• [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 21:05 ]


    help

    Raziel schreef:
    (...)

    Onder ironie en sarcasme worden veel dingen verstaan. :')

    Sorry, ik wilde niet beledigend overkomen. :/

    Maakt niet uit, was gewoon geshokt dat iemand het concept van sarcasme mss niet zou begrijpen(echt waar, hoe overleven mensen het zonder sarcasme? Soms denk ik dat 1/4e wat ik in real life zeg sarcastisch is...) en ik ben toch best wel van de taal alhoewel ik best slecht in Nederlands ben


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Sarcasm is awesome.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Polzer schreef:
    Sarcasme is spottend, kwetsend en beledigend bedoeld.

    Althans, dit meent mijn lesboek.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Raziel schreef:
    (...)

    Never shall i get bored of music. Nevereverevereverever.

    Zelfs niet als ik dood ben.

    Amen en nooit niet.

    N'ahw, wat kut voor je. :/

    Uhu. En de dokter kan geen medische oorzaak vinden -.- Heb sinds het nieuwe jaar denk ik al drie keer bloed laten prikken voor onderzoek, en nu willen ze hoogstwaarschijnlijk een aanvullend onderzoek gaan doen. Waar vermoeddelijk ook weer niks uit gaat komen, maar meer om alles uit te sluiten.
    Dus vandaag intake gesprek bij een psycholoog gehad, omdat we nu dus denken dat er een psychosomatische (lekker ingewikkeld woord(A)) oorzaak is...
    En dan ga ik morgen praten met de afdelingsleider over hoe het nu moet op school, want ik verveel me echt dood, maar moet me op het moment wel echt te pletter werken omdat ik gewoon heel erg achter loop met alles door het vele ziek zijn. En ik mag die man op z'n zachtst gezegd niet. Ik heb die man vier jaar gehad (eerst drie jaar voor geschiedenis, en toen ik eindelijk van hem af dacht te zijn, had ik hem voor maatschappijleer, de reïncarnatie van geschiedenis), en zelfs na vier jaar vind ik die man en. En nu hij gaat hoogstwaarschijnlijk zeggen dat er een grote kans is dat ik blijf zitten. ~ Dus das fijn -.- ~

    ~ Oh, how I love to be me. ~


    En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Okay, ik moet toegeven, ik kan Ed Sheeran wel de hele dag luisteren. Maar nu eigenlijk ook even niet (komt ook omdat ik koppijn begin te krijgen ~jippie~ hea, Tess, je superawesome streepjes)
    Maar als je letterlijk sinds 1 januari 2013 maar 1 week beter bent geweest, begin je alles zat te worden.

    DIT KAN GEWOON EEN UNIVERSEEL TEKEN VOOR SACASME WORDEN! ...en ook macarena armpjes ~^o^~


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Tessa, dit is wat ik versta onder sarcasme: het omgekeerde van hetgeen dat je zegt bedoelen en het beledigend en kwetsen bedoelen.

    Ironie is voor mij net hetzelfde maar dan zonder het gedeelte van kwetsen en stuff, en ik vond niet echt dat jouw opmerking kwetsen was bedoeld, dus daarom vond ik dat het ironisch overkwam.

    Snappie? :')


    help

    Raziel schreef:
    Tessa, dit is wat ik versta onder sarcasme: het omgekeerde van hetgeen dat je zegt bedoelen en het beledigend en kwetsen bedoelen.

    Ironie is voor mij net hetzelfde maar dan zonder het gedeelte van kwetsen en stuff, en ik vond niet echt dat jouw opmerking kwetsen was bedoeld, dus daarom vond ik dat het ironisch overkwam.

    Snappie? :')

    Dat zegt het boek ook:Y)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Polzer schreef:
    Sarcasme is spottend, kwetsend en beledigend bedoeld.

    Dacht niet per se, maar ik studeer natuurlijk geen Nederlands. Ik ga gewoon sarcasme als vorm van humor blijven gebruiken zonder iemand te kwetsen *shrug*


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    Raziel schreef:
    Tessa, dit is wat ik versta onder sarcasme: het omgekeerde van hetgeen dat je zegt bedoelen en het beledigend en kwetsen bedoelen.

    Ironie is voor mij net hetzelfde maar dan zonder het gedeelte van kwetsen en stuff, en ik vond niet echt dat jouw opmerking kwetsen was bedoeld, dus daarom vond ik dat het ironisch overkwam.

    Snappie? :')

    Ja dan zie je dat idd als ironie


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne

    ... Sarcasme is meestal niet echt humoristisch bedoelt.

    Het ziet ernaar uit dat je vanaf nu de term ironie kan gaan gebruiken, Tessa. :Y)

    Maarja, ik ga je niet dwingen om nu anders te gaan leven ofzo. :')


    help

    Polzer schreef:
    (...)
    Dat zegt het boek ook:Y)


    Ik kan er soms echt gek van worden als mensen verkeerde termen gebruiken. :')

    Then they're all like: wow, dat was sarcastisch!

    Me:. HET. IS. IRONIE.

    Telt dat onder grammar nazi?


    help

    Boe


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Raziel schreef:
    (...)

    Ik kan er soms echt gek van worden als mensen verkeerde termen gebruiken. :')

    Then they're all like: wow, dat was sarcastisch!

    Me:. HET. IS. IRONIE.

    Telt dat onder grammar nazi?

    Ik denk eerder taalnazi :'D Het is een stijlfiguur, geen grammaticaal onderwerp :3
    Maar ik ga slapen. Tschau mensen!


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    WearyEyed schreef:
    (...)
    Uhu. En de dokter kan geen medische oorzaak vinden -.- Heb sinds het nieuwe jaar denk ik al drie keer bloed laten prikken voor onderzoek, en nu willen ze hoogstwaarschijnlijk een aanvullend onderzoek gaan doen. Waar vermoeddelijk ook weer niks uit gaat komen, maar meer om alles uit te sluiten.
    Dus vandaag intake gesprek bij een psycholoog gehad, omdat we nu dus denken dat er een psychosomatische (lekker ingewikkeld woord(A)) oorzaak is...
    En dan ga ik morgen praten met de afdelingsleider over hoe het nu moet op school, want ik verveel me echt dood, maar moet me op het moment wel echt te pletter werken omdat ik gewoon heel erg achter loop met alles door het vele ziek zijn. En ik mag die man op z'n zachtst gezegd niet. Ik heb die man vier jaar gehad (eerst drie jaar voor geschiedenis, en toen ik eindelijk van hem af dacht te zijn, had ik hem voor maatschappijleer, de reïncarnatie van geschiedenis), en zelfs na vier jaar vind ik die man en. En nu hij gaat hoogstwaarschijnlijk zeggen dat er een grote kans is dat ik blijf zitten. ~ Dus das fijn -.- ~

    ~ Oh, how I love to be me. ~

    Echt haat aan psychosomatische stress en dat soort stuff, en ik zie dat geleerd hebt niet de namen van leraren op internet sites in je posts gebruiken :D

    Dat laatste las ik als een zin uit "I Wish":|


    "Some people care too much, I think it's called love" - A.A. Milne


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.