Raziel schreef:
(...)
Never shall i get bored of music. Nevereverevereverever.
Zelfs niet als ik dood ben.
Amen en nooit niet.
N'ahw, wat kut voor je.
Uhu. En de dokter kan geen medische oorzaak vinden -.- Heb sinds het nieuwe jaar denk ik al drie keer bloed laten prikken voor onderzoek, en nu willen ze hoogstwaarschijnlijk een aanvullend onderzoek gaan doen. Waar vermoeddelijk ook weer niks uit gaat komen, maar meer om alles uit te sluiten.
Dus vandaag intake gesprek bij een psycholoog gehad, omdat we nu dus denken dat er een psychosomatische (lekker ingewikkeld woord(A)) oorzaak is...
En dan ga ik morgen praten met de afdelingsleider over hoe het nu moet op school, want ik verveel me echt dood, maar moet me op het moment wel echt te pletter werken omdat ik gewoon heel erg achter loop met alles door het vele ziek zijn. En ik mag die man op z'n zachtst gezegd niet. Ik heb die man vier jaar gehad (eerst drie jaar voor geschiedenis, en toen ik eindelijk van hem af dacht te zijn, had ik hem voor maatschappijleer, de reïncarnatie van geschiedenis), en zelfs na vier jaar vind ik die man en. En nu hij gaat hoogstwaarschijnlijk zeggen dat er een grote kans is dat ik blijf zitten. ~ Dus das fijn -.- ~
~ Oh, how I love to be me. ~
En niet gewoon cool. Ook niet super cool. Maar dan wel Mega Super Cool!