsel op wil schrijven, zie ik vanuit mijn linkeroog iemand naar me kijken. Eerlijk gezegd had ik geen idee dat er nog iemand in de bibliotheek was. Ik dacht dat ik alleen was. Ik kijk hem even aan en wanneer hij naar me glimlacht wend ik mijn gezicht af en richt ik me weer op mijn boek. Ik kijk onopvallend naar mijn kleding en het is vrij duidelijk voor de jongen dat ik een Zwadderaar ben. Jammer genoeg wel. Ik schrijf de laatste ingrediënten voor het brouwsel op en stop het tussen één van mijn boeken. Het boek over toverdranken klap ik dicht en ruim ik in een vrij snel tempo op, waarna ik terugkeer naar mijn eigen boeken. Ik sla er een open en bekijk de tekst en plaatjes over enkele gedaantes. De meeste heb ik wel vaker gezien, aangezien ik wel vaker in dit boek kijk. En dan niet alleen voor school. Na enkele minuten kan ik het niet laten om te kijken van welke afdeling de jongen komt en kom tot de conclusie dat hij uit Ravenklauw komt. Verder besteed ik geen aandacht aan hem en zorg dat mijn gezicht wat minder goed zichtbaar is, door mijn haar wat losjes aan de zijkant van mijn hoofd te laten hangen.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ryan Thomas
    Het meisje lijkt pas na een tijdje op te merken dat ik ook nog in de bibliotheek zit. Ik lees de laatste pagina van het boek en leg die aan de kant.
    'Hee, weet jij misschien of er nog meer boeken zijn over Zwerkbal behalve deze? Ik kom eigenlijk niet vaak in de bibliotheek, dus ik weet niet waar alles staat,' geef ik toe en ik glimlach licht.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wow..
    Het topic is al bijna 10 dagen zonder nieuwe posts,,
    We gaan toch serieus niet dood he? O.o


    Little do you know

    Valeska Caisy Tiar.

    "Hee, weet jij misschien of er nog meer boeken over zijn over Zwerkbal behalve deze? Ik kom eigenlijk niet vaak in de bibliotheek, dus ik weet niet waar alles staat" Geeft hij toe, waarna hij me een lichte glimlach schenkt. Een spottend lachje rolt over mijn lippen heen. "Je denkt dat ík weet waar zulke suffe boeken over zwerkbal liggen?" Ik kijk hem met opgetrokken wenkbrauwen aan. "Ik zou haast denken dat je niet goed bij je hoofd bent. Dit is een van de eerste keren dat ik in een bibliotheek ben en als ik hier ben, zoek ik naar vage brouwsels waarmee je een goede grap mee uit kunt halen, dus ik herhaal het nogmaals. Denk je dat ik weet waar zulke boeken over zwerkbal liggen?" Ik kijk hem strak aan.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ryan Thomas
    Ik frons en luister naar wat ze te zeggen heeft.
    'Oké.. sorry hoor. Het was gewoon een vraag. Nee, ik denk niet dat je veel interesse hebt in Zwerkbal. Veel plezier met brouwsels zoeken voor je stomme plannetjes,' ik sta op en maak aanstalten om weg te lopen, 'ugh... Slytherins,' mompel ik geërgerd.
    Met die woorden verdwijn ik uit de bibliotheek.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Wie doet er mee aan mijn nieuwe RPG? :'D
    KLIK!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Jaimes schreef:
    (...)

    [Eh, nou, als Cam haar aanraakt ofzo x'D BAM, herinneringen aan oom en dan is Cam eng, dûh]

    Cameron 'Cam' - Ravenclaw
    Ze kijkt me aan nadat ik haar weer heb neergezet en even verlies ik mijzelf in haar prachtige ogen. Haar glimlach is breed.
    'Mooi zo,' zegt ze. 'Ja jij,' grinnik ik dan, aangezien ze ook echt mooi is.
    Als haar hand die van mij vast heeft, voel ik haar zachte huid en ik verstrengel onze vingers.
    'Warme chocolademelk is prima,' zegt ze met een glimlachje.
    Ook op mijn gezicht staat een glimlach. Van oor tot oor en ik lijk net een overblije idioot, maar dat maakt mij niets uit.
    Het doet me goed om te weten dat Amy dus niet echt af weet van de zogenaamde reputatie die ik heb.
    Mensen denken dat ik een player ben en zomaar met ieder meisje naar bed ga, wat dus echt niet zo is. Sterker nog, ik ben zelfs nog maagd.
    Dan trek ik Amy mee richting de voordeur weer en als een echte gentleman open ik de deur voor haar en laat haar als eerst naar binnen gaan.
    'Ga jij maar zitten op de bank, dan maak ik de chocolademelk wel voor ons. Wil je er slagroom op?'

    [Hm, ligt er aan c:]
    Amy
    ''Ja, jij,'' grinnikte hij. Ik lachte en deed mijn best om de blosjes te onderdrukken.
    Ik voelde hoe hij zijn vingers met de mijne verstrengelde. Een aangename tinteling verspreidde zich door mijn lichaam en ik liet me meetrekken naar de voordeur.
    Cam opende de deur en ik grijnsde. Ik keek hem dankbaar aan en liep naar binnen; de knusheid van het huis maakte me op de één of andere manier vrolijk. ''Ga jij maar zitten op de bank, dan maak ik de chocolademelk wel voor ons.'' Ik glimlachte.
    ''Dankje,'' zei ik zacht. Ik plofte op de bank en streek daarbij mijn jurkje glad.
    ''Wil je er slagroom op?'' vroeg Cam. Ik knikte; ik was dol op slagroom.

    Lizor schreef:
    Sean
    Ik grijns en speel een beetje met haar haren terwijl ik met een hand haar broek naar beneden trek.
    "Gewoon zeggen als je ergens pijn hebt, ik zal voorzichtig me je zijn," fluister ik in haar oor.

    Serpen
    Ik glimlach breed, ik ben behoorlijk jaloers op Caleb... dat hij dit elke dag mag voelen. na een tijdje laat ik haar los en kijk ik haar aan.
    "Ik hou van je," fluister ik gemeend.

    [Maakt niet uit (:
    Maar lol... Serpen, Caleb en Ashley zijn net Damon, Stefan en Elena uit TVD x'D]

    [Lol inderdaad x'DD]
    Cassie
    Ik schudde mijn hoofd. ''Ik heb geen pijn,'' mompelde ik gemeend. Ik glimlachte.
    Langzaam liet ik mijn vingers over zijn borstkas glijden terwijl ik mijn lippen weer teder op de zijne plaatste. Uiteindelijk eindigde mijn hand bij zijn gulp, die ik soepeltjes opende.

    Ashley
    Stralend keek ik hem aan. Ik verstrengelde mijn vingers met de zijne en nestelde me een beetje tegen hem aan.
    ''Ik ook van jou,'' zei ik zachtjes.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Yeah. Laat het topic weer leven. x'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Macabre schreef:
    [Yeah. Laat het topic weer leven. x'D]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Sean
    Ik glimlach en druk een kusje op haar zachte wang.
    'Mooi zo,' zeg ik zacht, ik open de sluiting van haar bh en laat die van haar schouders afglijden.

    Serpen
    'Ik moet even weg voor wat schoolhoofd zaken, maar kom je vanavond naar mij toe?' vraag ik aan haar met een glimlach. Ondertussen speel ik een beetje met haar vingers. Waarom kan ze niet gewoon verliefd op mij zijn en niet op Caleb.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    [Ik vind dat we minimaal topic 100 moeten bereiken.
    Like... An achievement, lol. :'D En het is vakantie, dus waarschijnlijk ga ik dit weer volspammen.]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''