Yes, I do now.
De (beroemde en beruchte) jongen waar ik al 100e topics over heb gemaakt is weer het onderwerp van dit topic. Voordat ik me erover heen zet (mijn stageperiode is over een maand afgelopen, en aangezien we elkaar waarschijnlijk stukken minder zien, heb ik besloten om tót daar hoop te koesteren) wil ik nog één poging wagen hem terug te winnen.
Voor de mensen die hier niks van hebben meegekregen, in het kort:
We zijn een paar maanden bezig geweest, toen heeft hij het stilgelegd want hij was nog niet toe aan een relatie.
Nu heb ik vorige week te horen gekregen dat hij nu bezig is met een meisje van 14 (hij is 20).
Nu kun je zeggen, wat een klootzak, zet jezelf erover heen. Maar ik denk dat er sprake is van een rebound relatie (Een nieuwe "tussenrelatie" om de pijn te verzachten/ het gat te vullen.) Aangezien ik het er kort even met hem heb gehad en hij zei: Ik had verder geen contact meer met jou en toen ontmoette ik haar.
(Ja ik ben hierdoor misschien afgeschreven, maar ik wil zoals ik al zei nog een poging wagen.)
Dus,
Enige ideeën/tips om hem in te laten zien dat ik niet alleen een betere partij ben, maar dat "wij" toch nog een poging waard zijn.
Of persoonlijke ervaringen met het "terugwinnen/terugvinden" van je ex?
I'll lick the poison from right off your kiss