• Kay, i admitt, die gif is een beetje overdreven. Maar ja, wat wil je, ik ben het. En ik post teveel op het forum realiseer ik me... SORRY MENSEN DIE MIJ IRRITANT VINDEN, ghehe.

    So, wat ik me dus afvroeg...
    Zijn hier ook leuke meiden om mee in contact te komen? I mean like, the girls i can have fun with, talk with, laugh with?
    Well, hoe dan ook, ik zal even wat over mezelf vertellen.

    Ik ben Sanne, ik ben 16 jaar, en als je mij snapt krijg je van mij een koekje! Want gosh, ik denk af en toe echt heel raar. Like this. Maar, behalve het depressief en ongelooflijk onzeker zijn kan ik best gezellig zijn hoor (;
    I'm a proud directioner, maar niet het type fangirl dat gilt elke keer als ze de naam van een van de jongens hoort. Verder luister ik heel veel soorten muziek, van bon jovi, tot bryan adams, tot MKTO, tot the script, tot Rihanna. Ik hou ervan om buiten te zijn met mijn scoutinggroep. Ik ken dan ook geen betere momenten dan de avonden rond het kampvuur met een overdosis marshmallows en gitaarmuziek. En tjaa, wat moet ik verder vertellen? Ik ben heel goed in het doen alsof ik oké ben. Ik ben best verlegen, maar ken je me eenmaal ben ik best wel angstaanjagend raar. Verder kan ik goed luisteren naar mensen en wil ik er voor iedereen zijn. Ik heb een eenhoornverslaving, kan niet zonder muziek en mijn lievelingsdier is mijn badeend. Hij heet Herman, en is roze.
    So yeah, this is me
    Nothin more nothing less.
    So yeah, huppelen er nog meer mensjes rond die net zo raar zijn als mij? Die met mij durven te praten? ^^

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 18:02 ]


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Badeendjes zijn awesome :Y)


    •*• Lululu •*•

    Genoeg irritante en vreemde mensen hier hoor (:
    Ik ben Suzanne (nahh, dat verschilt 2 letters van Sanne ö), ik ben 15 jaar jong en om een of andere reden knuffelen deuren graag met mijn gezicht. Ze zijn alleen een beetje hardhandig, dus laat het nog wel eens blauwe plekken achter.
    Ik ben maar bang voor 2 dingen: hoogtes en insecten. In het spookhuis op de kermis lachte ik me om alles stuk, totdat ik bij een hele steile trap kwam... Mijn hobby's zijn paardrijden en kickboksen. Ow ja, ballen knuffelen net zo graag mijn gezicht als deuren, dus die ontwijk ik het liefst. Ik houd van alle soorten muziek, pop, rock, soul, you name it. Zelf speel ik ook piano. Ik heb een liefde voor alle dieren op deze wereld (zolang het geen insecten zijn) en ik ben vrij optimistisch, soms wat verlegen, maar met mensen die ik goed ken vaak gewoon heel vrolijk. Als laatste heb ik een obsessie voor bomen


    C'est moi

    [ bericht aangepast op 18 maart 2013 - 18:26 ]


    From these ashes, I will rise

    Haha, die gif bij 'raar'
    Precies mij op een hypere dag (:


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Helleu,
    ik ben Erieka. Ik ben een meisje van 17 jaartjes oud inmiddels. Ik heb een obsessie voor katten, programma's op TLC en chocolade. Zonder chocolade ga ik eigenlijk gewoon dood, vind ik. Ik heb een lieve vriend die Michael heet, we zijn inmiddels een jaar en twee maanden bij elkaar. Ö Dat is eigenlijk best lang, haha. Maar ja, ik wil natuur en gezondheid kiezen, omdat ik dol ben op organen en andere dingen die met het menselijk lichaam te maken hebben. Ook al past dat profiel niet bij me omdat ik slecht ben in wiskunde en zo'n beetje elk bèta-vak *no chears* Mijn kat Pom is een enorme badass en zijn broertje Pim is een chagrijntje. Mijn hond Lucky heeft adhd en stuitert zo'n beetje de hele dag door. Ik ben een lange tijd, wel meer dan twee jaar ;o, depressief geweest en nu lijkt het de goede kant op te gaan. *YAY*
    Ik heb een hele grote hekel aan chagrijnige mensen, alhoewel ik dat de laatste zelf wel heel erg veel ben, en ik heb een grote haat aan mensen die me without-any-reason aanstaren. Ik heb enkele fotoshoots gedaan en ik ga er binnenkort weer een doen. *whoop whoop*

    Feel free to send me a message after the beep.
    *BEEEEEEEP*


    26 - 02 - '16

    Hallo naam- en leeftijdgenoot. :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    you had me at 'I'm a proud directioner'. lol Je mag altijd iets in mijn gb posten. (:


    Save me from myself.

    Badumtss. I'm Sam, lazy as fuck, a pretty much no-care attitude and I have the tendency to express myself in English. Anywhere, anytime.
    That includes my dreams, yes.
    Ik hou van buikhaar dat in een streepje naar beneden loopt, eten en mijn bed.
    Ik haat algen en ben allergisch voor autoriteit. It makes me do weird stuff such as trembling and drooling.
    Ik ben een vrouw.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Badumtss. I'm Sam, lazy as fuck, a pretty much no-care attitude and I have the tendency to express myself in English. Anywhere, anytime.
    That includes my dreams, yes.
    Ik hou van buikhaar dat in een streepje naar beneden loopt, eten en mijn bed.
    Ik haat algen en ben allergisch voor autoriteit. It makes me do weird stuff such as trembling and drooling.
    Ik ben een vrouw.
    En ik hou van Sam.


    Life is hard and then we die

    Éujh, gegroet ik ben Fenna. Ik tel 15 levensjaren. Je stereotype onaantrekkelijke- niet sociale- 15 jarige. Ik kan niet meepraten over je fan zijn van One Direction. Ik hou ervan om kunstzinnige prutzels te maken, bakken, inline skaten, paardrijden ongeveer dezelfde dingen die 7 jarige Fenna leuk vond. Ik heb veel fasinaties of 'interesses', maar ik ben vooral gepassinoneerd over nutteloze informatie. Ik heb naast de gebruikelijke tienertrekjes hele vreemde gewoontes. Maargoed, uhm. PB als je wil, mijn inbox staat altijd open.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Meiden?
    Ah well... -loopt topic weer uit-


    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    Meiden?
    Ah well... -loopt topic weer uit-



    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    je doet me heel erg aan mezelf denken een paar jaar terug. ;x
    idk why.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Licet schreef:
    (...)



    Take me to wonderland

    Itami schreef:
    (...)




    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Licet schreef:
    (...)



    Take me to wonderland