• Zaterdagochtend werd ik wakker met een rare suis in mijn oor. Ik vond het wel vervelend maar besteedde er niet veel aandacht aan. Tot later op de dag er ook steken bij kwamen. Ik heb het toen volgehouden tot maandagochtend. Meteen de dokter gebeld omdat ik echt dood ging van de pijn. Ik kon meteen terecht.
    Oorontsteking en ik moest maar gaan druppelen met oordruppels en neusspray gebruiken. Ik dus echt de hele week lopen druppelen en neussprayen, maar het hielp echt helemaal niks.

    Dus vanochtend weer de dokter gebeld en ik moest naar een vervangende dokter. (mijn normale dokter had vrij ofzo). Dus ik naar die andere dokter. Hij keek veel langer in mijn oren. Ik heb dus niet alleen een gehoorgang ontsteking maar dus ook nog een middenoorontsteking. En de druppels die ik had, zouden dat niet verbeteren. Dus ik heb nieuwe druppels en antibiotica gekregen.

    Maar toch vind ik het slordig dat die middenoorontsteking niet was opgemerkt maandag...

    Heeft iemand anders nog iets ontstoken? :Y)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Oorontstekingen zijn inderdaad echt heel vervelend. Maar omdat er daardoor prut in je oor komt te zitten kunnen ze je middenoor niet zo goed zien, misschien vandaar.
    Ik had eens een oorontsteking, een paar dagen later ging mijn andere oor ook ontsteken en een paar dagen erna mijn keel ook nog. x_x Gelukkig is dat voorbij, het was echt een hel. Voor de verandering ben ik nu eens beter.
    Veel beterschap, in ieder geval.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Oorontstekingen zijn inderdaad echt heel vervelend. Maar omdat er daardoor prut in je oor komt te zitten kunnen ze je middenoor niet zo goed zien, misschien vandaar.
    Ik had eens een oorontsteking, een paar dagen later ging mijn andere oor ook ontsteken en een paar dagen erna mijn keel ook nog. x_x Gelukkig is dat voorbij, het was echt een hel. Voor de verandering ben ik nu eens beter.
    Veel beterschap, in ieder geval.


    Ja oke, daar heb je gelijk in!

    Dankjewel!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik heb de griep. :Y)
    Beterschap met je oor!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik heb de griep. :Y)
    Beterschap met je oor!


    Jij ook beterschap!


    Stop holding me under and let me breathe.

    Op het moment heb ik niets, maar ik heb geregeld keelontsteking... Beterschap!


    Bad decisions make good stories.

    middenoorontsteking kan acgteraf nog wel eens gepaard gaan met een keelontsteking believe me...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Elke keer als ik verkouden ben, krijg ik ook een oorontsteking dus ik leef met je mee. Beterschap!


    Take risks and conquer your fears.

    Ahw, beterschap!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Dicapri schreef:
    Ahw, beterschap!


    26 - 02 - '16