• Het is het jaar 2050. Mensen zijn steeds verder in de technologie en hierdoor zijn sommige operaties bijna overbodig. Bijvoorbeeld voor mensen die in het verkeerde lichaam zijn geboren. Een professor bedacht dat hier wel een machine voor kon komen, maar er moesten testpersonen komen. Twee tieners, die eigenlijk alleen maar meedoen om te weten hoe het is om in het lichaam van het andere geslacht te zitten, doen mee. Ze vinden het de eerste dag nog grappig, maar in de week die daarop volgt, beginnen ze toch weer te verlangen naar hun eigen lichaam. Dit schijnt echter niet mogelijk te zijn. Ze moeten of een operatie doen waarbij de dood voor 99% het gevolg van is of gewoon zo blijven leven. Ze besluiten de tweede optie te kiezen, maar vinden het nog steeds lastig. Want als de ene helft besluit om de dodelijke operatie uit te voeren zal de ander ook sterven. Dit komt door een technische fout in de machine die zorgt dat het DNA niet geheel klopt. Hier komen ook stemmingswisselingen uit voort en allerlei andere eigenschappen waar de twee tieners niet blij mee zijn. Ook zetten ze elkaar eigenlijk voor gek. De jongen weet namelijk niks van make-up en het meisje weet niks van football. Ze besluiten vrienden te worden en leren elkaar alles over wat ze van elkaar moeten weten. Zal er een liefde of haat relatie tussen deze twee mensen komen?

    [Ik weet dat dit lijkt op it's a boy girl thing. Hier heb ik niet over nagedacht toen ik het idee kreeg. Dus dat zal het verhaal niet beïnvloeden]

    De link: klik

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 21:51 ]


    26 - 02 - '16

    Link?


    The odds are néver in our favor.

    Dankje dat je het even zei. Hij staat nu netjes in de beginpost.


    26 - 02 - '16

    Klinkt goed, maar ik zou het niet lezen. I know, ik ben kritisch, maar het verhaal opzich klinkt heel leuk!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Oke, ieder z'n mening ^^


    26 - 02 - '16

    Oh, dat was dat verhaal dat ik wilde lezen, niet? :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Klopt


    26 - 02 - '16