Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van de wereld delen?
Schrijf hier dan alles van je af!
Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28
DarkSavior schreef:
(...)
Het lijkt me gewoon grappig :x
Het is je vergeven Ik zou alleen constant mijn excuses aanbieden terwijl ik het eet en omdat ik het zeg terwijl ik het eet, sproei ik stukjes hagelslag de hele tafel over, en zien mede-hagelslagjes hun vrienden in stukjes, waardoor ze nog harder gaan gillen.
Ik hoop zo erg dat hij zijn spullen snel ophaalt. I don't want to see him anymore. Het doet al genoeg pijn als ik dan de foto's op de computer zie waar het allemaal nog in orde was. Ik moet ze misschien allemaal eens uitprinten en samen met de lieve dingen die ik van hem heb gekregen in een doos doen...
Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.
Zo voel ik me altijd als mensen me vragen wat voor dingen ik schrijf. Hoe ga ik ze duidelijk maken dat het fucked up shit is? Maar dat ik stabiel en sane genoeg ben?
[ bericht aangepast op 19 maart 2013 - 22:49 ]
I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.