• De stelling van deze week luidt:
    Terrorisme moet met geweld bestreden worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Evaaaaa schreef:
    Hm... Het ligt eraan of de terroristen ook geweld tegen jou gebruiken. Je moet jezelf kunnen verdedigen toch?
    Maar toch ben ik oneens, van geweld komt alleen maar meer geweld, dus heeft het eigenlijk niet zo veel zin.
    Dan krijgen we een soort wereld waarin iedereen elkaar wil wreken met geweld.....


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Nebthet schreef:
    Hmm, ik twijfel hierover.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nee zo moet het niet worden opgelost het enige waneer we geweld mogen gebruiken is waneer zij het doen dus we doen het toch.
    Over geweld gesproken ik denk dat als het zo door blijft gaan er over ongeveer 10 jaar de III WO komt of de IV WO namelijk dat het zo erg is dat ie nummer III overslaat.
    Noch een ding het is een spel een spel van de dood de dood die niemand zal sparen en je hebt maar een kans een kans om te slagen en de wereld in evenwicht te brengen waneer die uit balans is door oorlog."En het spel begint,het spel A Game Of War." Waar wij de soldaten zijn en maar een leven hebben een kans anders ben je GAME OVER en is het voor jou afgelopen.

    [ bericht aangepast op 29 maart 2013 - 9:28 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    megaman29 schreef:
    Nee zo moet het niet worden opgelost het enige waneer we geweld mogen gebruiken is waneer zij het doen dus we doen het toch.
    Over geweld gesproken ik denk dat als het zo door blijft gaan er over ongeveer 10 jaar de III WO komt of de IV WO namelijk dat het zo erg is dat ie nummer III overslaat.
    Noch een ding het is een spel een spel van de dood de dood die niemand zal sparen en je hebt maar een kans een kans om te slagen en de wereld in evenwicht te brengen waneer die uit balans is door oorlog."En het spel begint,het spel A Game Of War." Waar wij de soldaten zijn en maar een leven hebben een kans anders ben je GAME OVER en is het voor jou afgelopen.

    Maar wat dan als de wereld uit balans is door overbevolking? Dan gaat men elkaar ook uitmoorden maar brengt dat juist wel evenwicht.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als we terrorisme met geweld gaan stoppen blijven we maar bezig met geweld.
    Zo komt er nooit een einde aan.
    Willen we deze wereld misschien nog wat meer verkloten dan ie al is ???


    One day your life will flash before your eyes . Make sure it's worth watching