• Hallo dit is mijn allereerste Topic en ik hoop dat er een paar mensjes aan mee willen schrijven ;).

    Verhaallijn:
    Vechtschool Wicked is weer geopend voor de beschermers van onze wereld. En daarmee bedoel ik dus niet Superman. Ik bedoel tieners van onze leeftijd die magische wezens zijn. Ze trainen op de school in vechtkunst en in van alles en nog wat. Achter dit vechtleven schuilt natuurlijk ook hun privé leven en hoe ze dat afreageren op de wereld. Als ze hun examens hebben gehaald zullen ze de wijde wereld in trekken en ieder duister iets aanvallen en doden
    Van duister tot diep in de zee of gewoon onder je bed. Ook moeten ze een grote oorlog zien te stoppen tussen sommige werelden op aarde.
    Rollen max 3 per rol:

    Weerwolfen vol: Tom Jason Andersen noelle1111 &
    David Reesan Ewijn & Ylva nachtkat.
    Vampieren: Nick Castell Silas & Lucy Charlotte Smeath Eyes & Jilliana Edison xSkinnyGirl
    Tovenaar/Tovenares: Alana Fire MissMeXD & Melian Tywyll Vegangirl & Calvin Eora Paranormaal & Cas Damian Wayland Silas
    Half-goden: Meredith Casey noelle1111 & Jael Elisabetha Pierce Silas & Pebble
    Kampleiders: Sky Jollet. MissMeXD & Hayden Livinstone Seaver&...
    Schuingedrukt betekend dat die is gereserveerd.

    Er zijn ook mensen die de tieners les geven. Die kunnen ook gewoon hetzelfde zijn als hierboven.

    Als je mee wilt doen aan dit Topic, vul dit dan alsjeblieft even in over je karakter.

    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect):


    De relaties tussen de karakters zijn vrij in te vullen en iedereen slaapt in zo'n hut. Dat mag samen of alleen


    De school staat in een reusachtig stuk bos ver van de buitenwereld. Geen enkel mens weet dat het bestaat. De hutten zijn in de bomen gebouwd en je kan het berokken via een trap. Na de lessen mag je doen wat je maar wilt. Je kan gaan zwemmen in het meer met een waterval of jagen in het bos.


    Rooster
    9:00 Iedereen neemt ontbijt in de Lunch room.
    9:30 Iedereen meld zich op het Vechtveld.
    10:30 tot 10:45 Kleine pauze.
    10:50 Iedereen meld zich op het boogschietveld.
    12:00 tot 13:00 Iedereen neemt een pauze en gaat lunchen. Nu kan je zwemmen, dutje doen, eten of iets anders.
    13:00 iedereen begeeft zich naar zijn huis = Tovenaars: Magiehuis. Vampieren: vampierhuis. etc etc Hier bespreken jullie je dag.
    15:00 De dag is voorbij en jullie hebben vrij.
    19:00 Avondeten.



    [url]file:///C:/Users/no%EBlle/Pictures/wicked.jpg[/url]
    Klik hier met je rechtermuisknop op en klik dan op OPEN IN NIEUW TABLAT bedankt :)

    RPG Regels;;
    - Graag zeker zijn over het aanmaken van je personage en niet na een dag al stoppen.
    - OOC met haakjes [] () - - | |
    - We sluiten hier niemand buiten.
    - 16+ Is toegestaan, het hoeft niet als je het niet wilt.
    - Beoordeel elkaar niet teveel, want sommige mensen kunnen ook nieuw zijn in de RPG wereld.
    - Nette Nederlands taal (maar natuurlijk mag je wel eens vloeken ;) )
    - Je mag best af en toe iemands andermans karakter besturen, maar overdrijf niet te veel.

