• zo hard geschrokken dat je dacht dat je een hartattack zou krijge?

ik wel XD woensdag nog, lag ik bijna te slapen, wat gebeurt er ineens? ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ Laura zend een sms, man, ik viel bijna uit mijn bed van de schrik ;o

We're all going to hell, and I am driving the bus

laatst s'avonds zat ik melig te doen tegen me moeder en had niet in de gate dat mijn zusje naar benede kwam, dus daarvoor had ik het nog over geesten(Heb een Naar Verleden met geesten enz) dus ik zag toen ik me omdraaide aleen een stukje van haar mouw, dus ik begon me een partij te gillen en van de schrik viel ik gewoon op de grond,

en toen ik op kamp was, ik zat met 4 vriendinnen op de kamer dus ik en me vriendin gaan spookverhalen vertellen wat uitliep op meligheid, dus me vriendin pakt zo me zaklamp ondertussen en kijkt erin, opeens begint ze toch hard te gillen dus ik schrik me lam en ren naar me bed, voordat ik op het bed ging stoote ik me poot en maakte ik nog een raar dansje voordat ik op bedm sprong, het leek net alsof me hart explodeerde en wat bleek me vriendin zag aleen die stofjes en dach dat het muggen waren, omg.

Ice-cream Rockt more than you x3

ik schrik me welke dag wel als me ma me wakker maakt o.O ze gooit altijd die deur keihard open en ook nog wakker worden!!
    en ook een keer, toen lag ik in de nacht te slapen en toen ging me mobiel trillen omdat me batterij leeg was dus ik was bijna van me hoogslaper afgedondert want ik lag al bij het randje, en ook een keer was ik bij een vriendin aan het slapen die hier ook op quizlet zit, in toen in de ochent voreg smste haar vriendje we zaten samen rechop in bed xD.

Nvt

In Madame Tussaud in Londen, daar was een soort van gedeelte, en daar zat je in een live-horrorfilm, en dan komt er zo'n raar ding op je afstormen, en het is er schemerig, en ik had me maar goed verscholen achter mama. :3

blame the bully.

Ik schrik meestal als ik in bed lig XD Mijn moeder komt in de ochtend altijd heel stil de kamer in, en tikt me dan aan XD Ik schrik me een ongeluk als ze dat doet!
    Of als Naomy weer eens midden in de nacht smst of belt XD

Your make-up is terrible

Mn vriendin en ik hadden het laatst over hoe je een poes allemaal kunt noemen.
    Dus ik zeg: Vaaaagina wat een irritant woord, dan zie ik altijd zo een verlepte ouwe vrouw voor me met een grote dampende ***.
    Horen we ineens mn moeder keihard niezen in de keuken (we wisten niet dat ze er wasXD en ze is btw 51..)
    We schrokken ons heeeelemaal dood pleurden bijna van die bankXD

If I were a boy, I swear I'd be a better man.

ik ben 2 keer zo hard geschroken dat ik er van moes huilen x'D vorige week ofzo me nederlands leeraar denkt dat ie grappig is, loopt die zo de klas uit, wij maken een rep dus doodse stilte in de klas schreeuwt die opeens; SILENCE I KILL YOU. Zoooooo omfg ik bleef er in Ö en gister zo lullig ventje gaat zo tegen me zeggen zoek de verschillen ik zit hellemaal in dat beeld en me geluid stond op womanizer volume (heel hard met keiharde bass) komt er zo scheeuwerd in me beel ik, omg ik ging dood ik durfde eerst neit meer op de computer! ÖÖÖ maar ik ben er overheen xD.

Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

ik was aan het dansen en zingen op mijn bed xD doe ik wel eens vaker xD dan doe ik mijn ogen dicht en zing ik mee op de muziek en dan beeld ik me in ofdat ik in een volle zaal sta xD achja fantazie hea xD tot ik me omdraaide en mijn moeder er stond :O ik ben zo hard geschokken dat ik van mijn bed viel ¬¬
    ik was gewoon spontaan van schrik naar achter gesprongen van mijn bed af xD en de volgende dag vroegen onze buren ook nogs wie er so gilde xD
    nja ik schok echt hard xD
    mja mijn ma natuurlijk lagge hea xD

A Noble was Born in Chaos

ik ben al vaker bijna aangereden
    ben al vaker langs een half-ongeluk met mijn fiets gereden
    en ja.. dan schrik je je helemaal de ****
    dusss....xD

ja so vaak xD als ik bijna onder een auto loop of idd in enge films en me vader laat me schrikken ect ect

Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

en eergister mogte wij kindjes bang make met spooktocht o.O nou ik was bang daar helemaal alleen tusse de boosee,, als opeens een vogel door de bladere vleigt ma leek net een mens ikke bijna gille xD maar tijdens de film die die ukkies keken liete we een ballon knappe hun schrokke sich dood^^

Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

sjee ik was toen naar Twilight met een paar vrienden en toen Bella in shock was voeld ik iets druipen uit me nek ik voelde eraan en toen was me nek een beetje open gegaan (heb ik wel vaker) en toen begon ik keihardte schreeuwen en te gillen

everyday is a step higher to the end of the world.

Ik lacht te slapen en mijn wekker ging af dus ik druk op snooze. Ik viel half in slaap en toen ging mij wekker ik lag bijna uit mijn bed van het verschot.

ja, ben 2x egt aangerenden... toen was ik egt super aan het hyperventileren en dacht ik dat ik dood zou gaan (heb beiden keren overleefd^^)

I am an idiot, I move.

het was pikdonker en men neef kwam achter me staan en riep keihard boe -.-" xD

neej gelukkig nog nooit

love is dead and dead is love