• Ik kwam vorige keer op youtube een larry-video tegen waarin echt een heel mooie foto van Louis gebruikt werd. Ik kan hem dus nergens vinden en ik hoopte dat jullie me verder konden helpen. Het was dus een zwart-witte foto, waarop Louis zo over zijn schouder kijkt, met zijn haar een soort van omhoog. Volgens sommigen werd hij gemaakt op de dag dat ze hun optreden gaven in MSG. Kan iemand me helpen? (:


    Save me from myself.

    Daar vraag je me iets. :') Ik zal eens gaan zoeken.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik doe een nutteloze poging als voorbeeld, want ik weet niet precies wat je bedoelt met 'over zijn schouder kijkt'. Ik zie zijn houding niet helemaal voor me.

    Het is vast niet iets zoals dit? :')


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:
    Ik doe een nutteloze poging als voorbeeld, want ik weet niet precies wat je bedoelt met 'over zijn schouder kijkt'. Ik zie zijn houding niet helemaal voor me.

    Het is vast niet iets zoals dit? :')

    nee, wacht ik zoek even de link naar die video. c:
    Dit is'm. & ik bedoel de foto @ 0:45. Ik zoek dus een link naar die foto op weheartit of tumblr. (:

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:34 ]


    Save me from myself.

    Aberforth schreef:
    (...)
    nee, wacht ik zoek even de link naar die video. c:
    Dit is'm. & ik bedoel de foto @ 0:45. Ik zoek dus een link naar die foto op weheartit of tumblr. (:


    Ah, dankjewel! (: Ik ga nog eens voor je zoeken. Ik kan er niet tegen als ik iets niet heb afgemaakt, zeg maar. ;p


    Reading a good book is like taking a journey.



    Scherper vond ik hem niet. ;p En ik vind die buitenste lijnen niet zo mooi, maar dat kan ik met bewerking nog eraf knippen. ;p

    [ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 20:48 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Praelectio schreef:



    Scherper vond ik hem niet. ;p En ik vind die buitenste lijnen niet zo mooi, maar dat kan ik met bewerking nog eraf knippen. ;p

    Hoe heb je hem dan gevonden?


    Save me from myself.

    Aberforth schreef:
    (...)
    Hoe heb je hem dan gevonden?


    Door heel lang te gaan zoeken bij Google Afbeeldingen. :')


    Reading a good book is like taking a journey.