• Vanochtend vond ik lekker old school een briefje in mijn kluis met daarop 'Sarah, I <3 u'. Ik zocht er eigenlijk niks achter, aangezien het echt iets voor mijn vriendinnen is om te doen. Nadat mijn vriendinnen me een beetje schaapachtig aankeken toen ik vroeg of ze er iets van afwisten, begon ik me echter toch wel af te vragen van wie het was.
    Dus ik en twee vriendinnen zaten in de mediatheek dat briefje nog eens te bestuderen en toen viel het me pas op dat er een nummer opstond. Eerst dachten we dat het een leerlingennummer was (dat heeft iedereen op onze school, voor schoolmail en je rooster en dergelijke), maar dat was het niet. Pas toen we de nummers naar letters van het alfabet omzetten, kwamen we op een naam... en laat dat nou net de naam zijn van een nogal irritante, niet bepaald aantrekkelijke jongen. Ik zat daar dus een beetje van 'o shiiit', het meisje naast me lachtte me vol leedvermaak uit (ze had al veel eerder door dat hij me leuk vindt, maar ik geloofde het niet) en het andere meisje zei hardop: "Ach arm kind, niet die ene *naam* toch?" En het leukste van dit alles is dat ik er even later achterkwam dat diezelfde jongen de hele tijd achter ons zat in de mediatheek en dus waarschijnlijk alles gehoord heeft. WHY D:


    i put the fun in funeral

    Dat lijkt me zo awkward, haha. Ach, je wordt in ieder geval wel leuk gevonden en dat lijkt me een pluspunt :')


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ah, jammer dat je hem niet leuk vind, anders zou het wel romantisch zijn geweest. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Nou, is dat gelijk opgelost. :Y)


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Dan hoef je gelukkig niet meer het slechte nieuw aan hem te vertellen (cat)


    From these ashes, I will rise

    Folklore schreef:
    Ah, jammer dat je hem niet leuk vind, anders zou het wel romantisch zijn geweest. ^^


    •*• Lululu •*•

    Folklore schreef:
    Ah, jammer dat je hem niet leuk vind, anders zou het wel romantisch zijn geweest. ^^


    Ik vind het net te onorigineel om het romantisch te vinden, hehe.


    i put the fun in funeral

    Ancore schreef:
    Dan hoef je gelukkig niet meer het slechte nieuw aan hem te vertellen (cat)


    Dat niet, maar ik moet wel de rest van het jaar doorkomen zonder contact met hem te maken (cat).


    i put the fun in funeral

    ... HAHAH!

    Sucks2Bu!


    quidquid excusatio prandium pro

    Subtiel.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    ColouredWind schreef:
    Dat lijkt me zo awkward, haha. Ach, je wordt in ieder geval wel leuk gevonden en dat lijkt me een pluspunt :')

    Laxus schreef:
    Nou, is dat gelijk opgelost. :Y)

    Ancore schreef:
    Dan hoef je gelukkig niet meer het slechte nieuw aan hem te vertellen (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ancore schreef:
    Dan hoef je gelukkig niet meer het slechte nieuw aan hem te vertellen (cat)


    Take me to wonderland

    ColouredWind schreef:
    Dat lijkt me zo awkward, haha. Ach, je wordt in ieder geval wel leuk gevonden en dat lijkt me een pluspunt :')


    Bad decisions make good stories.

    Ancore schreef:
    Dan hoef je gelukkig niet meer het slechte nieuw aan hem te vertellen (cat)


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."