Sorry voor deze zeurtopic maar het moet er even uit.
Mijn zus en mijn zwager gaan drie weken naar spanje toe, dus ik vroeg mag ik samen met mam 2 dagen komen, zodat ik ook eventjes naar de zon kan. Mijn zus nee dat willen we niet.. En hoor ik paar dagen geleden dat mijn broer wel mee mag of nou jaa paar dagen gaat samen met zijn vriendin, ik wilde het zelf betalen en wilde ze ook al geld geven. Ik vind het eigenlijk wel oneerlijk tegen mij hebben ze nee gezegt en tegen mijn broer zeggen ze wel ja..
En ik pas altijd op mijn neefjes, vaak als ik eigenlijk al niet kan zeg ik me afspraken af zodat ik kan oppassen.
Ik doe dit nu ook niet meer.. Ik vind het echt zo oneerlijk dat mijn broer wel met hen naar spanje gaat en ik mag niet mee.. Oke ik moet dan wel volwassen reageren. Maar toch blijf ik het oneerlijk vinden en het doet me best wel veel pijn, dt had ik ook al tegen me zus gezegt. Maar die zegt gewoon niks.
Ja dat mijn broer het wel kan betalen en ik niet.. Nou ik heb heb gespaard en heb echt genoeg op mijn rekening staan om paar dagjes naar spanje te kunnen, en het leek me erg leuk om met mijn twee neefjes lekker te zwemmen.
Nu maakt mijn broer me gek, Ik ga naar spanje toe en jij niet en dat vind ik dus erg kinderachtig.
Sorry ik moest het even uitgooien
Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.