• Hoi,

    Weten jullie al wat meer over wanneer we de SMS en bel functie voor credits weer kunnen gebruiken? :3

    Xxx


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Als iemand dat zou weten zou er wel een topic over verschijnen denk je niet?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Als iemand dat zou weten zou er wel een topic over verschijnen denk je niet?



    Je hoeft niet meteen zo furieus te reageren, ik vraag het alleen maar..


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Ik denk dat we het vanzelf wel te horen krijgen als alles weer werkt. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    xDesire schreef:
    (...)


    Je hoeft niet meteen zo furieus te reageren, ik vraag het alleen maar..


    Ik vond het nog behoorlijk aardig, maar goed. (cat) Als je zulke reacties niet wilt moet je het gewoon aan een mod vragen en niet op het forum.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Ik vond het nog behoorlijk aardig, maar goed. (cat) Als je zulke reacties niet wilt moet je het gewoon aan een mod vragen en niet op het forum.



    De reden waarom ik het op het forum vroeg was omdat er misschien wel meer mensen nieuwsgierig zijn naar updates. Dus nee.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    -fucking facepalm-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xDesire schreef:
    (...)


    De reden waarom ik het op het forum vroeg was omdat er misschien wel meer mensen nieuwsgierig zijn naar updates. Dus nee.


    Je hebt geen idee hoeveel mensen dat willen weten :W


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    DarkSavior schreef:
    -fucking facepalm-

    Het kan toch dat er inmiddels een update was geweest die zij niet heeft gezien? Die facepalm is nergens voor nodig. (joehoe)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het kan toch dat er inmiddels een update was geweest die zij niet heeft gezien? Die facepalm is nergens voor nodig. (joehoe)


    The odds are néver in our favor.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Het kan toch dat er inmiddels een update was geweest die zij niet heeft gezien? Die facepalm is nergens voor nodig. (joehoe)


    Dan ga je ernaar zoeken en als je hem niet vind, is hij er niet. Anders pb je een mod, simpel toch?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dan ga je ernaar zoeken en als je hem niet vind, is hij er niet. Anders pb je een mod, simpel toch?

    En met een topic bereik je een groter publiek. :Y)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    (...)
    En met een topic bereik je een groter publiek. :Y)


    Een groter, chagrijniger publiek omdat er zoveel topics over zijn geweest en niemand het lijkt te leren. (cat) Mods weten toch wel iets meer daarover dan users, of zit ik er nou ineens helemaal naast?


    Your make-up is terrible

    Nope, wij weten ook niks..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Galinda schreef:
    Nope, wij weten ook niks..



    Oke, jammer. Nouja, dan kan er wel een slotje op denk ik x3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Michonne schreef:
    (...)

    Een groter, chagrijniger publiek omdat er zoveel topics over zijn geweest en niemand het lijkt te leren. (cat) Mods weten toch wel iets meer daarover dan users, of zit ik er nou ineens helemaal naast?




    Ik heb gekeken en kon geen topics vinden. :')
    Geen recente iedergeval.

    [ bericht aangepast op 12 maart 2013 - 19:42 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."