Hee!
Nouja, eigenlijk zegt de titel al heel veel, maar ik ben opzoek naar vragen voor m'n vriendje!
We whappen met elkaar en soms dan stellen we elkaar allemaal vragen..
of als het gesprek stil valt dan vraag je de ander: Nog n vraag ofso?
dus, wie weet er leuke vragen die je aan je vriendje kan stellen? mijn vragen beginnen een beetje op te raken
Vragen die ik wel eens stel:
-Wat vond je t leukst aan gister,vandaag, deze week etc.
-Hoelang denk je dat t aan blijft tussen ons?
-Vragen als: Wat is je lievelings- kleur, dier, muziek enz (vaak blijkt dat je juist dat niet weet)
Als jullie nog vragen weten zet ze dan maar hier onder!
xx
EDIT: m'n vriend en ik zijn erg close, dus vraag 2 kan makkelijk bij ons gesteld worden.. Ook als peiling van goh, hoe leuk vind je me eigenlijk nog.. en we spreken elkaar ook wel in 'real' om zo maar te zeggen.. Maar dit is gewoon na schooltijd en 's avonds want wij hebben op verschillende dagen werk, sport en veel huiswerk
EDIT: (nogmaals;p) Nou, onze relatie is niet geforceerd en ik weet wel wat een relatie inhoud, ik ben misschien wel 13 maar ik ben niet gek? Nouja, als we ergens over praten zijn we ook lang daarover aan t praten (hoe t met hem gaat, hoe t met mij gaat) maar als dat gesprek afgelopen is probeer ik een nieuw gesprek te starten en dat doen we dan door middel van vragen stellen.. Snapje? ja? mooi!
[ bericht aangepast op 13 maart 2013 - 7:30 ]