Ik ben deze week echt super klunzig :W. Ik laat alles uit me handen vallen. stoot dingen om en heb mijn hand bezeerd.
Maar ik was woensdag echt heel erg slim. Ik gooide mijn zak vol met boterhammen in de prullenbak. Gelukkig zat het in een zakje en kon ik het eruit vissen.
Die dag daarna op een donderdag (gister) was ik weer slim bezig. We moesten met de hele 3e klas naar een toneel stukje toe fietsen. Wil ik een papiertje van een koekje opeten die ik snel opgegeten had weggooien. Gooi ik mijn fiets sleutel erin T.T
Het toneelstukje was btw van het project staal. Het ging over jongens die 'echte' mannen worden, samen met het verhaal over hun vader die er soms- of niet aanwezig waren. Klinkt allemaal een beetje zielig, totdat 1 verhaal overduidelijk van The Lion king kwam. De naam Simba werd zelfs gezegd . En het naartoe fietsen was niet leuk. Het begon met hagel toen we weggingen, hadden tegen wind en stopte toen we bij het theater aan kwamen ._.
Jullie nog iets klunzig gedaan?
“You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor