• Hoi!
    Ik ben op zoek naar een leuk, nieuw kapsel. Mijn haar is bruin, redelijk lang met slag. Ik heb een beetje een smal gezicht volgens anderen. Nu wil ik mijn haar een keer heel anders knippen, alleen ik weet gewoonweg niet wat. Ik dacht misschien aan een schuine pony. Maar hebben jullie nog suggesties?
    Alvast bedankt!


    Tijd voor koffie.

    Een schuine pony vind ik erg leuk. (:


    To love is to destroy.

    Hmm... Laagjes.. Low lights? Onderkant van je haar donker verven? En een schuine pony is inderdaad erg leuk (:

    Ik heb zelf wat meer een hartvormig gezicht.. Maar ik heb de onderkant van mijn haren (echt de onderste lagen zegmaar) net 2 slagen donkerder geverft dan mijn eigen haar :3


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Oke, bedankt voor de tips (:
    Ik denk inderdaad nog even verder over een schuine pony, maar ik denk dat ik het niet ga verven. Wat ik wel wil, is een zo'n strook verven, en dan denk ik in lichtblauw.


    Tijd voor koffie.

    Iemand anders nog Suggesties?


    Tijd voor koffie.

    welke kleur haar precies?


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Schuine pony lijkt me leuk! Misschien je haar eens heel anders verven. Ik wil ook mijn haar anderd gaan doen maar ik ben een scheitzak hahaha. Laagjes zou misschien ook nog leuk zijn?


    I still think of the guitar bible.

    Ik vind golvend haar bij brunettes altijd mooi :3


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Een bob? c:


    26 - 02 - '16

    @xSkinnyGirl, Ik weet niet precies welke tinten, maar het is gewoon best donker bruin.
    @Alayna, Verven wil ik niet, maar misschien een strook (:
    @Beckett, Dankje ;P
    @Mavis, Ik heb toen ik klein was een Bob gehad, maar ik vond het bij mij niet zo mooi. Alsnog bedankt :3


    Tijd voor koffie.

    Schuine pony is leuk met highlights (: als je dat mooi vindt natuurlijk


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.