• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic

Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

Rollen:

Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

NOTE:

De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).

RPG Regels:

• OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post

Begin:

Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]

'Hello Beautiful.' - Scabior.

ik kan eigenlijk niet meer volgen kan iemand mij een korte samenvandingen geven

“Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

[Sorry dat ik de laatste dagen niets heb gepost, maar ik heb volgende week examens, daarmee]

If you can dream it, you can do it ~ Walt Disney

[Samenvatting voor zover ik weet:

Eliza Wanderer heeft in de les iets gezegd over the Dark Mark bij Draco en Sybil, Mikelle wou zich mengen alleen Sybil vond dat geen goed idee, omdat Mikelle niets weet over the Dark Mark en Death Eaters en Voldemort. Sybil werd eruit gestuurd en is nu naar de slaapzaal gegaan naar Eleanor Blackwood.

{Porselainn, danke ;P}

Eliza Meredith Wanderer
    "ik weet niet waar je het over hebt," sist Sybill terug, net op het moment dat Snape onze kant op kijkt. "Miss, Malfoy. Eruit." Ik houd mijn lach in, en Sybill verlaat het lokaal. Toch kan ik mezelf er niet van weerhouden een glimlach over mijn lippen te laten glijden. Ik kijk om me heen, en zie wel dat de Slytherins het niet zo grappig vinden. Deze les ben ik misschien wel veilig, maar straks... Het enige wat ik weet is dat ik me moet hoeden voor de Slytherins..
    "Miss Wanderer, ik zou maar niet zo opgelucht kijken als ik jou was. Tien punten van Gryffindor en strafwerk. Volgende les lever je een essay van vijftig centimeter in, over de bijverschijnselen van het gebruik van een maansteen, bezoar en monnikenkruid."
    Ik zucht. En voor Snape natuurlijk.

[ bericht aangepast op 23 maart 2013 - 23:38 ]

Tijd voor koffie.

Mikelle Aura Rhine

Mijn gesnauw had dus geen zin want Sybil was al weggestuurd. Als Eliza dat wel leuk schijnt te vinden krijgt Gryffindor tien punten aftrek. Oh, en ze krijgt strafwerk, wat ik opsich nog niet heel erg vind, ik bedoel het is wel haar eigen schuld. Die punten aftrek vind ik niet helemaal geweldig, ik bedoel nu heeft Gryffinor wel mooi weer tien punten aftrek.
    "Hey Eliza, kun je de volgende keer iets nadenken over onze punten voor je Sybil uit gaat lachen?" vraag ik haar met een poeslief glimlachje.

Reality's overrated.

Ressurection schreef:
    Sybil Narcissa Malfoy

'Het is oké Mikelle.' zeg ik, maar wel met een chagrijnig hoofd. 'Ik zou me afzijdig houden aangezien je niet precies weet waar het over gaat. Je bent nieuw, dat heeft tijd nodig.' Ik zeg het allemaal wel op een aardige manier.
    'Sybil, Malfoy.' Snape klinkt erg kwaad en hij sist.
    'Er. Uit.' Hij wijst met zijn hele arm naar het gat van de deur. Hij weet dat hij me niet kan laten nablijven, we hebben immers tid nodig voor onze opdracht. Denkt hij. Maar wij gan straks gewoon lekker naar Hogsmeade. Zuchtend pak ik mijn boeken, geef Draco een kus aan het begin van zijn kaaklijn, gewoon als een soort signaal doet ik totaal niet uit het veld geslagen ben, en ik loop het lokaal uit. Nu kan ik net zo goed terug geen naar de girls dorm om naar Eleanor te gaan.
    'Hee, Eleanor'tje.' zeg ik al ik binnen kom. Ik ga naast haar op haar bed zitten en geef haar een knuffel.
    'Gaat het een beetje?'

Eleanor Carmilla Blackwood.

Ik open slaperig mijn ogen en doe me moeite om niet recht in Sybil's gezicht te gapen. 'Hullo...' mompel ik zachtjes, en ik knipper een paar keer met mijn ogen en zet dat een glimlach op.
    'Gaat het een beetje?' vraagt ze, en ik knik eerst, maar schud dan mijn hoofd als ik een vlaag misselijkheid voel opkomen. Ik knijp mijn ogen hard dicht en duw mijn hoofd tussen mijn benen. Jezus, wat is dit nou weer voor iets?
    'Z-zou je me een glas water willen halen, alsjeblieft?' mompel ik zachtjes, en ik knijp hard in mijn been. Dammit!

You're just wasted and thinking about the past again, darling you'll be okay.

