• http://www.quizlet.nl/stories/110704/cant-stop-me--harry-styles/

    Klink op linkje, lees je vanzelf wel over gaat. ^^
    x

    Ik wil je niet beledigen, maar het is nogal falend als je -je eigen story goed gaat bekronen, terwijl ik gek wordt van de grammaticafouten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hey, ik maakte een grapje hoor. En tsjah, ik heb dyslectie. Of hoe je in de vrede mag typen.

    Jannn1D schreef:
    Hey, ik maakte een grapje hoor. En tsjah, ik heb dyslectie. Of hoe je in de vrede mag typen.


    Volgens mij heeft dyslexie niks te doen met grammatica, maar enkel met spelling. (:


    Reading a good book is like taking a journey.

    Hmm, nou mijn grammatica is sowieso ook niet goed. Nooit gekund, en ik weet dat mijn story niet goed is hoor. Zijn tig duizende betere hah.

    Praelectio schreef:
    Ik wil je niet beledigen, maar het is nogal falend als je -je eigen story goed gaat bekronen, terwijl ik gek wordt van de grammaticafouten.


    Dit ja. En daarbij maak je geen gebruik van alinea's en ook niet altijd van leestekens/hoofdletters waar dit wel zou moeten en dan haak ik al meteen af. Succes met verder schrijven though.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    You Changed my Life Ft. Zarry



    Besides looking handsome on pictures and being friend I feel more for you,but also for her. You make me weak.......



    Having fun is what we do. Please stay......

    If it isn't a Nouis, Narry, Niam, Ziall or Niall Horan story, I don't read it. ^^ En sorry, maar ik lees ook geen stories die vol staan met grammaticafouten.


    Take me to wonderland