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 17:51 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    xSkinnyGirl schreef:
    Naam: Jilliana Edison
    Rol: Vampier
    Leeftijd: 17 (in werkelijkheid 76)
    Uiterlijk:

    Jilliana heeft paars geverfd haar, volle rode lippen, en blauwgrijze ogen. ze is 1.68, en heel slank, bijna mager. ze heeft een lichte huid,
    Innerlijk: Jilliana heeft geen verantwoordelijkheids gevoel, en is zeer impulsief. ook heeft ze een concentratie van noppes, en waarschijnlijk heeft ze ook ADHD. ze is heef lief tegen vrienden, en houd heel erg van ze. helaas ziet ze ze heel vaak sterven, als ze menselijk zijn. Jilliana kan zeer fel tegen vreemden zijn, en je wilt ook geen vijanden met haar zijn.
    Extra: Jilliana's soort vampier: elk 13e lid van een paar families worden vampier. ze hoeven tot hun pubertijd niet speciaal opgevoed te worden, en daarna moeten ze naar eens speciale school, voor soortgelijke vampiers. ze hebben tot hun 25e geen bloeddorst, maar daarna komt het steeds meer. ze vinden bloed lekker, maar kunnen zonder. ze hebben geen lange hoektanden, en kunnen gewoon tegen zon, maar krijgen er wel hoofdpijn van.
    Jilliana heeft een kat, die ongeveer net zo oud word als zij.


    OMG, I love that kitty!!


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    of of we doen dat ik met een van jullie krijg en dan vreemd ga? XD


    Giovanni

    Paranormaal schreef:
    of of we doen dat ik met een van jullie krijg en dan vreemd ga? XD


    Oeh das wel gemeen... Maar doe maar niet want je zegt net zelf in Je post dat je niet goed met meisjes kan omgaan ;)


    "Rebellion's are build on hope"

    Wie wil er Ylva's vriendje zijn???? Ze is een weerwolf, ff dat jullie het wetenxD


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Jilliana,is,geen jongen, sorry :(
    Als ze,ooit,nog aan haar geaardheid gaat twijffelen....


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: Julliëtte Amalia Scott.
    Rol: Halfgodin.
    Leeftijd: 17 jaar.
    Uiterlijk:




    Julliëtte is een prachtig meisje, wat deels door de genen van haar moeder komt. Haar lange blonde haren reiken tot halverwege haar rug en krullen aan de onderkanten licht. Ze heeft een popachtig gaaf gezichtje. Onder haar dunne, lange wenkbrauwen die net wat donkerder zijn dan haar haarkleur verschijnen haar opvallende, vreemde ogen. Deze zijn van een afstandje donkerblauw, zoals een lapis lazuli, maar zodra je dichterbij haar komt merk je dat ze steeds groener worden. Er zit goud in vermengt, wat goed te zien is van dichtbij. Haar ogen lijken erg op edelstenen als het om de kleur gaat. Julliëtte heeft een slank lichaam met goede vrouwelijke vormen, wat haar best een perfect uiterlijk geeft. Ze trekt dan ook veel jongens aan met haar verschijning. Qua lengte heeft ze toch minder geluk. Ze is namelijk maar 1,60 meter lang.
    Innerlijk: Van buiten ziet Julliētte eruit als een lief, onschuldig meisje. Dit is ze ook, meestal, maar diep van binnen schuilt er een pittige tante in haar. Ze weet goed hoe ze met een zwaard moet, maar geeft de voorkeur aan pijl en boog. Tegen vreemden is ze een beetje afstandelijk, maar zolang mensen aardig tegen haar zijn, is ze dat ook tegen hun. Voor haar vrienden of mensen waar ze interesse in heeft is ze erg behulpzaam en lief, maar geen slijmbal. Julliëtte weet dat ze aantrekkelijk is, en weet daarom ook dat het waarschijnlijk werkt als ze puppyogen op zet en iets voor elkaar probeert te krijgen. Toch is het geen verwent nest, ze heeft geen makkelijk leven gehad. Ze is opgegroeid zonder haar moeder, heeft deze maar één keer ontmoet en haar vader vocht tegen een alcoholverslaving. De man was erg lief en zorgzaam voor zijn dochter, zeker omdat hij wist dat ze een halfgodin was. Hij hield ontzettend van zijn dochter, maar overwon het gevecht tegen zijn verslaving niet. Hij overleed aan een overdose en Julliëtte werd naar haar tante gestuurd, die haar veel te streng behandelde. Zodra Julliëtte over dit kamp hoorde, heeft ze zich gelijk ingeschreven en is vertrokken. Ze mist haar vader ontzettend en is enigszins boos op haar moeder dat ze er nooit is, maar begrijpt wel waarom zij niet voor haar heeft kunnen zorgen. Ook is Julliëtte erg gesteld op manieren. Ze vindt dat de mens (bovennatuurlijk of niet) zich van de dieren onderscheidt door middel van manieren en kan absoluut niet tegen mensen die lak hebben eraan. Haar speciale kracht wat haar van een normaal mens onderscheidt is dat ze mensen (voornamelijk mannen) kan verleiden en naar haar hand kan zetten, zodat ze doen wat zij wil. Ze doet dit door middel van een blik en een complimentje. Iedereen blijkt hiervoor te vallen.
    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect): Julliëtte is de dochter van de griekse godin Aphrodite, godin van de liefde en schoonheid. Dit verklaard enigszins haar verschijning, maar ook haar zachtaardige kant. Wat grappig om te weten is, is dat als Julliëtte een jongen geweest zou zijn, ze Romeo geheten had. Haar ouders verzonnen deze namen omdat hun relatie net zo tragisch is als die van het stel in Shakespears boek, maar ook omdat Aphrodite de godin van de liefde en schoonheid is.

    Klaar (:

    [ bericht aangepast op 21 maart 2013 - 23:46 ]


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Iemand die zich aanbied Julliëttes Romeo te zijn? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    Jilliana blijft een meissje :I


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam: Elizabeth Macenzie.
    Rol: hoofdbegeleider / half god
    Leeftijd: 24 ze is jarig op 13 december.
    Uiterlijk: Elizabeth heeft blonde haren tot in haar middenrug. Haar ogen zijn net kleine diamanten want ze flikkeren altijd in het licht. Haar ogen hebben ook de kleur van diamanten en het is net of je zo in haar ziel kan kijken. Elizabeth draagt meestal topjes en skinnys. Ze is niet er typje van make-up.


    Innerlijk: Elizabeth is de de dochter van Athene. De godin van de wijsheid. Ze is net als haar moeder heel wijs en kon prima overleven toen haar vader haar in het bos achterliet op vijfjarige leeftijd. Hierdoor is ze wel een stuk hout geworden en je kan het niet wagen om met haar te spotten.
    Extra (zoals van welke god ben je of wat voor toverstaf heb je ectect): Ze is de dochter van Athene.

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 9:24 ]


    "Rebellion's are build on hope"

    Mag ik misschien nog een half-god?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    xSkinnyGirl schreef:
    Mag ik misschien nog een half-god?


    Doe maar niet want ik zie nu al dat sommige mensen vergeten dat ze ook nog aan andere karakters schrijven en ANDRRS word het te drukt


    "Rebellion's are build on hope"

    noelle1111 schreef:
    (...)

    Doe maar niet want ik zie nu al dat sommige mensen vergeten dat ze ook nog aan andere karakters schrijven en ANDRRS word het te drukt


    oke, later misschien dan?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    nachtkat schreef:
    Wie wil er Ylva's vriendje zijn???? Ze is een weerwolf, ff dat jullie het wetenxD


    Mijn persoontje? Twee weerwolven lijkt me opzich wel cute xD
    Maar dan liever niet te snel. Moet wel realistisch blijven :)


    "We can disobey suicidal orders? Why wasn't I told?"

    Alles zit nu vol toch? Dan kunnen we beginnen (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself - Coco Chanel

    --

    [ bericht aangepast op 22 maart 2013 - 15:46 ]


    We've lived in the shadows for far too long.