• Ik heb de laatste tijd een paar ideeën voor Rpgs, maar vind het lastig om ze alleen uit te werken. Misschien wil er iemand helpen?

    Idee 1:

    Een paar homo's en lesboek worden bij elkaar in een huis gezet om misschien wel verliefd te worden. Ze weten dat ze worden gefilmd en even soms interviews. (Hij is dus nog lang niet uitgewerkt)

    Idee 2:

    Dit idee speelt zich af in de tijd van de jagers en verzamelaars. Twee stammen zijn al heel lang vijanden van elkaar, maar beiden hebben ze problemen. Bij de ene stam is er een ziekteuitbraak en bij de andere een etenstekort. Ze weten dat ze zich bij elkaar moeten aansluiten maar daar komen problemen van. Kunnen ze samenleven? Of worden ze steeds gesaboteerd?

    Idee 3:

    Een groep tieners wordt midden in de nacht uit hun bed gehaald en ontvoerd. De rede waarom weten ze zelf niet, en ze hebben alleen elkaar. Wat wel iets té toevallig is dat ze allemaal op dezfee datingsite zitten. Worden ze verliefd? Heeft de datingsite eigenlijk iets te maken met het misdrijf? Komen ze ooit nog vrij?

    Dat zijn dus mijn ideetjes.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Eigenlijk vind ik alleen 2 leuk.

    1 Vind ik nogal raar en disrespectvol.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2013 - 12:53 ]


    Tijd voor koffie.

    1 lijkt me wel leuk, maar wel raar


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Kwijt schreef:
    Eigenlijk vind ik alleen 2 leuk.

    1 Vind ik nogal raar en disrespectvol.


    Zo bedoel ik het dus echt niet!

    Ik heb het alleen volgens mij niet echt goed te woord gebracht


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik vind het tweede idee erg origineel.


    26 - 02 - '16

    Mavis schreef:
    Ik vind het tweede idee erg origineel.


    To love is to destroy.

    Wil iemand helpen met het tweede idee?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hmm, ik wil wel een paar tips geven, maar zoals je vast al had gezien was ik ook al bezig met een eigen idee. Ik kan sowieso wel een beetje helpen (;


    26 - 02 - '16

    Oké :)

    Weet je misschien nog een leuke toevoeging ofzo?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Euhm, nou ja, je kan de stammen namen geven. Je kan het gebied omschrijven waar ze wonen. Hebben ze eventuele vijanden, zijn er gevaren in het gebied etc.


    26 - 02 - '16

    Thx! Ik denk dat ik 'm dan ga maken


    Spoiler alert: you will save yourself

    Vindt 3 ook wel leuk