Sybil Narcissa Malfoy

'Z-zou je me een glas water willen geven, alsjeblieft?' mompelt Eleanor zachtjes.
    'Natuurlijk.' Snel sta ik op en loop naar de wastafel waar ik een random glas pak en het met water vul. Ik geef het glas aan Eleanor.
    'Wat heb je toch ineens, meisje?' Ik zucht even. 'Draco en ik wouden naar Hogsmeade gaan na de les, maar als jij niet mee kan is er natuurlijk geen reet aan. Dan blijven we wel... zal ik vragen of Draco hierheen komt gelijk na de les?'

Ik knik langzaam en drink een paar voorzichtige slokjes van het glas water. 'Dat zou ik fijn vinden... Maar laat je niet door mij tegenhouden om iets leuks te doen, goed? Ik red me wel...'
    En net als ik dat zeg komt de volgende golf misselijkheid omhoog. Ik laat het glas water uit mijn handen vallen en snel naar de badkamer, waar ik mijn haar naar achteren gooi en boven het toilet ga hangen. Net op tijd, want ik voel het braaksel via mijn keel omhoog komen en zich door mijn mond naar buiten dringen. Bah, dat brand zo verschrikkelijk erg!

Caleo schreef:
    Mikelle Aura Rhine

Mijn gesnauw had dus geen zin want Sybil was al weggestuurd. Als Eliza dat wel leuk schijnt te vinden krijgt Gryffindor tien punten aftrek. Oh, en ze krijgt strafwerk, wat ik opsich nog niet heel erg vind, ik bedoel het is wel haar eigen schuld. Die punten aftrek vind ik niet helemaal geweldig, ik bedoel nu heeft Gryffinor wel mooi weer tien punten aftrek.
    "Hey Eliza, kun je de volgende keer iets nadenken over onze punten voor je Sybil uit gaat lachen?" vraag ik haar met een poeslief glimlachje.

Eliza Meredith Wanderer
    "Hey Eliza, kun je de volgende keer iets nadenken over onze punten voor je Sybil uit gaat lachen?" Hoor ik iemand naast me zeggen. Ik kijk zijwaards naar de spreker. Ik zie dat het het nieuwe meisje is. Haar naam ben ik even kwijt. Michelle. Of Mikelle. Volgens mij Mikelle. Ik glimlach, maar niet gemeen. Niet omdat ik nou zo graag vriendjes wil worden, maar gewoon omdat het niet helemaal in mijn aard zit ruzie te zoeken. "Snape trekt punten af bij Gryffindors, of je het nou wilt of niet. Of je nou iets doet of niet." Zeg ik, terwijl ik gebroken pen probeer te fiksen. Een flinke klop op mijn pen en de uitroep: "Reparo," voldoet.

Tijd voor koffie.

Sybil Narcissa Malfoy

Ik loop achter Eleanor aan naar de badkamer en leg mijn hand op haar rug als ze zich voor het toilet werpt. Terwijl ze haar maaginhoud naar buiten gooit blijf ik haar over haar rug aaien.
    'Nee, we blijven wel hier. Alleen ik weet niet zeker of ik moet nablijven. Als Draco niets stoms doet komt hij zo wel naar je toe.' zeg ik. Dan hoor ik Draco's stem me roepen en ik kijk op mijn horloge. Ah ja, de les is al voorbij.
    'Ik ben hier!' roep ik. Draco komt de meisjesbadkamer niet helemaal in en blijft enkel in de deuropening staan.
    'Waar is Eleanor?' Ik wijs voor me in het WC hokje, Draco kan haar dus net niet zien. Nu heeft hij lak aan de regels en loopt hij naar binnen.
    'Jeetje, schat.' Hij knielt gelijk ook bij haar neer. 'Heeft Snape iets gezegd?' vraag ik hem. Hij knikt terwijl hij zich op Eleanor geconcentreerd houdt.
    'Hij wil je spreken, nu.' Ik zucht en kom overeind. 'Verlies haar niet uit het oog wil je?' zeg ik met een knikje naar Eleanor.
    'Sybil, waar zie je me voor aan? Ga nu snel, hij was echt pissig.' Ik knik en loop de badkamer uit.

Mikelle Aura Rhine

"Snape trekt punten af bij Gryffindors, of je het nou wilt of niet. Of je nou iets doet of niet," zegt Eliza met een glimlachje waarna ze haar pen probeert heel te maken.
    Ik rol met mijn ogen. "Nou, het zou in iedergeval wel helpen als je niet telkens ruzie op zoekt," zeg ik terwijl ik weer recht ga zitten en weer bij de les probeer te komen. "Ik weet dat Snape het leuk vind om punten af te trekken, maar helemaal voor niets is het nou ook weer niet," vervolg ik dan terwijl ik mijn benen over elkaar sla.
    Ik werp een kort en een beetje flirtend glimlachje richting Blaise en richt me dan weer tot de les. Maar ik hou wel een half oor open voor het anwoord van Eliza.

