• |RPG| • Everyone Loves Draco Malfoy • Rollentopic

Het is het zesde jaar voor vele leerlingen van Hogwarts, zo ook voor Draco Malfoy. Het jaar waarin hij te maken krijgt met Voldemort, Death Eaters, The Dark Mark en zijn taak om Dumbledore te doden. Maar daarnaast gebeuren er ook een boel dingen met al zijn relaties. Opeens proberen erg veel mensen Draco te veroveren, of te behouden...

Rollen:

Draco's tweelingzus - Ressurection - Sybil Narcissa Malfoy
    Draco's beste vriendin - Porcelainn - Eleanor Carmilla Blackwood
    Pansy Parkinson - Dicapri
    Draco-obsessed meisje (2 rollen) -Porcelainn (Harper Green) - LizzLoveHell (Eleanor Green)
    Normaal meisje dat een crush op Draco heeft (3 rollen) - Noelle1111 (Sarah Lily Welsh)- MissMeXD (Rosalina Kleinhart) - Unchained (Audrey Felicia Cedergren)
    Erg knap nieuw meisje - Caleo - Mikelle Aura Rhine
    Draco hater - Kwijt - Eliza Meredith Wanderer

NOTE:

De zus en de beste vriendin van Draco zijn (beste) vriendinnen van elkaar (omdat zij degenen zijn de Draco proberen bij zich te houden). De andere relaties met elkaar zijn vrij in te vullen.

Andere rollen (zoals Hermione, Blaise of Ginny) zijn niet beschikbaar !

Draco wordt door iedereen bestuurt, wijk daarbij niet teveel af van zijn karakter (een klein beetje mag).

RPG Regels:

• OOC = met () - || - [] - {}
    • Algemeen Beschaafd Nederlands
    • De benamingen zijn in het Engels (Anderling= McGonagall, Perkamentus= Dumbledore enz. Als je niet weet hoe iemand in het Engels heet; Google Translate)
    • Geen personages van anderen besturen (enkel Draco Malfoy en andere JK Rowling personages)
    • Als je de hele tijd met 1 iemand praat, probeer dan ook eens iemand anders erbij te betrekken, anders leest niemand je posts meer
    • Alleen ik maak nieuwe topics aan
    • Één rol p.p.
    • Niet gelijk al weer stoppen, bedenk of je wel echt tijd hebt om deze RPG te doen
    • Reserveringen blijven 24 uur staan (tenzij je aangeeft dat je niet binnen 24 uur kan reageren)
    • Zet de naam van je rol boven je post, zo blijft het overzichtelijk
    • Als 'Draco' met iemand in gesprek is of ergens is; houd er dan rekening mee dat hij niet zomaar ergens anders kan zijn.
    • ALLE JK Rowling characters (behalve Pansy Parkinson) zijn bestuurbaar door iedereen (denk daarbij ook aan de regel hierboven)
    • Minimaal 4 regels per post

Begin:

Iedereen staat op perron 9 3/4 te wachten op de Hogwarts Express.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 17:19 ]

'Hello Beautiful.' - Scabior.

[Weet iemand hoe je je moet gedragen als Draco obsessed meisje?
    Ben je dan mega verliefd ofzeuw of vind je hem mega cool?]

[ bericht aangepast op 20 maart 2013 - 7:38 ]

The monsters running wild inside of me. I'm faded

Eleanor Green

Opeens zie ik mijn uil Macy naar me toe vliegen.Ik open het briefje en ben verbaasd.Het is van mijn zus Danique.Dan begin ik met lezen.

Lieve Eleanor

Hopelijk was je reis goed naar Hogwarts.
    Maar nu kom ik ter zaken.
    Heeft Liam al verteld over mam en pap?
    Als hij dat nog niet heeft gedaan: Ze zijn vermoord.
    En ik wil je vragen, of je in de vakanties bij mij komt wonen,samen met Liam.
    Ik hoop echt dat alles goed is.
    Succes met je lessen,wees beleefd tegen je leraren.
    En maak je huiswerk op tijd!
    Liefs
    Danique

Ik neem het briefje mee en loop naar de Hufflepuf tafel.Het briefje geef ik aan mijn broer en hij leest hem.Daarna knikt hij.Ik pak het briefje weer en ren ergens heen.Geen idee waarnaar toe.Dan zie ik een tussen gang en ga daar zitten,tranen vallen bij mijn wangen omlaag.'Waarom moet ik dit hebben!'zeg ik tegen mezelf.

LizzLoveHell schreef:
    [Weet iemand hoe je je moet gedragen als Draco obsessed meisje?
    Ben je dan mega verliefd ofzeuw of vind je hem mega cool?]

| Mega verliefd, je denkt de hele tijd aan hem, praat over hem en probeert zo veel mogelijk in zijn buurt te zijn. |

'Hello Beautiful.' - Scabior.

