• Hee,

    Ik heb een vraagje, ik kan ineens niet of nauwelijks privé berichten sturen omdat ik dan een melding krijg dat je niet meer dan 20 berichten binnen 5 minuten kan sturen. Maar dan heb ik vaak de laatste PB 3 uur geleden ofzo gestuurd.
    Heeft iemand enig idee hoe dit kan?

    I'm so confused :'(

    xx


    The Fairytale Happened

    Het is een middel tegen reclame bedoeld, but apparantly it's broken.


    #WWED - What Would Emma Do?

    Heb je net nog een hoofdstuk geactiveerd? Volgens mij tellen of telden pb's die je automatisch verstuurt omdat je abo's een berichtje krijgen ook mee. Dat zou ook best kunnen gelden voor reacties die je zelf hebt geplaatst, trouwens.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oh echt? Ik heb wel net geactiveerd. Een story met heel veel abo's. Is dat dan alleen tm 5 minuten nadat je je hoofdstuk hebt geactiveerd?


    The Fairytale Happened

    LiamPaynator schreef:
    Oh echt? Ik heb wel net geactiveerd. Een story met heel veel abo's. Is dat dan alleen tm 5 minuten nadat je je hoofdstuk hebt geactiveerd?


    Ik denk dat het dan daaraan ligt. (: Ik weet niet precies hoe lang je moet wachten, je zult zelf maar even moet uitproberen wanneer je weer iets kunt verzenden. Als het goed is werken gb's wel nog gewoon, dus je zou het bericht ook altijd op die manier kunnen versturen als het niet per se geheim hoeft te blijven.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik denk dat het dan daaraan ligt. (: Ik weet niet precies hoe lang je moet wachten, je zult zelf maar even moet uitproberen wanneer je weer iets kunt verzenden. Als het goed is werken gb's wel nog gewoon, dus je zou het bericht ook altijd op die manier kunnen versturen als het niet per se geheim hoeft te blijven.


    Ja, GB's kan ik nog wel versturen, dus ik zal maar gewoon roeien met de riemen die ik heb ;)
    Bedankt in ieder geval :)

    Groetjes.


    The Fairytale Happened