Reality's overrated.

Eliza Meredith Wanderer
    Ik zucht. Het is duidelijk te merken dat Mikelle nieuw is. Hoe vaak hebben Slytherins me wel niet vervloekt, bespot en zelfs onvergeeflijke vloeken op me afgestuurd? Soms onder het oog van Snape, die pas wat deed als het echt fout ging. 'Want dan had 'ie het pas gezien.' Ik heb tot op de helft van mijn derde jaar geprobeerd het onmogelijke te proberen. Vriendjes worden met de Slytherins, en die bevriend laten worden met Gryffindors. Was dat niet alleen maar een grotere bron van spot? De vernederingen en de vervloekingen van de Slytherins waren kwetsend, en met iedere curse nam mijn vertrouwen een beetje af. Tot ik ermee kapte. Ik besloot dat ik het niet in mijn eentje kon, maar niemand was bereidt te helpen. Mijn simpele pogingen tot gesprek met Sybil vanochtend, was om te kijken of ze alsnog bereid was tot een wapenstilstand. En daarnet was ik niet begonnen. Ik blader met mijn boeken op de juiste pagina. Een simpele zucht verlaat mond, en ik mompel zachtjes, "Wat een gedoe allemaal."

Tijd voor koffie.

Hoewel de misselijkheid iets verdwijnt als mijn maaginhoud eenmaal in het toilet ligt, voel ik me nog steeds zwak en draaierig als ik weer op mijn benen probeer te gaan staan. Ik voel hoe Draco zijn arm strak om mijn middel heeft geslagen om mij staande te houden en dit geeft me iets van geruststelling.
    Na een paar kleine stapjes richting mijn bed schud Draco zijn hoofd en met een diepe zucht tilt hij mijn slappe lichaam moeiteloos op.
    Zodra hij me in bed heeft gelegd en de deken over me heen heeft getrokken, staar ik hem met grote puppy-ogen aan. Wat is hij toch een schatje, denk ik bij mezelf.
    Eigenlijk wil ik weten wat Sybil gedaan heeft om na te moeten blijven, maar de misselijkheid is nog steeds niet weg en ik besluit wijselijk om mijn mond nog een paar minuten gesloten te houden. Zwijgend ruimt hij de glasscherven op, en vult vervolgens nog een nieuw glas water, dat hij aan mij geeft.
    Ik bedankt hem stilletjes en drink voorzichtig van het water.

Sybil Narcissa Malfoy

'Zit.' commandeert Snape. Ik kijk hem even eigenwijs aan en ga dan zitten.
    'Waar denk jij dat je mee bezig bent?' vraagt hij terwijk hij in een stoel tegenover me gaat zitten. Ik kijk hem koel aan.
    'Mijn naam in zijn waarde houden.' antwoordt ik.
    'Jullie gaan je taak als de wiedeweerga beginnen.'
    'Wat is jou probleem?' vraag ik. Snape komt met een ruk overeind, pakt de armleunigen van mijn stoel vast en buigt zich ver naar me toe, waardoor hij me zoder me aan te raken verder in mijn stoel duwt.
    'Nog altijd u voor jou Sybil.' sist hij. 'En je bent hoogstwaarschijnlijk vergeten dat ik zal sterven als jullie je taak niet volbrengen.' Ik blaas een plukje van mijn haar uit mijn gezicht.
    'Kan ik gaan?' vraag ik met een triomfantelijk hoofd. Even blijven we elkaar stil aankijken en dan gaat hij weer terug zitten en geeft hij een knikje naar de deur.
    'Oh, en Sybil,' zegt hij voordat ik zijn kantoor kan verlaten.
    'The Dark Lord heeft naar Eleanor Blackwood gevraagd.' Ik knik en loop terug naar mijn afdeling.

Rosaline kleinhart
    Ik had geen zin in de les vandaag dus ik zat gewoon in mijn kamer wat te lezen.
    Mijn boek was bijna uit toen ik een vreemd geluid hoorde.
    Ik keek naar beneden en zag een kat die ik nog nooit had gezien.
    Ik iaaden hem even en las daarna verder.

(Ik weet het dit stukje slaat nergens op maar ik niiet meer zo goed vol gen en ik zou niet weten hoe ze er anders nog is in zou moeten komen iemand ideen?)

“Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins