• zo hard geschrokken dat je dacht dat je een hartattack zou krijge?

    ik wel XD woensdag nog, lag ik bijna te slapen, wat gebeurt er ineens? ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Laura zend een sms, man, ik viel bijna uit mijn bed van de schrik ;o


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Twee keer aangereden, de tweede keer zag ik het al aankomen. Oud wijf achter het stuur -___-'
    Oja en ook een keer bij ik dacht Jesus Christ Superstar. Wij hebben dus zo'n breedbeeld tv, en hij loopt dus over dat zebrapad 'I WILL SURVIVE!' En toen werd hij dus ineens aangereden door een bus. DAAAMN!
    En ik schrik iedere ochtend weer van mn wekker xD Meestal ben ik degene die mensen aan het schrikken maakt...
    Op kamp bijvoorbeeld. Ik had een Kane replica master (zie mijn FB) en die had ik dus opgezet. Ik ging bij de deur van de slaapkamer van de dames staan en die zaten elkaar spookverhalen te vertellen. De situatie was perfect, de klok sloeg en ik sprong gillend en evil lachend naar binnen... Dachten echt like, 2 minuten dat ik een monster was, toen moest ik lachen xD Dat was echt heel droog...


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Elke morgen, waneer mijn zus zachtjes mijn kamer binnen sluipt, de sterio keten op het hoogste volume zet en dan jump gaat spelen --"


    We'll never be as young as we are tonight

    Op mijn sweet 16 party. Een vriendin van me was naar de wc geweest, maar bleef wel erg lang in het halletje staan dat tussen de woonkamer en de wc zit en het licht was daar uit. De anderen en ik vroegen ons af of ze het lichtknopje misschien niet konden vinden en ik ging dus even kijken (de deur stond op een kier). Maar net toen ik de deur open wilde doen kwam zij tevoorschijn en riep heel hard 'BOE!' xD Ik viel van schrik op de grond en toen lachte iedereen me uit.
    Hmpf..
    Edit: Ik ben ook een keer omdat de ketting van mijn fiets af was de hele weg door mijn fietsgroepje mee getrokken. Toen we bij een kruispunt kwamen besefte de persoon die mij toen trok even niet dat ik ook niet meer kon remmen en liet me per ongeluk los precies toen er een auto aankwam.
    Dat was wel eng.


    I clicked my heels and wished for you.