• De stelling van deze week luidt:
    Terrorisme moet met geweld bestreden worden

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik twijfel echt heel erg haha


    Be Your Own Anchor

    Over en weer jongens, we pingpongen over en weer.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou het liever anders zien, maar erg is volgens mij geen andere oplossing?


    4:21 ''We'll be alright''

    RainbowDash schreef:
    Eens. Als je aangevallen wordt moet je je verdedigen: Als je dat niet doet wordt je alsnog in elkaar gemept. Iemand gaat echt niet besluiten beste vriendjes met je te worden enkel en alleen omdat je jezelf niet verdedigt.


    Hier ben ik het volkomen mee eens. Het beste zou zijn als de VN nou eens écht samen ging werken en de terroristische bewegingen bij de wortel zouden vernietigen. Buiten Frankrijk om hielp niemand in Mali, het noorden van het arme land word nu overheerst door radicale terroristen en die kenmerken zich door moord en verkrachtingen. Maar ook in Egypte deed de VN niks, gevolg hiervan is dat onschuldige toeristen onvoerd worden. En zoals het er naar uitziet zal de VN ook niet helpen in Sudan, Syrië, Congo of Somalië. De politiek mag dan wel preken over vrede, maar vrede op het gebied van terroristische aanslagen is er pas als de radicale groeperingen met wortel en al verdwenen zijn. En tuurlijk zullen er wat terroristen overblijven, maar die vallen in de gaten te houden.


    How many legs does a dog have if you call the tail a leg? Four. Calling a tail a leg doesn't make it a leg.

    Oneens, al zullen we terrorisme waarschijnlijk nooit tegen kunnen gaan.


    Always follow your heart, it tells what you truly want the most.

    Oneens. Je kan geweld niet met nog meer geweld bestrijden.


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Rembrandt schreef:
    Oneens. Je kan geweld niet met nog meer geweld bestrijden.

    Wat wil je dan doen? Toekijken terwijl ze je stad platbranden? Als er eenmaal terrorisme is, ben je het punt van overleggen en praten voorbij.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Iets anders dan geweld gebruiken kan je niet doen, maar we kunnen misschien eens proberen met het stoppen van bemoeien met zaken waar we niks mee te maken hebben. Oprotten uit Irak, bijvoorbeeld.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Als het niet anders kan wel, Je kan beter 1 terrorist afmaken dan dat de terrorist 100 mensen afmaakt..


    ~

    Tjaa vuur met vuur bestrijden?
    Lijkt me niet geweldig handig!
    Dit wordt allemaal gekloot!
    Was het leven maar net zo makkelijk als family guy :c


    Words begin with a b c, numbers begin with 1 2 3, music begin with do re mi and friendship is whit you and me

    Genuanceerd, want:
    1. Als we van de terroristen afwillen moeten we misschien we geweld gebruiken want dat is het enige wat ze begrijpen en dan zijn we van ze f.
    2. Als we geweld gebruiken dan worden wij aan een kant ook terrosisten, omdat wij mensen vermoorden. Wat er ook gebeurd geweld zal nimmer of nooit stoppen omdat dat deel uit de mensheid is (jammer genoeg...).


    I am who I am and nobody can changes me!

    Hmm, ik twijfel hierover.


    † Love? I want to sleep.

    OPBLAZEN DIE HANDEL! :Y)
    Was het maar zo simpel, ja. ;p


    I'll lick the poison from right off your kiss

    hmm, moeilijke vraag... net wat IHeartNouis en Evaaaaa al zeiden "van geweld komt meer geweld en het houdt niet op met een simpele stop".
    in zekere zin wel... maar het is ook hoe je "geweld" ziet.
    als het allemaal iets tactischer* werd aangepakt met wat minder geweld zou dat een hoop oplossen.

    *geenideehoejedatschrijft


    .it's up to you to make dreams come true

    We hebben the Avengers nodig. :Y)
    Nee, grapje, al zou ik het niet erg vinden om ze te coachen. -wbw-
    In ieder geval, ik ben het juist wel eens met de stelling.


    "Well, well. Look who we've got here!"