• Heey lievertjes,

    Ik wil een storie schrijven en heb rollen nodig kunnen jullie iets invullen?

    Voor vragen stuur me maar een pb.

    XOXO My

    Naam:
    Leeftijd + verjaardag:
    Karakter:
    Uiterlijk (liefst foto):
    Kleding stijl( liefst foto)
    Extra:
    Waarschuwen?:


    (H)(flower)(A):D(doeg)(cool)(dance)(K)(lol)(Y)(hoera)_O_(yeah):)(nerd):Y)xD

    [ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 20:05 ]


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Anneloes,,
    13 jaar , 7 Mei jarig
    Heel vaak meligg
    Sorry ik heb geen foto op mijn laptop,, maar ,, ik ben donkerblond heb groenige ogen en draag meestal hakken.
    Ik draag vaak hakken en vind het leuk om de mode te volgen.
    Ik ben vegetarisch
    Geen waarschuwing

    XOX

    Naam:Mary Ashton
    Leeftijd + verjaardag: 18 • 22-02-1994
    Karakter: Mary is een druk, hyper, over enthousiast en vrolijk meisje, ze is iemand die veel praat, en niet veel geeft om mensen hun mening, veel mensen denken dat de ADHD heeft maar dat is niet zo, Ze praat graag met mensen, en heeft veel vrienden, maar achter dat vrolijke meisje zit een meisje vol stress en pijn, Haar zus is blind en daardoor hebben haar ouders weinig aandacht voor haar, en gaat alles om haar zus, en daardoor heeft ze alles bijna zelf moeten doen, en dat heeft vaak niet goed uitgepakt, ze heeft vaak gespijbelt, moest bijna een jaar overdoen en is 2 niveaus gezakt, en heeft ook veel foute vriendjes gehad, en heeft vee foute keuzes gemaakt maar nog steeds doet ze alles alleen, en ze geeft dan ook geen barst om haar familie.
    Uiterlijk (liefst foto): • Picture
    Kleding stijl( liefst foto): een paar voorbeelden • 1. • 2. • 3. • 4. • 5 • 6 • 7
    Extra: ze is verslaafd aan de galaxy printjes, en ze heeft 2 tattoos 1 op haar pols en 1 op haar schouderblad,
    ze hebben beide een grote betekenis, Mary is een directioner, en de jongens hebben haar heel erg geholpen door hun muziek, ze heeft een celeb crush op Liam Payne , ze kijkt bijna nooit films en vind ze niet leuk behalve enkele disney films. en the Breakfast club.
    Waarschuwen?: Ja x

    [ bericht aangepast op 31 maart 2013 - 20:38 ]


    Enjoy the rollercoaster that's life ~ Zayn Malik

    Naam: Roxanne Smith
    Leeftijd + verjaardag: 17 07//04//1995
    Karakter: Roxanne is een vrolijk en energiek meisje. Ze kan niet stilzitten en is altijd bezig. Ze lacht altijd en maakt daarom makkelijk sociaal contact. Ondanks haar energie en haar levendigheid straalt ze rust uit,iets wat veel mensen prettig vinden. Ze heeft veel vrienden maar maakt daar geen misbruik van. Haar ouders zijn overleden toen ze nog jong was en ze woonde vijf jaar bij haar oom. Van hen heeft ze geleerd dat je van elke dag een feestje moet maken want het kan zo voorbij zijn.
    Uiterlijk (liefst foto): Photo
    Kleding stijl( liefst foto) One - Two.
    Extra: Ze kijkt veel horror films en heeft een hekel aanJustin Bieber. Ze draagt vaak hoedjes en verslaafd aan muziek.
    Waarschuwen?: Graag


    When people see good, they expect good. I don't want to live up to anyone's expectations.

    Hey Pretty's,

    Ik ga jullie rollen voor mijn nieuwe storie gebruiken dus tank u all!!!

    -XxX-


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!