• hi iedereen
    Ik hou dus heel erg veel van zingen
    (dat zullen er toch al een paar hebben opgemerkt aan mijn vorige 2 topics: mijn gezang 1 XD en mijn gezang 2)
    Nu.... ik heb een youtube kannaal en heb vandaag mijn eerste upload gedaan...
    Ik zou jullie (nog maar eens) jullie mening willen weten :$
    dus hier is de link:


    I hope you like it :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Wauw, dat is echt mooi


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Shelob schreef:
    Wauw, dat is echt mooi

    dank je :)


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Het is toch kanaal??


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik vind het niet echt fantastisch maar het is niet vals :'D Ik zou de volgende keer de muziek iets harder zetten, want je hoort nu bijna alleen jou stem.

    Ar-ti-cu-leren (;


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Tip, ik had er zelf namelijk ook last van, probeer de lucht door je mond ipv door je neus uit te blazen als je zingt, anders zing je namelijk door je neus.
    Oh, en niet onzeker zijn!! want zingen kan je echt wel!!


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    thx voor de reacties :)
    de meeste zijn ppositief echt bedankt <3


    Friendship is not about who you know the longest, it's about who is there when you need someone the most <3

    Klinkt super
    Probeer te oefenen met je ademhaling waardoor je articulatie verbetert, maar ook vooral minder lucht door je neus
    Het is trouwens het handigste om je muziek en je stem appart op te nemen en dan later het over elkaar heen te plakken alleen is dat best moeilijk als je niet weet hoe dus dan kan je het beste gewoon je muziek iets harder zetten
    Verder probeer een beetje te oefenen met de hoge noten in het refrijn dan kan het net iets zuiverde worden
    Dit zijn gewoon tips hoor het is gewoon super verder

    niet dat ik het beter kan


    Dont say why me, say try me

    Klinkt helemaal niet slecht af en toe een beetje vals maar ja, zelfs de meest bekende artiesten zingen vals!


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.