Ressurection schreef:
    (...)

| Mega verliefd, je denkt de hele tijd aan hem, praat over hem en probeert zo veel mogelijk in zijn buurt te zijn. |

[Okee. Daar ben ik best slecht in.Maar dan heb ik iets om te leren in mijn RPG leven haha]

Eliza Meredith Wanderer
    "Hoe durf je zo tegen ons te doen? Ben je vergeten tegen wie je het hebt? Vergeet niet tegen wie je het hebt." Gaan we het zo spelen? "Wat ik zie? Ik zie twee studenten met een groot Napoleon-complex." Toen ik voor het eerst op Hogwarts kwam, was ik voor het Gryffindors-en-Slytherins-moeten-vriendjes-worden en was ik fel tegen de vooroordelen, maar na 7 keer vervloekt worden, begon mijn hoop weg te sijpelen. Dan komt er ineens een Ravenclaw aangelopen en na een korte woordwisseling trekt ze me mee de zaal uit. Vlak voor we echter de zaal uitlopen, blijf ik staan om te kijken wat er is gebeurd. De Slytherins zitten flink te roddelen, en Sybil en Draco ontbreken. Ik vrees dat mijn laatste poging om een wapenstilstand te bereiken, vervlogen is. Net zoals de pompoensap

Tijd voor koffie.

[Oke iedereen, volgens mij zijn we nu allemaal in onze tweede les, we zijn weer goed op weg ;)]

"Rebellion's are build on hope"

{Tweede? We komen met van ontbijt af- dan zijn we toch bij de eerste?}

Tijd voor koffie.

Sarah Lily Welsh

'Miss Welsh' hoor ik de stem van Professor McGonagall. Ik kijk op van de vis die ik in een broodrooster moest veranderen. 'Ja Professor?' vraag ik. Ze wenkt me en ik moet haar volgen. We lopen een kamertje in en ik zie iedereen van ons quidditch team.
    'Wat is er?' vraagt Jason, die net zoals ik de drijver was. Filius Flitwick komt aangelopen met een brief in zijn handen.
    'Er is slecht nieuws,' zegt hij en precies op dat moment zie ik dat onze aanvoerder ontbreekt. 'Grant Page is aangevallen in de vakantie. Hij is overleden.' De stem van Filius sterft weg als ik het nieuws hoor. Ik zak op de grond en word opgevangen door Robbie Davids en Jeremy Stretton. Twee van onze jagers. Ze tillen me op en blijven me vasthouden.
    'Hoe bedoel je "aangevallen?" vraagt Cho wiens gezicht ook wit is. Filius schraapt zijn keel en McGonagall loopt snel weer terug naar haar lokaal.
    'Hij is met zij familie aangevallen door deatheaters' zegt Filius haast fluisterend. Ik hou Robbie en Jeremy stevig vast. Grant was een schat van een jongen geweest. Altijd stond hij voor ons klaar en wij voor hem. Nu was hij dood.
    'We moeten een nieuwe wachter gaan zoeken' zegt Filius en we knikken.
    'Ik hang wel een briefje op bij het prikbord' zegt Jason. Filius knikt en loopt dan weg. We liepen met zijn allen naar de leerlingenkamer en schreven gelijk een briefje.

Beste Ravenclawers.
    Er is iets naars voorgevallen in het quidditch team.
    Hierdoor is de plek van wachter vrijgekomen.
    Iedereen die is geïnteresseerd kan om 13:00 op Dinsdag (morgen) zich melden op het veld.
    Tot dan,
    het quidditch team.

Ik knijp zacht in Chos hand en we lopen weer terug naar onze les.

Kwijt schreef:
    {Tweede? We komen met van ontbijt af- dan zijn we toch bij de eerste?}

[Het eerste lesuur is al geweest, althans bij mij wel..]

noelle1111 schreef:
    (...)

[Het eerste lesuur is al geweest, althans bij mij wel..]

{Maar dit was tijdens ontbijt... Sommige karakters liggen nog in bed}

Tijd voor koffie.

(@Kwijt @noelle1111 sommigen waren al bij de lunch, maar we zijn terug in de tijd bij het eerste lesuur, aangezien we indd bij het ontbijt zitten)

Thank you for the tragedy, I need it for my art.

[Oke alleen mijn karakter zit bij 2de les... maar ik zal het wat rekken zodat ik op hetzelfde schema zit als de rest ;)]

Eleanor Green

Ik veeg mijn tranen weg.Dan sta ik op en ga naar de leerlingenkamer.'Vlinderdas' mompel ik tegen het portret van De Dikke Dame.'Jij bent ook vrolijk.'zucht ze nors tegen mij.Ik mompel wat binnen monds en dan gaat haar portret open.Ik stap naar binnen en ren naar de meisjes slaapzaal,daar pak ik mijn vuurflits.Vervolgens loop ik naar het Quidditch veld en ga wat rondvliegen.Ik maak duikingen en nog meer.Als ik weer op de grond sta hoor ik een stem achter me.'Jij kan goed vliegen.'ik draai me om en zie Alice staan.'Oh...Heej en dankje'antwoord ik.Ze vraagt wat er is en ik leg echt alles uit.Ook wat er me nog dwars zit.

[Kan iemand me vertellen waar de Gryffindors nu zijn? Dan kan ik ook weer posten en ben ik weer bij :$]

Reality's overrated.

Caleo schreef:
    [Kan iemand me vertellen waar de Gryffindors nu zijn? Dan kan ik ook weer posten en ben ik weer bij :$]

[Je hebt een uurtje vrij :) letterlijk je bent een uurtje vrij staat op het rooster]