Zeurtopic
Ik zie erg op tegen een personeelsfeest (van een supermarkt) die tot 1 uur 's nachts gaat duren..
Ik ken een deel van mijn collega's namelijk eigenlijk niet goed. Ik kwam als verlegen meisje in de supermarkt werken en ik heb het gevoel dat dat beeld van mij niet echt veranderd is. Ik vind contact maken met nieuwe mensen namelijk altijd een beetje eng.
Nu zie ik steeds rampscenario's voor me waarbij iedereen om me heen het gezellig heeft en met elkaar praat, terwijl ik er een beetje social-awkward bij sta.
Het is eigenlijk nog een verassing wat we gaan doen, maar aangezien het tot 1 uur in de nacht duurt heb ik het gevoel dat mensen gaan drinken (ook dat nog: ik drink geen alcohol).
Misschien denk je nu, waarom ga je eigenlijk naar het feest? Nou, ik wil mezelf toch een beetje uitdagen om sociale dingen te doen, want ik doe tenslotte ook een sociale opleiding.
Hoe dan ook, ik ben zo zenuwachtig. Heeft iemand misschien tips tegen zenuwen of tips voor tijdens het feest?
Update:
Dus. Zoals ik al had verwacht was er veel bier. Hierdoor viel er eigenlijk geen normaal gesprek met iemand te voeren. Dus dat was wel een beetje jammer. Ik ben gewoon bij leuke mensen gaan staan en zo kwam ik de avond toch nog best gezellig door. Ik ben gewoon mezelf gebleven en het is me wel duidelijk geworden dat ik niet echt tussen mijn collega's pas en dat vind ik wel jammer. Maar goed: Ervaring rijker!
[ bericht aangepast op 17 maart 2013 - 10:20 ]
You are beautiful, you are love.