• Hoihoi.:)

    Ik ben momenteel op zoek naar leuke zomer schoenen zoals ballerina's en sandalen, ik moet er altijd vroeg bij zijn omdat ik als meisje maat 42 heb en dit altijd erg lastig is. Ik vroeg me dus af waar jullie meestal je schoenen halen?:)


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    You were born original, don't die as a copy.

    zelf heb ik ook 42 maar ik koop mijn schoenen bij.... van haren. Maarja, die is al genoeg genoemd.


    The night is dark and full of terrors.

    niet supergoeie kwaliteit; maar bij Primark gaan ze tot 43, en de meeste schoenen daar zijn superleuk


    Wees jezelf, niet en copycat van en ander

    Schoenenreus is gewoon de beste. Daar haal ik bijna alles, maar anders kom ik ook nog wel bij Van Haren, die hebben ook leuke schoenen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Schoenenreus/ Schuurman schoenen/ Amigo/ Van Haren.


    You are beautiful, you are love.

    Shoeline gaat ook tot maat 42.


    Tell me about it, stud.

    Ik koop altijd iets duurdere schoenen, waar ik ze ook maar tegenkom. De ene keer in een winkel, de andere keer in een webshop. Ik heb meestal 41, soms uitschieters naar 42 als de schoenen klein uitvallen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik haal meestal bij de sneakershop omdat ik nogal een grote schoenmaat heb [43] en bij andere winkels die maten haast niet te krijgen zijn. En als ik op goedkope schoenen ga lopen krijg ik last van mijn heup.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SPECS schreef:
    Hmmm of het ligt aan mij of het ligt gewoon aan mijn maat maar de schoenen vallen me tegen bij vanHaren.=p


    persoonlijk vind ik dat de vanHaren de ene keer wel leuke schoenen heeft en de andere keer totaal niet..


    Stop holding me under and let me breathe.

    Senzafine schreef:
    Van haren misschien? Al is het al een paar keer genoemd. Ze hebben daar wel leuke schoenen en volgens mij gaan de maten wel tot 42. Ik zelf heb maat 38/39, dus dat probleem heb ik nooit. Mijn schoenmaat is bijna overal te vinden :3


    Some people are art and do art at the same time

    Ik bestel ze altijd. Ik heb maat 42/43