Even om het kort te houden;
Mijn opa is morgen 12 jaar overleden. Ik was 3 en heb het nooit goed kunnen verwerken omdat ik toen nog te klein was. Later heb ik het er erg moeilijk gehad, schreef brieven naar hem en noem maar op. Nu zou ik eigenlijk nog een keer heel graag naar de plek waar hij gecremeerd is heen willen gaan.
Eigenlijk wil ik dit al een paar jaar. Gewoon even alleen bij hem zijn, mijn brieven van de laatste jaren geven en met 'hem praten'. Ik heb alleen geen idee hoe ik het mijn moeder zou moeten zeggen om er heen te gaan het is namelijk een half uur rijden.. Ik ben toen ik 6 was ofzo voor het laatst geweest en voor de rest nooit meer..
Dus weet iemand hoe je zoiets zou moeten vragen of zeggen dat je daar heen wilt... En heeft iemand tips om het verder te verwerken want ik wil het gewoon afsluiten eigenlijk het is morgen 12 jaar geleden. Ik heb veel gehuild ondanks dat ik het niet snap, ik heb nooit echt afscheid kunnen nemen. Ik ga morgen zoiezo naar een kapelletje bij mij in de buurt omdat ik alleen thuis ben.. maar ik wil het gewoon kunnen afsluiten.
Change is for weirdos ~ Niall Horan